לייעוץ התקשרו 077-4447503

    הוצאת צו הרחקה

    הוצאת צו הרחקה עם עו"ד רונן בנדל

    הוצאת צו הרחקה היא הפתרון הנכון למצב שבו אדם כזה או אחר פוגע בנו, פולש לפרטיות שלנו או מאיים עלינו, ובכך מייצר מציאות חיים בלתי נסבלת. באופן טבעי צו שכזה מוצא רק לאחר בדיקה מדוקדקת של הנסיבות, שכן לא פשוט להגביל אדם – ולכן חשוב להפקיד את מלאכת עריכת הבקשה בידיים נאמנות ומיומנות. לעו"ד רונן בנדל ניסיון רב במימוש הדרכים השונות שבהן ניתן להוציא צו הרחקה.

    מהן האפשרויות השונות של הוצאת צו הרחקה?

    • צו הרחקה במקרה של אלימות במשפחה – החוק למניעת אלימות במשפחה מאפשר למי שסובל מאלימות פיזית, אלימות מינית, אלימות נפשית מתמשכת או כליאת שווא לפנות אל בית המשפט בבקשה שיוציא צו הרחקה כלפי קרוב המשפחה האלים (שיכול להיות מהמעגל הראשון וגם דוד, גיס, אחיינית וכו').
    • הרחקה במסגרת צו למניעת הטרדה מאיימת – הבסיס להרחקת אדם שאינו קרוב משפחה הוא החוק למניעת הטרדה מאיימת. צו שניתן על סמך חוק זה כולל הוראות שונות המגבילות את האדם המטריד ו/או המאיים (כולל פגיעה בפרטיות). חשוב להדגיש כי נדרשות ראיות להטרדה: צילום וידאו, הקלטה, הודעות וואטסאפ או מיילים וכו'.
    • צו הרחקה ע"י קצין משטרה – על-פי חוק המעצרים, קצין משטרה מוסמך להטיל מגבלות על מי שהוגשה נגדו תלונה. בין המגבלות: הרחקת החשוד מכתובת מסוימת ואפילו מהעיר. מגבלה נוספת היא איסור על יצירת קשר עם המתלונן או המתלוננת נגדו, בכל דרך שהיא.
    • צו הרחקה ע"י שופט מעצרים – במקרים שבהם חשוד מובא להארכת מעצר, שופט המעצרים עשוי להורות על שחרורו אבל במקביל להוציא צו הרחקה ממי שהתלוננו כנגדו ו/או מעדים.

    זמינות מרבית ותגובה מידית

    הוצאת צו הרחקה הינה פעולה שחשוב לבצע בזמן קצר ככל האפשר, על-מנת למנוע את התמשכות הסבל המיותר עבור מושא ההטרדה והאיומים. עו"ד רונן בנדל מקפיד על זמינות מרבית, ובזכות הבקיאות המקצועית והניסיון הרלוונטי שצבר לאורך 25 שנות פעילות כעורך דין פלילי עצמאי, מצליח לייצר תגובה מידית – ואפקטיבית, כך שהסיכוי לקבל את הצו הרצוי גבוה במיוחד.

    קצת עליי:

    לייעוץ וייצוג מקצועי חייגו או השאירו פרטים:

    077-4447503



      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      לעורך דין וואצאפ
      דילוג לתוכן