לייעוץ התקשרו 077-4447503

    סחר בסמים

    עורך דין לעבירות סחר

    עבירות סמים הן מהעבירות הנפוצות ביותר, כשאנחנו מדברים על ‘עבירות סמים’, אנחנו בעצם מדברים על שורה של עבירות הכוללות החזקה בסמים, שימוש, גידול, יצור וכמובן סחר בסמים. מדובר בתחום פלילי סבוך הדורש התמחות מיוחדת וניסיון מקצועי מהסוג שיש לעורכי דין שלמדו את התחום, כמו למשל עורך הדין רונן בנדל עורך דין לעבירות סחר.

    עורך דין לעבירות סחר – חקיקה נוקשה

    במדינת ישראל היחס לעברייני סמים נוקשה והמחוקק מאפשר ענישה דרקונית. בפועל, כאשר עורך דין פלילי מנוסה ייצג את הנאשם בהרבה מקרים בתי המשפט עשויים לגלות גישה מקילה יותר. כשזה מגיע ל’סמים’ הרגולציה והחוק בישראל לא תמיד תואמים את התפיסה בציבור או את התפיסה בעולם. דוגמה לכך אפשר לראות ביחס למריחואנה ותוצרי קנאביס נוספים, למרות שהשימוש בקנאביס נחשב לנורמטיבי עדיין מדובר חומר שנמצא ב’פקודת הסמים המסוכנים’ ושמחוץ לקונטקסט של ‘קנאביס רפואי’ אסור לשימוש והחזקה. הדיסוננס הזה מביא הרבה מאוד אנשים נורמטיביים לחלוטין לסיטואציות לא פשוטות ולחדרי החקירות במשטרה – וכאן העניינים עשויים להסתבך.

    בשונה מ’עבריין’ מקצועי, סטודנטית לאמנות שמצאו אצלה במרפסת עציץ מריחואנה, או יועץ השקעות שנתפס מפיג את הלחץ באמצעות ג’וינט בהפסקת הצהרים, לא מכירים את הקודים ואת הדינמיקה של החקירה במשטרה, ובהרבה מקרים אפילו לא מודעים לזכויות שלהם. הנטייה הטבעית של אדם נורמטיבי היא לשתף פעולה ולחשוף את האמת. בעולם המשפטי הרציונל הזה עלול להתגלות כמקח טעות ולגרור עמו הסתבכות קשה. לכן, גם במקרים שנראים טריוויאליים מומלץ להתייעץ עם עורך דין שבקי בתחום, כמו למשל עורך הדין רונן בנדל, טרם חקירה.

    התמקדות בראיות בעזרת עורך דין לעבירות סחר

    בעבירות סמים יותר חמורות, כמו סחר בהיקף גדול של חומרים כמו קוקאין, הרואין או אמפטמינים, עורך הדין הפלילי יצלול לכל פרט טכני בתיק. למשל, שרשרת ההחזקה של הראיות (Chain of custody), במטרה למצוא ‘חור’ בתביעה וזריעת ספק בבית המשפט. למשל, עורך הדין בנדל ייצג חשוד שנתפסו אצלו 7 ק”ג של קוקאין ואם היה מורשע היה צפוי למאסר ממושך של 9 שנים. עורך הדין בנדל איתר פגם ברישום הראיות, חשיפת הפגם בבית המשפט הובילה לזיכוי הלקוח ושחרורו ממעצר.

    מאחר שהיום בתי המשפט מפעילים גם גישה שיקומית, במקרים רבים ניתן לתפור לעברייני סמים עונש מופחת באמצעות הצגת תכנית שיקום מתאימה. גם בשביל זה צריך עורך דין פלילי טוב.

    קצת עליי:

    לייעוץ וייצוג מקצועי חייגו או השאירו פרטים:

    077-4447503



      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      לעורך דין וואצאפ
      דילוג לתוכן