לייעוץ התקשרו 077-4447503

    עורך דין מיסים

    עורך דין מיסים רונן בנדל

    כל אזרח במדינה נמצא תחת מערכת יחסים כזאת או אחרת עם רשויות המיסים במדינה. יש מי שלא יצטרך לפעול מולן לעולם ויש כאלה שנסיבות כאלה ואחרות ידרשו מהם ביצוע פעולה ישירה מול מס הכנסה, מע"מ או המוסד לביטוח לאומי בגין נושאים שונים שקשורים לתשלומי המיסים. אין זה מומלץ לפעול בצורה עצמאית מול גופים אלה אלא להיעזר בשירותיו המקצועיים של עורך דין מיסים שיש לו הכרות מעמיקה עם הדרך שבה גופים אלה פועלים והוא יוכל לסייע לכל לקוח באופן אישי על פי המקרה שקרה לו או על פי הבעיה שהתעוררה.

    מתי פונים לעזרתו של עורך דין מיסים?

    בכל מצב שבו יש נושא לא פתור מול רשויות המיסים, לאחר שנגבה סכום גבוה מדי מהאזרח או שיש כל נושא אחר שקשור למיצוי זכויות מול גופים אלה – עורך דין מיסים הוא הכתובת המקצועית לפנות אליה לעזרה. על מנת שאפשר יהיה לבחון לעומק את התלונה המדוברת ולקבל את ההחלטה איך יהיה הכי כדאי ונכון לפנות חשוב לשמור מסמכים, מכתבים או כל מה שיתמוך בטענתו של הלקוח שפונה אל עורך הדין וכך עורך הדין יוכל לבחון היטב מה אירע ואיך צריך לפעול. אין זה פשוט לפנות אל רשויות אלה ולכן אנשים רבים מעדיפים מראש שייפנה בשמם עורך דין וכך יש סיכוי טוב יותר לקבל מענה טוב ומהיר.

    החשיבות של עבודה עם עורך דין צמוד

    יש מקרים שמערבים גופים ממשלתיים ועדיף לפעול מולם באמצעות אנשי מקצוע. כך הדבר כאשר צריכים לפנות אל עורך דין מיסים. מס הכנסה או מע"מ לא יכולים שלא להתייחס לפנייה של עורך דין ולכן אזרחים רבים מראש פונים אל עורכי דין על מנת לזרז טיפול בפנייה או כדי לוודא שהפנייה שלהם מקבלת את היחס הדרוש והראוי. כך יכולה להסתיים הפרשה הרבה יותר מהר מאשר לו פנה האזרח בעצמו.

    במשרד עורכי הדין רונן בנדל עוסקים בנושאי מיסים ועבודה מול רשויות המיסים בישראל תוך הקשבה מלאה ללקוח והתאמת השירות על פי כל מקרה לגופו.

    עו"ד מיסים

    מיסים הם תשלומי חובה שאזרחי המדינה מחויבים לשלם והם אלה אשר בזכותם יכולה המדינה לפעול ולהציע שירותים בחזרה לאזרחים. גובה המיסים וסוגי המיסים שונים בין אדם לאדם והם מבוססים על מגוון רחב של מאפיינים אישיים, בריאותיים, תעסוקתיים ואחרים ולכן לא תמיד אפשר להשוות את גובה תשלום המיסים בין אנשים שונים. ישנם מקרים שבהם אופן הגבייה או התשלום לא מתבצעים כמו שצריך או שחישוב סכומי התשלום לא בוצעו בצורה נכונה. על מנת לבחון לעומק מקרים שכאלה כדאי לקבל ייעוץ מקצועי של עו"ד מיסים שמכיר את התחום, בקיא בו ויכול לסייע לכל אזרח שמוצא את עצמו אבוד מול גופי המדינה הגדולים.

    מה התפקיד של עו"ד מיסים?

    כפי שאפשר להבין מהשם של התפקיד עו"ד מיסים יכול לייצג אזרחים ולקוחות שצריכים מכל סיבה שהיא להתנהל מול רשויות המיסים במדינה – מע"מ, מס הכנסה, המוסד לביטוח ועוד. הוא יכול לסייע במקרה של גביית יתר שלא מקבלת מענה, לזרז התייחסות לפניות של הלקוחות שלו בנוגע לאופן חישוב גובה התשלום הנדרש מהם או באופן כללי לפנות בשם הלקוחות שלו על מנת לקבל מענה אישי שאולי אם הם עצמם יפנו – לא בהכרח הם יקבלו מענה מהיר לשביעות רצונם. יש התייחסות אחרת כלפי פנייה שמגיעה ממשרד עורכי דין ולכן אזרחים רבים בוחרים מראש באפשרות זו.

    החשיבות של פנייה אל עורך דין מקצועי ומנוסה

    גופי המדינה לא תמיד פועלים בצורה יעילה ומהירה ויש לא מעט אזרחים שנופלים בין הכיסאות או מוותרים מראש על מיצוי זכויות או בירור נושאים מהותיים. בעזרת עו"ד מיסים הם יכולים בכל זאת לקבל את המענה הדרוש להם ובמידת הצורך גם להיות מיוצגים על ידי עורך הדין וכך לוודא שהזכויות שלהם נשמרות ומקוימות והם לא צריכים לדאוג מבחינת גובה תשלומי המיסים והדיוק באופן הגבייה שלהם. אלה בדיוק הנושאים שבהם עוסקים עורכי דין לענייני מיסים.

    מחפשים ייעוץ משפטי מקצועי בנוגע למיסים או פנייה אל רשויות המיסים? פנו אל משרד עורכי הדין רונן בנדל וקבלו שירות מקצועי מותאם אישית.

    קצת עליי:

    לייעוץ וייצוג מקצועי חייגו או השאירו פרטים:

    077-4447503



      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      לעורך דין וואצאפ
      דילוג לתוכן