לייעוץ התקשרו 077-4447503

    עורך דין מעצרים

    צפו בהסבר בהבדלים בין מעצר ימים ומעצר עד תום היכים

    עורך דין מעצרים הוא עורך דין שאחד מתחומי האחריות שלו היא ייצוג של חשודים או נאשמים המובאים לבית המשפט במטרה לדון בהארכת מעצרים. מדובר על איש מקצוע שיש לו תפקיד חשוב ביותר.

    מה התפקיד של עורך דין מעצרים?

    עורך דין מעצרים הוא עורך דין שאחד מתחומי האחריות שלו כולל ייצוג של חשודים או נאשמים המובאים לבית משפט במטרה לדון בהארכת מעצרים. מדובר על עורך דין שיש לו תפקיד חשוב ביותר, זאת בשל העובדה כי כל עוד החקירה עדיין נמשכת, הרי האדם הוא בחזקת חף מפשע, גם במקרה בו הוגש כתב אישום. נוסף על כך, התנאים הקשים בבית המשפט עשויים לייצור סיטואציה לא נעימה בקרב האדם ולכן עורך דין זה יכול להוביל לקיצור הליכים וכך להקל על האדם.

    מה כולל התפקיד של עורך הדין?

    עורך דין המטפל בתחום זה לו תפקידים רבים וכעת נפרט את התפקידים השונים:

    • חקירה צולבת של נציג המשטרה: במטרה להציג כשלים במסגרת החקירה,  או כל מידע שעשוי לסייע לאדם החשוד ולהטיל ספק בהמשך המעצר.
    • חלופה למעצר: במסגרת תפקידו הוא יכול להציע חלופות למעצר, לרבות מעצר בית, הפקדת ערבות וכן הימנעות מאינטראקציה עם בני אדם שונים.
    • הצגת נסיבות אישיות מתאימות: הצגה של נסיבות אישיות מתאימות המצדיקות התחשבות בנאשם.

    החשיבות של  עו”ד פלילי מומחה

    כאשר מדובר על עבירה פלילית, הדבר מחייב היוועצות עם עו”ד פלילי מומחה. בשנים האחרונות חל גידול של ממש במספר העבירות הפליליות והנאשמים ולכן במקרה של הארכת מעצר של חשוד בעבירות פליליות כמו למשל עבירות של סחר בסמים, חשוב ביותר לשכור את השירות של עורך דין לעבירות סמים. עורך דין עבירות סמים ידע כיצד לבחון את התיק ולסייע לנאשם בצורה הטובה ביותר ואף להוביל אותו למצב של אי האשמה.

    מה זה אומר תזכיר מעצר?

    כיצד עורך דין דיני אינטרנט יכול לסייע במקרה של עבירות מחשב?

    אין ספק כי בשנים האחרונות ניתן לראות את העלייה ביתרונות הרבים של האינטרנט. האינטרנט פתח עולם שלם למפירי זכויות אשר נהנים מאנונימיות העוטפת את האינטרנט ובכך פוגעים באחרים. במקרה של עבירות מחשב, הרי חלק מהפעילות העסקית מתבצעת באמצעות האינטרנט, מה שמצריך שינוי תודעתי. האינטרנט מתחלק לעסקים המבוססים על פעילות באינטרנט וגם לאנשים אשר גולשים להנאתם באתרים שונים.

    בשנים האחרונות קל יותר להפר זכויות בהשוואה לעבר, הן בשל הנגישות לחומרם וקלות להעתיק חומרים שונים ושלל אפשרויות הפצה. בשל כך, ניתן לראות את ההתמודדות של בתי המשפט עם עבירות מסוג זה ואת נחיצותו של עורך דין מומחה בתחום על מנת לצאת מהסיטואציה אליה נקלעו אנשים שהתמונות שלהם הופצו באינטרנט.

    מדובר על תקופה מורכבת אשר הביאה את בתי המשפט להתמודדות עם בקשות רבות לחשיפה של שמות אנונימיים אשר פעלו באינטרנט במטרה להפר זכויות של אחרים. דיני אינטרנט כוללם מספר תחומי משפט ייחודיים ולכן חשוב ביותר לבחור עורך דין דיני אינטרנט בעל ניסיון רב בתחום אשר ביכולתו לסייע בטיפול מורכב בהשוואה לטיפול המסורתי של תחומי המשפט שאינם חלק מהעולם המקוון.

    איך לבחור עורך דין פלילי לצרכי ייצוג לאורך הליך פלילי?

    עורך דין פלילי תותח הוא איש מקצוע המהווה חלק משמעותי במסגרת  משרד עורכי דין פלילי והוא צריך להיות מקצועי ולייצג אתכם בצורה הטובה ביותר ואף להפחית מהעונש הצפוי לכם.

    ישנם מספר פרמטרים שיש לתת עליהם את הדעת:

    • התמחות :בעל התמחות מיוחדת בהתאם לסוג העבירה המיוחסת, בין אם מדובר על עורך דין לעבירות מין או בין אם מדובר על עורך דין לעבירות סחר
    • ידע וניסיון מקצועי: ישנם מקרים בהם עורך דין מעמיד לרשותם את הידע המקצועי הרחב שלו בסוגי עבירות פליליות מגוונות, ובחלק מהמקרים הוא מתמחה בתחום אחד.
    • שירותי ייעוץ והכוונה: חשוב ביותר לבחור עורך דין המעמיד לרשותכם מגוון רחב של שירותים משפטיים נגד ההליך המשפטי, לרבות שירותי הכנה וייעוץ ועד שירותי ייצוג לצורך שימוע פלילי. ככל שתהיה לכם הכוונה רחבה יותר, כך תרגישו בטוחים לקראת ההליך הפלילי.
    • שירות אישי: נוסף על כך, כדאי לתת את הדעת על בחירת עורך דין בהתאם לשירות האישי המוצע על ידו. ככל שהוא יהיה בעל שירות אישי איכותי יותר, כך תרגישו עמו בנוח.

    מתי כדאי לשכור את השירות שלו?

    לשאלה מתי כדאי לשכור את השירות של עורך דין בתחום הפלילים, הרי התשובה היא בשלבים המקדימים להליך הפלילי העומד להיפתח מולכם בגין חשדות לעבירה פלילית. במקרה של חשד בעבירות פליליות, הרי לא מומלץ לחכות זמן רב אלא לפעול בהקדם האפשרי, זאת בשל חוסר הניסיון שלכם מול המערכת המשפטית.

    ברוב המקרים, ההמלצה היא להיוועץ עם עורך דין מתחום הפלילי בשלבים הראשונים, זאת על מנת להכיר את הזכויות המגיעות לכם לאורך השלבים השונים של החקירה ובמסגרת המעצר הראשוני. היוועצות עם עורך דין בתחום הפלילי בשלבים הראשונים עשויה לסייע בבניית קו הגנה וכך יהיה ניתן להימנע מהגשת כתב אישום.

    כאשר מדובר על עבירות של סחר  או עבירות מין, הרי עורך דין עבירות סחר או עורך דין עבירות מין יהיה איש המקצוע המתאים ביותר להיוועץ עמו. כאשר מדובר על אישום פלילי, הרי כל דקה חיונית ולכן חשוב ביותר לפעול כמה שיותר מהר ולא לבזבז זמן מיותר. ככל שתקפידו לגייס לצידכם עורך דין מקצועי ובעל הבנה רחבה בתחום, כך תוכלו לבנות קייס מושלם לזיכוי שלכם. מכאן, קיימת חשיבות עליונה לבחור משרד בעל הבנה רחבה בתחום לאורך השנים ובו צוות עורכי דין מנוסים אשר להם מגוון רחב של לקוחות.

    קצת עליי:

    לייעוץ וייצוג מקצועי חייגו או השאירו פרטים:

    077-4447503



      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      לעורך דין וואצאפ
      דילוג לתוכן