לייעוץ התקשרו 077-4447503

    פריצה למייל עורך דין

    איך פריצה למייל קשור לעולם של משרד עורכי דין פלילי? אנחנו מכירים את עולם הסייבר כעולם המחשוב והטכנולוגיה ואילו את עולם המשפט כעולם שקשור לפסיקות משפטיות ותביעות פליליות, אך מתברר כי יש קשר בין שניהם. גם בתחום הסייבר ישנו צורך בעורכי דין עם ידע בתחום על מנת לטפל בתביעות המוגשות בתחום לא פעם.

    פריצה למייל – עבירה פלילית

    התקשורת כיום מבוססת כולה על רשת האינטרנט. הן כשמדובר על אחסון חומר קיים והן כשמדובר על העברת מידע. למצב זה ישנם יתרונות רבים. היכולת להעביר מידע גדול בזמן קצר נותן את האפשרות לקדם תהליכים במהירות, היכולת לאחסן כמויות גדולות של חומר בצורה בטוחה וזמינה מייעלת תהליכי עבודה ללא היכר, אך למרבה הצער ישנם גם פנים אפלות להתקדמות הטכנולוגית. ניקח כשדוגמה את הדואר האלקטרוני. הדואר האלקטרוני מחליף כיום את הדואר הרגיל בצורה משמעותית מאוד. אין סוף תעבורת מידע מועברת בו והרבה מהמידע הינו אישי. האקרים שפורצים לדואר האלקטרוני עלולים לגנוב מתוכו מידע אישי וחשוב ולהשתמש בו למטרות כופר או שאר נזקים. מתקפות אלו של פריצה למייל הינן עברות פליליות חמורות שקובעים להן עונשים בחוק.

    פריצה למייל – ייצוג משפטי

    פריצה לג׳ימייל מצריכה פנייה לעורך דין לאחר מציאת האשם על מנת להיוועץ בו כיצד לנהל הן את ההליך הפלילי כנגד הפורץ, ולא פחות מכך את הליך התביעה האזרחית ביחס לנזקים שנגמרו בשל הפריצה למייל. עורך דין מומחה יוכל לתת חוות דעת וכמובן לייצג הן בהיבט הפלילי והן בהיבט האזרחי.

    פריצה למייל – עו”ד  מומלץ

    כאמור, על מנת למצוא עורך דין לתחום הפריצה למייל, יש להבין מה בדיוק העבירה שנעשתה ומה הנזק שהיא יצרה. מכיוון שמדובר במרחב הווירטואלי, הבנת הנזק הינה מורכבת יותר, ובנוסף מדובר בתחום די חדש שהבנת נזקיו נלמדת כל העת תוך כדי תנועה, ובשל כך גם החקיקה בנושא הינה דינמית ומתחדשת כל העת.

    מחפשים עורך דין שבקיא בנושא פריצה לדואר האלקטרוני או פשעי מחשב? צריכים עורך דין דיני אינטרנט בתחום פריצה למיילים, גניבת מידע מתוך הדואר האלקטרוני? רונן בנדל, עורך דין פלילי מומחה לפשיעת סייבר, איתכם לכל אורך הדרך

    קצת עליי:

    לייעוץ וייצוג מקצועי חייגו או השאירו פרטים:

    077-4447503



      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      לעורך דין וואצאפ
      דילוג לתוכן