לייעוץ התקשרו 077-4447503

    פלילי

    עו”ד פלילי מומחה

    המשפט הפלילי מהווה חלק ניכר ומהותי מעיסוקם של בתי המשפט בישראל. ישנם אלפי תיקים פליליים הנידונים כל העת בבתי המשפט, מה שיוצר עומס כבד על המערכת. השופטים צריכים להתעמק בפרטי התביעה, להכיר היטב את הסיפור בו הם דנים וליצור פסיקה מהירה ומנומקת. אחד הגורמים המשמעותיים העומד ממול לשופט הוא עורך הדין המייצג את הצדדים כמו עו”ד פלילי מומחה.

    עו״ד פלילי מומחה – הגדרות תפקיד

    מהו תפקידו של עו״ד פלילי מומחה? במסגרת תפקידו של עו”ד פלילי מומחה הוא מתעסק במספר נתונים: הוא מקבל את פרטי התביעה, מדבר עם הנתבע ושומע ממנו מה בדיוק אירע ועל מה הוא נתבע. למשל, אדם נתבע על עבירת הריגה בשל כך שהוא דרס הולך רגל. התביעה הינה תביעה פלילית של המדינה כלפי אותו אדם באשמת הריגה, כאשר העונש על עבירה זו יכול להגיע למספר שנים לא מבוטל בכלא. הדבר הראשון אותו עו״ד פלילי עושה לאחר שהוא מקבל את הייצוג בתיק ואת החומר המשפטי הינו לדבר עם הלקוח ולבנות את גירסת ההגנה ביחס לאירוע. חייבת להיות הלימה בין סעיפי האישום לסעיפי ההגנה. דהיינו, אם מאשימים את הנהג בנהיגה בשכרות, פחות יהיה רלוונטי לטעון כי הנהג לא חצה במעבר חציה ולכן לא ניתן היה לשים אליו לב. ישנו צורך לענות על גוף הטענה הנוגעת לנהיגה בשכרות. בשלב הבא, ישנו צורך לבנות את קו ההגנה, להבין בדיוק על אילו סעיפים בנויה התביעה ובהתאם לכך לדעת כיצד לבנות את כתב ההגנה. משפטים פליליים בנויים על פי רוב מסדרת דיונים הנעשים בבית המשפט, במסגרתם עולים עדים מטעם התביעה, או אנשי מקצוע בתחום עליו נסוב המשפט שמגיעים לתת חוות דעת לבקשת בית המשפט. חלק מתפקידו של עו״ד פלילי מומחה הינו לחקור את העדים ולבדוק עד כמה עדותם מוצקת ועומדת במבחן החקירה הנגדית. חלק נוסף בעבודתו של עו״ד פלילי תותח או עורך דין מעצרים הינו לדעת כיצד להתייחס לדרישת העונש שדורשת הפרקליטות, או לעונש שנגזר על ידי בית המשפט. האם כדאי להתנגד, לנסות להגיע לעסקת טיעון, לנסות להגיע להסדר מיקל יותר וכד׳.

    זקוקים לשירותים של עורך-דין פלילי תותח? מעוניינים להגיע בטוחים יותר לבית המשפט שלצידכם איש מקצוע מהשורה הראשונה? רונן בנדל – משרד עורכי דין פלילי, איתכם כל הדרך

    קצת עליי:

    לייעוץ וייצוג מקצועי חייגו או השאירו פרטים:

    077-4447503



      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      לעורך דין וואצאפ
      דילוג לתוכן