לייעוץ התקשרו 077-4447503

    מחיקת רישום משטרתי

    מחיקת רישום משטרתי אצל עו"ד רונן בנדל

    כשנפתחת נגד אדם חקירה פלילית, הדבר מתועד מיד ברישום המשטרתי (שחשוב להבחין בינו לבין הרישום הפלילי, שבו מופיעים רק מי שהורשעו, ולא מי שנחקרו / הואשמו בביצוע עבירה). במקרים שבהם תיק נסגר ללא הגשת כתב אישום בעילה של "חוסר אשמה", הרישום יימחק. במקרים אחרים הרישום נשמר, ועלול לשמש כנגד האדם בסיטואציות שונות. במצב כזה ניתן לבקש מחיקת רישום משטרתי, ומומלץ לעשות זאת בעזרת עו"ד מיומן. במשרד עורכי דין רונן בנדל מטפלים במקרים אלה מזה כ-25 שנים, ובהצלחה רבה.

    השיקולים הרלוונטיים להחלטה על מחיקת רישום משטרתי

    • מאפיינים אישיים – הנסיבות הספציפיות שהובילו לביצוע העבירה, וגם המאפיינים האישיים של האדם ממועד פתיחת התיק ועד מועד הגשת הבקשה למחיקת הרישום, משפיעים על ההחלטה – ולכן חשוב להציג אותם באופן משכנע.
    • עבר פלילי – רישומים פליליים נוספים כנגד האדם מהווים גם הם שיקול בהחלטה למחוק או לא למחוק רישום משטרתי.
    • חומרת העבירה – באופן טבעי המשטרה מקלה על מחיקת הרישום כשמדובר בעבירות קלות יחסית, אבל גם במקרים של עבירות יותר חמורות, בעזרת עורך דין מנוסה, ניתן לבטל את הרישום.
    • התיישנות – עבור עבירה המוגדרת כ"פשע", כלומר עבירה שבית משפט רשאי להטיל עליה גם יותר משלוש שנות מאסר, אופציית מחיקת הרישום של התיק נפתחת רק לאחר 7 שנים. עבור עבירה המוגדרת כ"עוון", כלומר כזו שהעונש המקסימלי הוא בין 3 חודשי מאסר לבין 3 שנות מאסר, ניתן להגיש בקשת מחיקה כבר אחרי 5 שנים.

    יתרונות מחיקת רישום המשטרתי

    מחיקת רישום משטרתי מאפשרת להתקבל למקומות עבודה מסוימים שלא מוכנים לקבל אדם בעל רישום כזה. גם כשאדם מבקש דרכון אירופאי הרישום המשטרתי עלול להוות מכשול, ולכן כדאי למחוק אותו עוד לפני התחלת הליכי קבלת הדרכון. מחיקת רישום משטרתי תורמת גם לפתיחת דף חדש באמת ע"י האדם. משרד עורכי דין רונן בנדל מסייע למחוק רישומים כשהדבר אפשרי. השירות ניתן מתוך מחויבות ליושרה מוחלטת, כך שרק כשיש היתכנות אמיתית לבקשה כזו היא תוגש. הניסיון הרב של עו"ד רונן בנדל, בוגר לימודי משפטים בהצטיינות (הן תואר ראשון והן תואר שני), מתורגם לבקשות מנומקות היטב ובכך הוא ממקסם את סיכויי ההצלחה של המהלך.

    קצת עליי:

    לייעוץ וייצוג מקצועי חייגו או השאירו פרטים:

    077-4447503



      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      לעורך דין וואצאפ
      דילוג לתוכן