לייעוץ התקשרו 077-4447503

    עבירות סייבר

    בעידן בו הטכנולוגיה והאינטרנט מהווים חלק בלתי נפרד מחיי היומיום של כל אדם וכל אזרח, יש מקרים בהם המידע הווירטואלי הופך להיות מטרה עבור מי שרוצה לעשות בו שימוש לרעה. מידע ונתונים רבים של אינספור אנשים מאוחסנים בענן או בשרתים וירטואליים ואם אין בהם מידה מספקת של אבטחה, הם עלולים להפוך למטרה להאקרים או פורצים מומחים. יש השלכות חמורות מאד למקרים של זליגת מידע או גניבת זהויות ולכן, הגנה על מידע והתמודדות משפטית נאותה עם עבירות סייבר חייבת להימצא בראש סדר העדיפויות של מדינות, גופים ממשלתיים ופרטיים וכמובן, ארגונים וחברות.

    חשוב להבין שבעת הנוכחית, כל אדם יכול להיות קורבן למתקפת סייבר ולסבול פגיעה קשה, בין אם בפרטיות או בצורה פיננסית. קל וחומר כאשר מדובר בגוף או ארגון שיש ברשותם אינספור נתונים אישיים, כספיים, בריאותיים או כל סוג אחר של נתונים אודות אינספור חברים, לקוחות או משתמשים. כל מי שעושה שימוש ברשת האינטרנט, מזין שם משתמש וסיסמה או מקליד מספר של כרטיס אשראי בעת רכישה, רוצה לדעת שהמידע שלו מוגן ולא יגיע אל הידיים הלא נכונות, שיעשו בו שימוש לרעה. במידה ואכן מתרחשת מתקפת סייבר, חשוב מאד לפנות גם לגופי הביטחון וגם לעורך דין שיידע בדיוק איך יהיה הכי נכון להתמודד עם המקרה הספציפי וההשלכות שלו על הלקוח.

    ישנן עבירות סייבר קלות או עבירות סייבר חמורות. אפשר לומר שמתקפות סייבר קורות כל הזמן, אך לא תמיד הן מדווחות, בשל היעדר משמעות אמיתית או רצון של הגופים שלא לפרסם את העניין. למרות מאמצים רבים שמשקיעים גופים וחברות וכן, העסקה של טובי המומחים בתחום, כולם יכולים להיות נתונים למתקפת סייבר, גם עם ההגנה הטובה ביותר. במידה ונפגעתם ממתקפת סייבר, בין אם מדובר בהפצה של המידע האישי שלכם, פריצה ודליפה של הנתונים הפרטיים שלכם במכשירים האישיים שלכם, או שנפלתם קורבן למתקפה על ארגון בו היו פרטים אישיים שלכם, עליכם לפנות אל עורך דין שמתמחה בתחום על מנת להבין איך להתנהל.

    קצת עליי:

    לייעוץ וייצוג מקצועי חייגו או השאירו פרטים:

    077-4447503



      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      לעורך דין וואצאפ
      דילוג לתוכן