לייעוץ התקשרו 077-4447503

    עורך דין פלילי בהרצליה

    עורך דין פלילי בהרצליה רונן בנדל

    עורך דין פלילי בהרצליה יודע לייצג לקוחות הנחשדים בביצוע עבירות פליליות. ניתן למצוא מגוון עבירות כאלו ורשויות החקיקה, האכיפה והשפיטה מגדירות אותן כחמורות מאוד ומענישה בהתאם. עורך דין יכול לבצע שורה של משימות חשובות לטובת לקוחו. במידת הצורך ייצגו היטב בבית משפט. משרד עורכי הדין רונן בנדל מתמחה בתחום וניתן לקבל ממנו מידע חשוב.

    עורך דין פלילי בהרצליה – לומד כל תיק ביסודיות

    עורך דין פלילי בהרצליה לומד להכיר את הממצאים בתיק מתוך עיון בו, משוחח עם לקוחו לגביהם ומגבש דרכי פעולה. החשוד נעצר בעת ביצוע עבירה פלילית או כאשר מצטברות נגדו חשדות רבים. במהלך המעצר הוא נחקר לביסוס חשדות אלו. הוא זכאי על פי חוק לייעץ משפטי. הפרקליט יכול לבצע עבורו מספר רב של משימות. ראשית להנחות אותו איך להתנהל בחקירה, מה לומר ומה אסור לומר, בנוסף, לברר אם החשדות מבוססים ואם החקירה נוהלה על פי חוק ועוד. במידה ומתברר כי נפל פגם באלמנטים אלו הוא יכול לבקש שחרורו המיידי. במקרים חמורים אחרים הוא יכול לבקש הקלה בתנאי מעצר, לייצג לקוחו בעת השימוע הנערך לו בפרקליטות. השימוע נועד לברר אם יש להגיש נגדו כתב אישום או להימנע ממנו. הוא יכול אף לבקש להגיע להסדר טיעון  בו מוחלפות העבירות מפליליות למנהליות. זאת כדי להימנע מהגשת כתב אישום לבית משפט. הוא יכול לבצע מהלכים נוספים יצירתיים.

    ייצוג בבית משפט

    ייצוג משפטי מחייב גיוס כל הידע הניסיון, היכולות והכישורים. הוא ישמיע טענות לטובתו, יציג ראיות נוספות היכולות להקל על החשדות, ימצא תקדימים משפטיים תומכים, יצרף המלצות חיוביות על אופיו ועוד. כל הקלה מהעונש המרבי בחוק תועיל ללקוחו.

    ניהול משרד מעולה

    משרד עורכי הדין רונן בנדל מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי והוגן עם יחס אישי. הוא מקיף וכולל ייעוץ מפורט, תמיכה נפשית ללקוח ולבני המשפחה, ייצוג מעולה, מחירים נוחים ועוד. מנהל אותו עורך דין בעל ידע רב וניסיון מצטבר המגיעים מהתמחויות והשתלמויות, ממתן שירותים מעולים ללקוחות רבים לאורך זמן ועוד. הוא ישמח לשרת נוספים.

    עורך דין פלילי הרצליה

    עורך דין פלילי הרצליה משרת לקוחות החשודים ביצוע עבירות פליליות. המשימות המוטלות עליו מורכבות אבל יכולות להקל רבות על לקוחו. מומלץ שיהיה מעורב כבר בראשית התהליך כדי שיוכל להשפיע עליו לטובה. הוא יכול להנחות היטב ולמנוע ביצוע טעויות קשות היכולות לפגוע בזיכוי עתידי. משרד עורכי הדין רונן בנדל מתמחה בתחום וניתן לקבל ממנו מידע רלוונטי.

    עורך דין פלילי הרצליה – יודע להתמודד במצבים מורכבים

    עורך דין פלילי הרצליה מכיר היטב את התחום, את החוקים, דרכי פעילות המשטרה, הפרקליטות ובתי המשפט וכדומה. לכן, הוא מגיע מנקודת מבט רחבה אותה הוא מנצל לביצוע פעולות חשובות לטובת לקוחו. זאת, כמובן לאחר התמקדות מוקפדת בתיק של לקוחו. ניתן למצוא עבירות פליליות שונות כמו: תקיפה, איומים, המתה, רצח, שוד, פריצה, גניבה, לשון הרע, עבירות מין, סמים, עבירות כנגד קטינים ואחרות. מול כל אחת הוא יתמודד בהתאם לחומרתה ולסיטואציה בו לקוחו מצוי. הוא יכול לסייע במטלות שונות. כך להנחות בעת חקירות משטרתיות, לייצג לקראת שימוע בפרקליטות שנועד לגבש החלטה סופית בקשר להעמדה או אי העמדה לדין בבית משפט. הוא יכול גם לנסות להציע לפרקליטות להגיע להסדר מותנה. במסגרתו מומרות העבירות מפליליות למנהליות. הלקוח בתמורה משלם קנסות וכופר בנוסף לחובות הקיימים. המטרה היא הימנעות מהגעה לבית משפט, ובנוסף, אי רישום פלילי במשטרה. הוא יכול אף לבקש הקלה בתנאי מעצר, להמירם למעצר בית ולבצע מטלות אחרות עבורו.

    ייצוג בבית המשפט

    ייצוג משפטי מחייב השקעת זמן ומאמצים רבים. הוא ינסה למצוא ראיות נוספות תומכות או אחרות היכולות לערער על הקיימות, להציג תקדימים משפטיים תומכים, המלצות חשובות על הלקוח ועוד. המטרה הראשונית היא זיכוי והמשנית היא הקלה בעונש.

    ניהול משרד קפדני

    משרד עורכי הדין רונן בנדל מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי והוגן המלווה יחס אישי. הוא מקיף וכולל אדיבות, ייעוץ חשוב, תמיכה נפשית, ייצוג מעולה, מחירים נוחים ועוד. מנהל אותו עורך דין בעל ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מהתמחויות והשתלמויות, ממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים לאורך זמן ועוד. הוא ישרת בשמחה נוספים.

    קצת עליי:

    לייעוץ וייצוג מקצועי חייגו או השאירו פרטים:

    077-4447503



      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      לעורך דין וואצאפ
      דילוג לתוכן