לייעוץ התקשרו 077-4447503

    עורך דין נפגעי עבירה

    עורך דין נפגעי עבירה רונן בנדל

    כאשר מתבצע פשע או שאדם מסוים עובר על החוק רוב העיסוק בעניין מתרכז בעונש שיקבל העבריין או בהליך המשפטי המתבצע נגדו. השאלת השאלה – מה בנוגע למי שנפל קורבן לפשע המדובר? עורך דין נפגעי עבירה הוא בדיוק איש המקצוע הנדרש עבור אנשים אלה. בעוד רשויות אכיפת החוק ימצו את הדין מבחינתן – הרי שגם מי שנפגע מהעבירה ירצה להשיג את הצדק עבור עצמו, בין אם באמצעות תביעת פיצויים ובין אם באמצעות תבעה אזרחית כנגד אותו עבריין. חשוב לפנות אל עורך דין פלילי מנוסה ומיומן שיוכל לסייע לכל אחד על פי המקרה האישי והייחודי שהוא ניצב בפניו.

    החשיבות של שירותי עורך דין נפגעי עבירה

    מכיוון שהמודעות לנושא של קורבנות העבירה הרבה יותר נמוכה ויש הרבה יותר עניין במי שביצע בעצמו את העבירה הרי שיש לא מעט אנשים שכלל לא יודעים שיש באפשרותם לפנות אל עורך דין נפגעי עבירה ובעזרתו לפנות אל כיוון משפטי שימצה עבורם את הדין עם או ללא קשר להליך שינהלו פרקליטות המדינה ומשטרת ישראל. מהסיבה הזאת לכל הפחות מומלץ לקבל ייעוץ אישי ומותאם על פי המקרה המדובר ולאחר ששומעים מעורך הדין מה האפשרויות שעומדות בפני האנשים שמקבלים ייעוץ יהיה זה קל יותר לקבל החלטות ולבחון את האפשרות להמשיך הלאה ולשכור את שירותיו המקצועיים של עורך הדין.

    לקבל ייעוץ אישי מעורך דין מנוסה

    כאשר פונים אל עורך דין נפגעי עבירה חשוב להעביר לו את כל המידע הדרוש לשם קבלת ההחלטות והבנה מעמיקה של המקרה שקרה – מסמכים, עדויות, ראיות וכמובן כל חומר או אישור אחר שמקבלים ממי שחוקר את המקרה מטעם המשטרה. כך עורך הדין יקבל את הנתונים הדרושים לו לשם מתן ייעוץ אישי וממוקד עבור כל לקוח ולקוח שפונים אליו, ללא קשר לנושא או למהות העבירה שבוצעה. יש חשיבות גבוהה למתן הייעוץ הפרטני.

    משרד עורכי דין רונן בנדל מציע שירותי ייעוץ, ליווי וייצוג לנפגעים וקורבנות עבירה ומומלץ לקבוע פגישה לקבלת ייעוץ ראשוני.

    ייצוג נפגעי עבירה

    לאחר שמתרחש פשע או שבוצעה עבירה על החוק, כזאת שיש בה נפגעים – רוב העיסוק התקשורתי יהיה קשור במעצר של חשודים, בהגשת כתב אישום נגדם ובמהלך המשפט המתקיים. לא תמיד יש את ההתייחסות לצד הנפגע ולמה שעובר עליהם. עורך דין שמציע שירות של ייצוג נפגעי עבירה הוא איש מקצוע לכל דבר ועניין שבמקביל או במקרים מסוימים במקום הטיפול המשפטי של המשטרה והפרקליטות ילווה את הלקוחות שלו, שהם קורבנות העבירה, בבחינת האפשרויות אשר עומדות בפניהם מול העבריין – תביעת פיצויים, תביעת נזיקין אזרחית ועוד. כיום אין הרבה מודעות לעניין זה וקורבנות עבירה רבים חושבים שהעניין מסתכם בעבודת המשטרה והפרקליטות.

    ייצוג נפגעי עבירה – מה זה בעצם אומר?

    לעצם ביצועה של עבירה על החוק יש שני צדדים. יש את הצד שביצע את העבירה וצריך למצות איתו את הדין ויש את הצד הנפגע. לפעמים מדובר בפגיעה פיזית או נפשית מה שגורר לא רק שיקום אמיתי, החלמה או התאוששות אלא גם את האפשרות של תביעת נזיקין או בקשת פיצויים בשל הנזק שנגרם. בדיוק לשם כך קיים ייצוג נפגעי עבירה שיכול לפעול במקביל לתהליך של מיצוי הדין שמבצעות רשויות המדינה. חשוב לשם כך למצוא עורך דין שמתעסק בתחום זה ומציע את סוג הליווי הזה וללא ספק אפשר להתוודע לאפשרות שהמודעות אליה לא גבוהה.

    האפשרות הפחות מודעת של מיצוי הדין

    כאמור, לא הרבה אנשים מודעים לאפשרויות המשפטיות אשר עומדות בפניהם לאחר שבוצע כלפיהם פשע חמור והם לא מכירים את האפשרות של פנייה לשירות ייצוג נפגעי עבירה על ידי עורך דין מומחה ומנוסה. בדרך זו הם יכולים לדאוג לעצמם לצדק בנוסף ובמקביל לתהליך מיצוי הדין שיבצעו רשויות אכיפת החוק והמשפט במדינה ויתכן שהם יוכלו לקבל פיצוי או הכרה בעצם העובדה שקרה להם מקרה כזה או אחר. חשוב לפנות לקבל ייעוץ פרטני בכל מקרה ומקרה.

    משרד עורכי הדין רונן בנדל מציע שירותי ייצוג לקורבנות עבירה עם יחס אישי וקשוב וניסיון רב בליווי מקרים כאלה.

    קצת עליי:

    לייעוץ וייצוג מקצועי חייגו או השאירו פרטים:

    077-4447503



      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      לעורך דין וואצאפ
      דילוג לתוכן