לייעוץ התקשרו 077-4447503

    עורך דין נשק

    עורך דין נשק רונן בנדל

    ממשלת ישראל מעודדת את אזרחי המדינה, לפחות רובם, לשאת נשק. הסיבה לכך ברורה והיא כמובן המציאות הביטחונית הקשה מאוד שאמנם התרגלנו אליה אבל אין ספק שהיא גובה מכולנו מחיר כבד במיוחד. למרות שבאופן עקרוני המדינה מעודדת את האזרחים להצטייד בנשק, ישנם כמובן גם הליכים בירוקרטיים הכרחיים בדרך לרישיון לשאת נשק. בחלק מהמקרים רק קבלת עזרה ממומחה בנושא, עורך דין נשק, תוביל לתוצאה הרצויה. זהו אחד השירותים שמספק משרד עורכי דין רונן בנדל, על בסיס ניסיון רב בתחום.

    באילו מקרים נחוצים שירותיו של עורך דין נשק?

    • ביטול רישיון נשיאת נשק – יש לא מעט מקרים שבהם האגף לרישוי כלי ירייה במשרד לביטחון לאומי שולל רישיון נשק שכבר ניתן, כולל מסיבות שרירותיות. החוק מאפשר הגשת ערר, אבל מחייב ביצוע פעולה זו תוך 45 ימים לכל היותר ולכן נדרשת פעולה מידית.
    • קבלת רישיון לשאת נשק – תנאי הסף הבסיסיים הם הצהרה על בריאות תקינה (מגובה בחתימה של רופא משפחה) ואישור על השלמת שירות צבאי או לאומי (או לחילופין קבלת פטור, כשבאופן טבעי סיבת הפטור משפיעה על החלטת אגף הרישוי). כשיש חשש לסירוב לבקשה לקבל רישיון נשק, מומלץ להתייעץ עם עורך דין בעל ניסיון בתחום ספציפי זה.
    • ערעור על דחיית בקשת קבלת רישיון נשק – אם כבר קיבלתם תשובה שלילית מהאגף לרישוי כלי ירייה, עורך דין מנוסה יעזור לכם לבחון את היתכנות הערעור, כך שתוכלו לקבל החלטה מושכלת האם להמשיך בתהליך. כמו כן עורך הדין ימקסם את סיכויי ההצלחה של הערעור אם תבחרו להגיש.

    הכרות מעמיקה עם נהלי אגף רישוי כלי ירייה וניסיון רלוונטי

    עורך דין נשק, כלומר עורך דין שמסייע ללקוחותיו לקבל או לשמר רישיון לשאת נשק, נדרש קודם כל להכרות מעמיקה עם האגף לרישוי כלי ירייה ועם הנהלים שלו. הכרות זו מתורגמת לפעולה מדויקת ולבקשה מנומקת היטב בכל סיטואציה. מרכיב שני בשירות איכותי במקרים אלה הוא ניסיון רלוונטי, שמאפשר להבין מהי דרך הפעולה הנכונה ביותר עבור כל אדם. לעו"ד רונן בנדל, שהקים את המשרד ב-1997, גם ניסיון רחב היקף וגם היכרות טובה מאוד עם האגף, ובהתאם איכות השירות שהוא מספק לכל מי שזקוק לרישיון נשק.

    קצת עליי:

    לייעוץ וייצוג מקצועי חייגו או השאירו פרטים:

    077-4447503



      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      לעורך דין וואצאפ
      דילוג לתוכן