לייעוץ התקשרו 077-4447503

    עורך דין פלילי בתל אביב

    עורך דין פלילי בתל אביב עו"ד רונן בנדל

    עורך דין פלילי בתל אביב מייצג, בין היתר, לקוחות הנחשדים בביצוע עבירות פליליות. מדובר על עבירות קשות אשר החוק מעניש רבות עליהן כולל עונשי מאסר. הוא יכול לתמוך נפשית, וכמובן, לסייע בשלבים שונים בתהליך החקירות וההעמדה לדין. כל הישג יכול לסייע רבות ללקוח. משרד עורכי הדין רונן בנדל עוסק בתחום וניתן לקבל ממנו מידע מפורט.

    עורך דין פלילי בתל אביב – לומד את ממצאי התיק  

    עורך דין פלילי בתל אביב עובר על מסמכי וממצאי התיק בצורה יסודית ועל פיהם ושיחות עם לקוחו מגבש דרך פעולה נכונה. במקרים קיצוניים ולאחר שבחן את חומר הראיות וראה שאין בהם די חומר מרשיע – הוא יכול לבקש שחרור מידי. זהו הבונוס הטוב ביותר שיכול הלקוח לקבל. אבל, לרוב, הטיפול אינו קל כל כך ודי מורכב. הוא יכול לסייע בבקשה להקלת תנאי מעצר, בייעוץ לקראת חקירות משטרתיות שמטרתן היא בירור נסיבות המקרה המיוחס לו. בנוסף, בייצוג מול הפרקליטות בעת שימוע לפני קבלת החלטה על העמדה או אי העמדה לדין פלילי. במקרים של  עבירות צווארון לבן מסוימות הוא יכול לבקש הסדר טיעון שמטרתו המרת העבירות למנהליות בתמורה לתשלום כופר וקנס. המשמעות היא אי הגעה לבית משפט ואי רישום פלילי בתיקו במשטרה.

    ייצוג משפטי

    ייצוג בבית משפט חשובה מאין כמוה והינה, במקרים רבים, המשימה החשובה ביותר של עורך הדין. התנהלותו כאן יכולה להשפיע על העונש הנקבע. הוא יטען היטב לטובתו, יציג מסמכים וראיות מזכות, תקדימים משפטיים התומכים בגרסתו, יצביע על כשלים חוקיים בחקירות ועוד. הכול לטובת זיכויו. אבל גם עונש קל מזה הקבוע בחוק יכול להיחשב להישג בלתי מבוטל ללקוחו.

    משרד מנוהל נכון

    משרד עורכי הדין רונן בנדל מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא מקיף וכולל ייעוץ, ייצוג מעולה בבית משפט, מחירים נוחים ועוד. מנהל אותו עורך דין בעל ידע רב וניסיון מצטבר עשיר המגיעים מהתמחויות והשתלמויות, ממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים לאורך זמן ועוד. הוא ישמח להעמיד את התשתית הקיימת במשרדו לטובת נוספים.

    עו"ד פלילי בתל אביב

    עו"ד פלילי בתל אביב מטפל בתיקי לקוחות הנחשדים בביצוע עבירות פליליות. הוא לומד כל תיק לעומק ועל סמך היכרותו את תחום הפלילים הוא מגבש דרכי פעולה נדרשים. הוא יכול לתמוך בו בכל שלב בתהליך החקירות והניסיון להעמדה לדין. במידת הצורך הוא אף ייצג לקוחו בבית משפט וכל הישג יכול לסייע. משרד עורכי הדין רונן בנדל עוסק בתחום וניתן לקבל ממנו מידע רב חשיבות.

    עו"ד פלילי בתל אביב – מתנהל מול המשטרה והפרקליטות

    עו"ד פלילי בתל אביב מתנהל בשלבים הראשונים מול המשטרה והפרקליטות. נקודות זמן אלו הן קריטיות שכן הן יכולות להשפיע על תוצאות התהליך. במידה והוא יגלה כאן שאין די ראיות מחשידות הוא יכול לבקש זיכוי מוחלט ולשחררו ממעצר. קיימים מקרים נוספים גבוליים או כאלו בהם ניתן למנוע הגעה לבית משפט. כך, למשל, בעבירות צווארון לבן מסוימות אותן ניתן להמיר מפליליות למנהליות. כאן יידרש הלקוח לשלם קנס ו/או כופר ולקבל עליו התחייבויות נוספות. התמורה היא אי רישום פלילי ואי הגעה לבית משפט בגין עבירות חמורות שקשה להתמודד מולן. בין לבין הוא אף יכול לבקש הקלה בתנאי מעצר, לבקש להחליפו למעצר בית, להנחות לקוחו לקראת חקירות משטרתיות, ובעיקר, להסביר לו מה ניתן לומר ומה אסור לומר  בהן מחשש להפללתו. הוא יכול לייצג בשימוע שנעשה בפרקליטות לקראת ההחלטה להעמדה או אי העמדה לדין ועוד.

    ניהול התיק בבית משפט

    ניהול תיק בצורה מיומנת יגדיל את הסיכוי לזיכוי או לפחות, להפחתת עונש מהמרבי  הקבוע בחוק. כאן הוא יביא מסמכים וראיות, וכן, תקדימים משפטיים תומכים בטיעוניו, המלצות טובות ועוד. הרצון הוא לסייע לו לחזור בהקדם לאורח חיים נורמטיבי.

    משרד בעל שם

    משרד עורכי הדין רונן בנדל מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. הוא מקיף וכולל ייעוץ פרטני לכל סיטואציה, ייצוג משפטי איכותי, מחירים נוחים ועוד. מנהל אותו עורך דין בעל ידע רב וניסיון מצטבר עשיר המגיעים מהתמחויות והשתלמויות, ממתן שירותים מעולים ללקוחות רבים לאורך שנים ועוד. הוא ישמח להעמיד את יכולותיו וכישוריו לטובת נוספים.

    קצת עליי:

    לייעוץ וייצוג מקצועי חייגו או השאירו פרטים:

    077-4447503



      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      לעורך דין וואצאפ
      דילוג לתוכן