לייעוץ התקשרו 077-4447503

    מעצר על גידול סמים

    כאשר מתקבל כתב אישום פלילי או מעוכבים לחקירה משטרתית בנושא מעצר על גידול סמים, עבירות סמים נחשבות בדרך כלל כפעולות לא חוקיות של ייצור, מכירה, הפצה או סחר בסמים לא חוקיים. ניתן לראות בפשע חמור זה כעבירה או עבירה פלילית בהתאם לסם הנמכר וכמה נמכר. מכאן, חשוב ביותר להיעזר בשירות של עורך דין פלילי שעוסק בייצוג נאשמים בעבירות סמים.

    שירות SOS כאשר מדובר במעצר על גידול סמים

    עבירות סמים הינה עבירה חמורה ולא חוקית כאשר מדובר על ייצור, מכירה, הפצה או סחר בסמים לא חוקיים ובכלל. ניתן לראות בפשע זה כעבירה או עבירה פלילית בהתאם לסם הנמכר וכמה נמכר. סמים נחשבים לחומרים מבוקרים על פי חוק. מי שמחזיק סמים ללא מרשם עבר עבירת סמים שדורשת ייצוג מהיר של עורך דין פלילי, משרד עורך דין רונן בנדל עוסק ומייצג לא מעט נאשמים שביצעו עבירות פליליות חמורות שכללו מעצר על גידול סמים.

    ישנם סוגים רבים ושונים של עבירות סמים שבגינם התקבל כתב אישום חמור. חלק מהאנשים עשויים להאמין שהם לא ביצעו עבירה אם יש ברשותם כמות קטנה של סמים, אבל זה לא נכון. ניתן להאשים עבירות סמים בכל כמות של סמים בהחזקתו ואדם לא צריך להיות בתהליך של שימוש בהם כדי שזה ייחשב כעבירה. משרדו של עו”ד רונן בנדל עובד סביב השעון עבור לקוחותיו,אם אתם זקוקים לעורך דין מעצרים משרדו של רונן בנדל עומד לשירותכם 24 שעות ובכל העולם. ייצוג נאשמים בפליליים כגון: עבירות מין, אינוס, רצח, הריגה, מעשה קונדס, עבירות אלימות קשות, סחר בנשים, סחר בילדים, שימוש בסמים, הימורים, אלכוהול ועוד..

    סיוע מיידי באישום סמים בכל שעה ובכל מקום בעולם!

    משרד עורכי דין בנדל מודע לחשיבות הזמן והתגובה המהירה הנדרשת עבור העצור ו/או המואשם בפלילי. ולכן אנו זמינים 24 שעות ביממה וצוות המשרד ערוך להגעה מהירה בכל אזור בארץ ובעולם. כאשר מדובר במעצר עד תום ההליכים סמים במשרד עורכי הדין בנדל יתקבל סיוע מיידי עד לזיכוי הנאשם.

    התקבל כתב אישום פלילי? מעצר על גידול סמים

    במידה ואתם מואשמים בגידול סמים ובביצוע עבירה פלילית וקיבלתם כתב אישום פלילי – מעצר על גידול סמים, חשוב מאוד להתיעעת עם עורך דין בהקדם, על מנת שלא יוציאו מכם מידע שעלול לסבך אתכם עוד יותר ואף לאלץ אתכם לאמת מידע שאינו נכון ולא ישרת אתכם בהמשך התיק. ההשלכות עלולות להיות קשות מאוד ויכולות להשפיע על המשך התיק בצורה שאינה הוגנת כלפיכם. חשוב מאוד להבין שהצד שחוקר אתכם אינו רוצה בטובתכם, כאשא מדובר על סוגיית סמים וגידול סמים נדרש לפעול מהר וליצור קשר עם עורך דין סמים.

    בחירת עו”ד שעיקר עיסוקו בייצוג שימוש וגידול מעצר על גידול סמים

    כמו כן את ההשלכות של עבירות הסמים ניתן לראות במערכת המשפט, שעבירה פלילית היא נושא מאוד חמור העובר על חוק. כאשר עבירות הסמים גורמות להתמכרות ואלימות בחברה. ההשלכות של עבירות הסמים נראו במערכת המשפט וכן בחינוך ובכלכלה. עבירות פליליות מעצר על גידול סמים הפכו גם לבעיה עם השפעות פסיכולוגיות בלתי ניתנות למדידה כמו התמכרות ובעיות נפשיות ולכן העונש עלול להיות קשה.

    בחירת עורך דין לייצוג באישום פלילי הוא עניין מאוד אקוטי, לא כל עורך דין בקיא ובעל ניסיון בתחום הנדרש. נדרש מעורך הדין לעסוק ולייצג לא מעט לקוחות באישום מעצר על גידול סמים ייצוג של עורך שאינו בקיא בתחום עלולה להביא לכישלון עצום שעליו ישלם הנאשם בפלילי. לקוח שמואשם ברצח חייב עורך דין תותח שמייצג ברצח או בגידול ועבירות סמים.

    חלק מההשלכות של עבירות סמים הן כדלקמן:

    • האדם עלול להושיב מאחורי סורג ובריח למשך פרק זמן נתון.
    • ייתכן שהאדם יצטרך לשלם קנס.

    בדיוק בשל כך במשרד עורכי דין בנדל תוכלו להתייעץ ולשוחח עם עורך דין וותיק ומנוסה בתחום הפלילי ובכל ההקשרים של יבוא סמים, הברחת סמים, שימוש בסמים, גידול סמים בארץ ובעולם. חייגו עכשיו וקבלו את ההכוונה הנכונה עבורכם.

    • מקצועיות: נוסף על כך, חשוב ביותר לבחון את המקצועיות שלו ואת הידע המשפטי לטובת המקרה.
    • אמינות: יתרה מזאת, חשוב ביותר לבחון את נושא האמינות ולוודא כי הוא מעדכן אתכם בכל העומד להתרחש.

    קצת עליי:

    לייעוץ וייצוג מקצועי חייגו או השאירו פרטים:

    077-4447503



      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      לעורך דין וואצאפ
      דילוג לתוכן