לייעוץ התקשרו 077-4447503

    עורך דין פלילי ברמת גן

    עורך דין פלילי ברמת גן רונן בנדל

    עורך דין פלילי ברמת גן משרת לקוחות בעיר עצמה ובאזורים קרובים אליה. לקוחותיו הינם, בעיקר, אנשים שנחשדו בביצוע עבירות פליליות. ניתן למנות מבחר של עבירות כאלו אשר העונשים עליהם כבדים וכוללים גם מאסר. המשימות שהוא מבצע רבות ויכולות לסייע לחשוד בשלבים רבים בתהליך החקירות וההעמדה לדין שהוא עובר. משרד עורכי הדין רונן בנדל עוסק בתחום וניתן לקבל ממנו מידע רלוונטי במספר 077-4447503

    עורך דין פלילי ברמת גן – מתנהל מול המשטרה, הפרקליטות ובתי משפט

    עורך דין פלילי ברמת גן יודע להתמודד בזירות שונות. כך מול העיקריות שבהן – המשטרה, הפרקליטות ובתי המשפט. הוא מכיר את החוקים לעומק ואת המערכות ודרך התנהלותן. הוא יכול למצוא תקלות ואי סדרים בחקירות כמו למשל חוסר ראיות עובדתיות מפלילות. לחילופין, לזהות רצון בפרקליטות להימנע מהגשת כתב אישום בתמורה להגעה להסדר מותנה – דבר המקובל בעבירות צווארון לבן של מעילות, שוחד, הוצאות חשבוניות פיקטיביות ועוד. הוא יודע לייצג בבית משפט ולהביא ראיות  ועדויות התומכות בקו ההגנה שהוא נוקט, להציג תקדימים משפטיים תומכים והמלצות על הלקוח ועוד. הכול כדי לנסות לזכותו מכל אשמה, או לפחות לקבל עבורו עונש קל יותר מזה הקבוע בחוק. היתרונות והרווחים ללקוח רבים. ראשית מניעת רישום פלילי היכול להעיב על אורח חייו העתידי ולפגוע  בזכויות רבות שלו. בהמשך – אי העמדה לדין פלילי ועוד.

    מטלות לביצוע

    מומלץ שהוא יהיה מעורב כבר בשלבי התהליך הראשונים כי הוא יכול לנהל היטב את הלקוח ולהשפיע לטובה. הוא יכול לבקש הקלות בעת המעצר, לבקש מעצר בית ועוד. יכול לייצג את החשוד בשימוע החשוב בפרקליטות לפני ההחלטה להעמדה לדין, להוכיח כי החקירה התנהלה שלא על פי החוק ועוד.

    משרד עם ניהול מעולה

    משרד עורכי הדין רונן בנדל מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי המלווה ביחס אישי ואמפטי. הוא מקיף וכולל ייעוץ, ייצוג מיטבי מול הרשויות, מחירים נוחים ועוד. מנהל אותו עורך דין בעל ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מהתמחויות, ממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים לאורך שנים ועוד. הוא ישרת בשמחה נוספים.

    עורך דין פלילי רמת גן

    עורך דין פלילי רמת גן מייעץ, מייצג ומלווה לקוחות הנחשדים בביצוע עבירות פליליות. כדאי שהם יערבו אותו כבר בראשית התהליך וכאשר הם נעצרים ו/או נחקרים. הוא יכול לסייע רבות בנסיבות שונות. הוא אף יודע לייצג היטב בבית משפט. משרד עורכי הדין רונן בנדל עוסק בתחום וניתן לקבל ממנו מידע רב ערך.

    עורך דין פלילי רמת גן – מכיר את התחום לעומק

    עורך דין פלילי רמת גן לומד כל תיק המונח לפניו בצורה יסודית ועל פי היכרותו עם הרשויות והחוקים בנושא הוא מגבש דרכי פעולה. המשימות הינן רבות ומורכבות כי מדובר בעבירות אשר החוק גוזר עליהן עונשים כבדים כולל מאסר לתקופות ארוכות. מדובר, בין היתר, על עבירות של תקיפה, איומים, המתה, רצח, שוד, פריצה, גניבה, לשון הרע, עבירות מין, סמים, עבירות כנגד קטינים ואחרות. במקרים רבים נלקח החשוד למעצר לצורך חקירות שמטרתן לברר אודות נסיבות כל אירוע. במידה והחשד מבוסס אזי החומר יוגש לפרקליטות עם המלצה להגשת כתב אישום פלילי. הפרקליטות מצידה אמורה לערוך שימוע לפני החלטתה  הסופית. בנקודות זמן כאלו יכול עורך הדין לתמוך נפשית, לבקש הקלות בתנאי מעצר, שחרור למעצר בית, לייצג את הלקוח בשימוע בפרקליטות ולסייע בדברים נוספים.

    זיכוי והקלות

    מערבותו של עורך דין חשובה בעת המשפט אבל גם לפני שהתיק מגיע לבית משפט. אחד ההישגים החשובים שלו יהיה כאשר ישיג ללקוחו הסדר טיעון המייתר את הצורך להגעה לבית משפט. הסדר כזה מקובל בעבירות צווארון לבן ובמהלכו הוא ישלם קנס וכופר ויידרש להתחייבויות נוספות בתמורה לסגירת התיק. עקב כך לא יירשם לו רישום פלילי במשטרה ואף ייחסך לו זמן רב וכספים מיותרים מעצם ההתמודדות שם.

    משרד מנוהל נכון

    משרד עורכי הדין רונן בנדל מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא מקיף וכולל ייעוץ, ייצוג מיטבי, ניהול מו"מ יעיל, מחירים נוחים ועוד. מנהל אותו עורך דין בעל ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מהתמחויות והשתלמויות, ממתן שירותים מעולים ללקוחות רבים לאורך זמן ועוד. הוא ישרת בשמחה נוספים.

    קצת עליי:

    לייעוץ וייצוג מקצועי חייגו או השאירו פרטים:

    077-4447503



      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      לעורך דין וואצאפ
      דילוג לתוכן