לייעוץ התקשרו 077-4447503

    עורך דין פלילי בפתח תקווה

    זקוקים לסיוע משפטי בתחום הפלילי? משרד עורכי דין רונן בנדל מספק שירותי לתושבי פתח תקווה והסביבה, המשרד עוסק במשפט הפלילי כבר יותר מ 25 שנה, בעבירות החמורות ביותר כגון: שימוש בנשק ו/או החזקת נשקעבירות מין (אינוס, הטרדה מינית, מעשה מגונה, תקיפת קטין ועוד..) שימוש סמים שלא כדין (מעצר על גידול סמים, מכירה סמים ו/או הפצת סמים, מעצר על ייבוא סמים), עבירות רצח והריגה, סחיטה ואיומים ועוד.. אלו הן עבירות מאוד חמורות, ולכן חשוב מאוד להתייעץ עם עורך דין פלילי עוד מטרם ביצוע החקירה במשטרה.

    במדינת ישראל שמו דגש רב על העונשים בתחום הפלילי.נאשם בפלילי שמאמין בצדיקתו מוצא את עצמו בסיטאוציה מאיימת ולפעמים מרצה עונש מאסר על עבירה שאינה מצדיקה את העונש המירבי. שירותינו מתקבלים לתושבי פתח תקווה חמורות ועונשם כבד.

    חקירה משטרתית או מעצר בעיר פתח תקווה

    במידה ונמצאתם והינכם עצורים או מעוכבים לחקירה בגין האשמה פלילית רצוי מאוד לחייג לעורך דין פלילי בעל ותק עם ניסיון רב בתחום המשפט הפלילי. ככל שתקדימו כך תוכלו לקבל את הסיוע המשפטי שהינכם זקוקים לו. משרדו של עורך דין פלילי רונן בנדל עוסק במשפט הפלילי כבר מעל 25 שנה, ומייצג חשודים, נאשמים בפלילי בעבירות חמורות במגוון נושאים.

    שחרור ממעצר (עורך דין פלילי פתח תקווה)

    עו”ד רונן בנדל ומשרדו ומספק שירות לנאשמים בפלילי 24 שעות ביממה! זאת מפאת הצורך המיידי להגיע ולייצג את הנאשם בעבירה פלילית. חשוב מאוד להבין מהו העונש הצפוי בתחום הפלילי ולא להקל ראש בנושא בשום אופן, גם אם אתם מואשמים והינכם חפים מפשע וגם אם לא, עדיין אתם חשודים או נמצאים תחת חקירה משטרתית שאין לה כל מטרה לרצות אתכם בשום צורה.

    רצוי מאוד שיהיה מי שייגן על העצור או הנחקר במשטרה, רונן בנדל עורך דין פלילי פתח תקווה מיומן במשפט הפלילי, ושחרור ממעצר מכל בתי המעצר בעולם, משרד עורכי דין רונן בנדל עובד 24 שעות ביממה בליווי ושחרור עצורים מבתי מעצר בישראל.

    לבירורים בעניין עצורים בבתי המעצר: קישוןאבו כבירהדרים או שחרור ממעצר משרד עורכי דין רונן בנדל עומד לשירותכם 24 שעות ביממה. חשוב מאוד להבין את חומרת המצב וככל שתקדימו להיוועץ עם משרד עורכי דין העוסק בתחום הפלילי כך תוכלו למזער נזקים ואת העונש המירבי. עו”ד רונן בנדל עוסק בתחום הפלילי מעל 25 שנה ומספק סיוע מיידי לנאשמים וחשודים בפלילי בבתי מעצר ובתי סוהר בכל רחבי העולם.

    תחנת משטרה \ בית מעצר בפתח תקווה

    במידה והינכם מואשמים בעבירה פלילי ו/או קיבלתם כתב אישום פלילי בגין עבירה פלילית, סחטיה באיומים, רצח, הריגה, אעבירות מין, זיוף ועוד..  רצוי מאוד שנגיע בהקדם על מנת למזער את הנזק עד כמה שניתן, כך נוכל למצות את זכויותיכם המגיעים לכם ע”פ חוק. הגעה מהירה לתחנת משטרה בפתח תקווה או לבית מעצר בעיר פתח תקווה.

    נאשם בפלילי זה לא אישום שניתן להקל בו ראש וכן המדינה נוהגת בכל האמצעים על מנת למצות את הדין, במידה ונתפסתם בחו”ל בשימוש או בהחזקת נשק, רצח, הריגה, איומים באמצעות נשק. משרדנו מספק את השירות בכל רחבי העולם ובכל המדינות, אנו עובדים סביב השעון 24 שעות ביממה.

    קצת עליי:

    לייעוץ וייצוג מקצועי חייגו או השאירו פרטים:

    077-4447503



      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      לעורך דין וואצאפ
      דילוג לתוכן