לייעוץ התקשרו 077-4447503

    ייצוג בתהליכי יידוע ושימוע

    תהליך המשפט הפלילי הוא תהליך מורכב ולא קצר שמעבר לווידוא שבו אכן נתפסים האשמים האמיתיים בביצוע הפשע ומובאים לדין – יש חשיבות גם לביצוע כל השלבים בתהליך בדיוק כמו שצריך על מנת שלא לפגוע באמינות של גורמי אכיפת החוק. כל חריגה ולו הקטנה ביותר מנהלי החקירה והמעצר, עלולה לגרום לשיבוש ההליכים ופסילת ראיות, שחרור ממעצר או לתלונה על התנהלות שלא כדין ולכן יש הרבה מאד עיסוק בנושא של זכויות העצורים או החשודים בביצוע עבירות. ייצוג בתהליך שימוע הוא אחד השלבים והוא אחד הקריטיים שבהם צריך להיות נוכח עורך דין שייצג את מי שעומד בפני השימוע הזה.

    כפי שמבינים מעצם שמו של שלב זה, מדובר בזמן בו החשוד אמור להיות מוזמן לדיון שימוע שבו יובהר לו באופן ברור וחד משמעי שהוא עומד בפני כתב אישום. יש לבצע זאת בשפה ברורה ופשוטה וכמובן לוודא שהוא הבין לעומק את המשמעויות של מה שעומד בפניו. בדיוק לשם כך צריך להיות איתו עורך דין פלילי מקצועי ומנוסה שמכיר את התחום על בוריו וייסע בהבנת כל המשמעויות וההשלכות לטווח הקרוב והרחוק. בנוסף לכך, עורך הדין שמייצג אותו ידאג שכל התהליך מבוצע ללא דופי, על פי החוק ותוך כדי שמירה אדוקה על זכויותיו של הלקוח שלו. בדרך זו לא יתפרשו דברים בצורה לא נכונה והלקוח יעשה בדיוק מה שעורך הדין שלו אומר לו. כמו כן, עורך הדין יכול להכין את לקוחו לשימוע מבחינת סוגי השאלות העומדות בפניו, מהן התשובות האפשריות ומתי לשמור על זכות השתיקה.

    מכיוון ששימוע לפני הגשת כתב אישום הוא תהליך קריטי, יש חשיבות לכך שהוא יבוצע בצורה ברורה ומסודרת – חובה שעורך הדין של הנאשם יהיה נוכח במקום וייצג אותו כדי לוודא שמירה על הזכויות שלו. לאחר סיום שלב זה, יוכל עורך הדין לעבוד עם הלקוח שלו על המשך האסטרטגיה בנוגע למקרה הספציפי שקרה. כאשר כל מה שעומד לנגד עיניו זה השגת הצדק עבור הלקוח שלו ובמידה ואכן מדובר באדם שביצע עבירה חמורה, הרי שתפקידו של עורך הדין יהיה להשיג עבורו את העונש הקל ביותר שיצליח להשיג.

    קצת עליי:

    לייעוץ וייצוג מקצועי חייגו או השאירו פרטים:

    077-4447503



      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      לעורך דין וואצאפ
      דילוג לתוכן