לייעוץ התקשרו 077-4447503

    עורך דין פלילי באשקלון

    עצור בתחנת משטר באשקלון? תחת חקירה משטרתית באשקלון? בעת תחקור משטרתי מעצר בהקשר הפלילי רצוי מאוד לשוחח עם עורכי דין עתירי ידע וניסיון רב במשפט הפלילי.

    עו”ד פלילי רונן בנדל ייצג ומייצג נאשמים בפלילי ומספק שירות SOS לתושבי אשקלון והסביבה, עיסוקו הבלעדי של המשרד הינו בתחום הפלילי כבר מעל 28 שנה, בעבירות ואישומים – שחרור ממעצרים בארץ ובחו”ל באישומים כגון: איומים, סחיטה, החזקת נשק, שימוש בנשק שלא כדין, עבירות מין ומעשיים מגונים, תקיפת שוטר, תקיפת חסר ישע, תקיפת קטינים ועוד..  הפצה או שימוש בסמים (גידול סמים, מכירת סמים ו/או הפצת סמים, ייבוא סמים) עורך דין פלילי סמים , עבירת רצח או הריגה או הריגה בקלות דעת, סחיטה ואיומים ועוד.. אלו הן עבירות מאוד חמורות, ולכן חשוב מאוד להתייעץ עם עורך דין בפלילי רונן בנדל בעת הזימון לחקירה לפני התחקור במשטרת אשקלון או בכל תחנת משטרה בישראל, ניתן סיוע מהיר לפני או בעת חקירה במשטרה.

    במדינת ישראל שמו דגש רב על העונשים בתחום הפלילי.נאשם בפלילי שמאמין בצדיקתו מוצא את עצמו בסיטאוציה מאיימת ולפעמים מרצה עונש מאסר על עבירה שאינה מצדיקה את העונש המירבי. שירותינו מתקבלים לתושבי אשקלון חמורות ועונשם כבד.

    חקירה במשטרת אשקלון ו/או מעצר באשקלון

    במידה והנך או קרוב משפחתכם או חבר נמצאים תחת חקירה ובעת מעצר או עצורים או מעוכבים לחקירה בגין האשמה פלילית רצוי מאוד לחייג בהקדם לעו”ד פלילי תותח ובעל ותק עם ניסיון רב בתחום המשפט הפלילי.

    ככל שתקדימו כך תוכלו לקבל את הסיוע המשפטי שהינכם זקוקים לו. משרדו של עורך דין פלילי רונן בנדל עוסק במשפט הפלילי כבר מעל 25 שנה, ומייצג חשודים, נאשמים בפלילי בעבירות חמורות במגוון נושאים.

    שחרור עצורים ממעצר (עורך דין פלילי באשקלון)

    כתובת של בית מעצר שקמה ת.ד 17, אשקלון 074-7838924/5/6

    כתובת של תחנת המשטרה באשקלון, הנשיא 80, אשקלון 08-6771444

    עורכי דין פלילי רונן בנדל ומשרדו מספק שירות לנאשמים בתחום הפלילי 24 שעות ביממה! סביב השעון וזאת בשל הצורך למתן תגובה ראויה SOS נדרש להגיע ולייצג את הנאשם בעבירה פלילית.  רצוי להבין את מהות ההעבירה, העונש הצפוי ומדוע עו”ד וותיק בתחום הפלילי יוכל לסייע לכם. גם אם אתם מאמינים בחפותכם עדיין אתם חשודים או נמצאים תחת חקירה במשטרת אשקלון חקירה באזהרה או חקירה משטרתית ולצד החוקר אין כל מטרה לרצות אתכם בשום אופן.

    רצוי מאוד שיהיה מי שייגן על העצור או הנחקר במשטרה, רונן בנדל עורך דין פלילי באשקלון מיומן במשפט הפלילי, ושחרור ממעצר מכל בתי המעצר בעולם, משרד עורכי דין רונן בנדל עובד 24 שעות ביממה בליווי ושחרור עצורים מבתי מעצר בישראל.

    בירורים לגבי עצורים בתחנת המשטרה או בבית מעצר באשקלון

    שחרור עצור באמצעות משרדו של עורך דין רונן בנדל – לא מעט עצורים שוחררו בגין אישומים חמורים מאוד, כמו כן כל נושא לגופו חייגו עכשיו וקבלו ייעוץ מהיר וכך תשמרו על זכויותיכם ע”פ החוק.

    לבירורים בעניין עצורים בבתי המעצר: שחרור ביקור מעצר ניצןשחרור ביקור קישוןשחרור ביקור אבו כבירשחרור ביקור הדרים או שחרור ממעצר מבתי מעצר/מאסר או עצור בתחנת משטרה באשקלון משרד עו”ד פלילי רונן בנדל עומד לשירותכם 24 שעות ביממה. חשוב מאוד להבין את חומרת המצב וככל שתקדימו להיוועץ עם משרד עורכי דין העוסק בתחום הפלילי כך תוכלו למזער נזקים ואת העונש המירבי. עו”ד רונן בנדל עוסק בתחום הפלילי מעל 25 שנה ומספק סיוע מיידי לנאשמים וחשודים בפלילי בבתי מעצר ובתי סוהר בכל רחבי העולם.

    תחנת משטרה \ בית מעצר באשקלון

    חקירה, מעצר, כתב אישום בגין עבירה פלילית כגון: אונס, אינוס, סחיטה, איומים, רצח, הריגה, שוד, גניבה, עבירות מין, זיוף ועוד..  רצוי מאוד שנגיע בהקדם על מנת למזער את הנזק עד כמה שניתן, כך נוכל למצות את זכויותיכם המגיעים לכם ע”פ חוק. הגעה מהירה לתחנת משטרה באשקלון או לבית מעצר בעיר אשקלון.

    נאשמים בפלילי נמצאים תחת לחץ מאסיבי וכל זאת על מנת למצות עימם את הדין ופעמים רבות לא מספקים להם את הזכויות המגיעות להם ע”פ חוק, במידה ונתפסתם בחו”ל בשימוש או בהחזקת נשק, רצח, הריגה, איומים באמצעות נשק. משרדנו מספק את השירות בכל רחבי העולם ובכל המדינות, אנו עובדים סביב השעון 24 שעות ביממה.

    קצת עליי:

    לייעוץ וייצוג מקצועי חייגו או השאירו פרטים:

    077-4447503



      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      לעורך דין וואצאפ
      דילוג לתוכן