לייעוץ התקשרו 077-4447503

    עורך דין פלילי עבירות מין

    עורך דין פלילי עבירות מין רונן בנדל

    התחום של עבירות מין נחשב למורכב ומאתגר מאד ואין זה פשוט למצוא עורך דין פלילי עבירות מין בעל ניסיון רב שיתאים בדיוק לטפל בכל מקרה שקורה עם אדם זה או אחר. בשנים האחרונות אמנם חלה עלייה משמעותית במודעות לנושא של פגיעות מיניות והרבה יותר אנשים מבעבר מתלוננים וחושפים סיפורים או מקרים שהם חוו בעצמם אך למרות זאת יש עוד הרבה מאד עבודה ועדיין לא תמיד מערכת המשפט מצליחה למצות את הדין עם התוקפים ולכן הבחירה בעורך דין זה או אחר היא בחירה משמעותית שיש לה השלכות על ההתנהלות מול המקרה ועל דרך הפעולה הנכון.

    למה חשוב לשים לב כאשר מחפשים עורך דין פלילי עבירות מין?

    מכיוון שמדובר בתחום שכולל בתוכו כמה וכמה נושאים רגישים ולא פשוטים חשוב לחפש ולמצוא עורך דין פלילי עבירות מין בעל ניסיון רב ככל האפשר וכמובן יחסי אנוש טובים וחיוביים. הקורבן או מי שמתלונן יצטרך לשתף לפרטי פרטים אודות המקרה שקרה ולכן עליו להרגיש בנוח במחיצתו של עורך הדין על מנת לספר את כל הפרטים החשובים לו לדעת. לא כל עורך דין פלילי עוסק גם בתחום המורכב של עבירות מין ומכאן החשיבות של בחירה מושכלת, נכונה, מוקפדת וכזאת שאפשר יהיה להיות שבעי רצון ממנה.

    החשיבות של עבודה עם עורך דין

    אין שום תחום משפטי שבו כדאי או מומלץ לפעול בייצוג עצמי וללא ספק בתחום של עבירות מין הוא אחד מהם. עורך דין פלילי עבירות מין יהיה בעל הידע הנרחב בנוגע להגדרות המפורשות של כל סוגי המקרים בתחום זה ויוכל להציע ללקוח שלו את הליווי המשפטי המקצועי הטוב ביותר עבורו. זה מה שיבטיח שדרך הטיפול תהיה הטובה והנכונה ביותר ויהיה סיכוי טוב יותר להיות שבעי רצון מההתנהלות מול מי שנחשד בביצוע העבירה המדוברת.

    במשרד עורכי הדין רונן בנדל מתמחים במשפט הפלילי ובפרט בייצוג, ליווי וייעוץ לנפגעי עבירות מין מכל הסוגים. למשרד ניסיון רב בייצוג בתיקים אלה וידע נרחב המתעדכן כל הזמן.

    עורך דין עבירות מין

    עורך דין עבירות מין מייצג נשים, קטינים וגברים שעברו עליהם עבירות קשות אלו. החוק מתייחס בחומרה אליהן וקובע עונשים חמורים בגינן. העבירות עלולות לקרות במרחב הציבורי, בעבודה, בבתים פרטיים ועוד. טיפול במקרים אלו מחייב גם הקשבה, אמפטיה והבנה לסיטואציה. משרד עורכי הדין רונן בנדל עוסק בתחום וניתן לקבל ממנו מידע רלוונטי.

    עורך דין עבירות מין – קשוב ויעיל

    עורך דין עבירות מין חייב להבין את הסיטואציה בה נמצאת מתלוננת. במקרים רבים היא מורכבת ובמיוחד כאשר היא תלויה בעבריין המטריד אותה מינית. מקרים נפוצים הם בעבודה כאשר אחד ממנהליה מנסה להטרידה ולכפות עצמו עליה. היא אינה יודעת איך להגיב בגלל שהיא תלויה בו לפרנסתה ופרנסת משפחתה. העבירות במקומות עבודה ובמקומות אחרים יכולות להתחיל להתבטא בדרכים שונות. כך, למשל, אמירות בקונוטציה מינית,  הפצת תמונות ו/או סרטונים ועוד. במקרים רבים מתדרדרים עד כדי מגעים הנחשבים למגונים. בין היתר ליטופים, נשיקות ונגיעות שלא בהסכמה ועוד. צריך לציין כי מעשה מגונה חמור יותר מסתם הטרדות מיניות והעונש עליו קשה יותר. מקרים אחרים הם כאשר גברים מואשמים בהאשמות שווא על ידי נשים. אם הם חפים מפשע עלול להיגרם נזק חמור לשמם לפגיעה בעבודתם ובמצבם החברתי. כאשר אין תיעוד וראיות יש קושי מסוים להתגונן כי מדובר על מילה של מתלוננת מול תגובת המואשם.

    ייעוץ ספציפי

    ייעוץ במקרים אלו חשוב במיוחד בגלל הנסיבות הרגישות. הוא יסביר ללקוחה איך להגיב במקרים של חשש להתלונן במקום עבודה בעת ההתנכלות, איך להתנהל ולתעד מקרים של הטרדות וביצוע עבירות. אם יידרש לכך הוא ייצג בחקירות, בבירורים הנערכים במשטרה, בשימועים בפרקליטות וכמובן, בבית המשפט.

    שירותים ברמה גבוהה

    משרד עורכי הדין רונן בנדל מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא מקיף וכולל ייעוץ ספציפי במצבים רגישים אלו, תמיכה נפשית, מחירים נוחים ועוד. מנהל אותו עורך דין בעל ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מהתמחויות, ממתן שירותים מוצלחים ללקוחות רבים לאורך שנים ועוד. הוא ישמח להעמיד את יכולותיו וכישוריו לטובת לקוחות נוספים.

    עורך דין תקיפה מינית

    לשון החוק מגדירה לא מעט מעשים או פעולות כתקיפות מיניות ולא תמיד ברור לאזרח מן השורה האם מעשה שבוצע כלפיו או עליו הוא אכן תקיפה מינית. לשם כך צריך לקבל ייעוץ מקצועי של עורך דין תקיפה מינית בעל ידע וניסיון בתחום של עבירות מין והוא גם הכתובת לקבל ממנה רעיונות איך יהיה הכי נכון לפעול או להתנהל בהמשך הדרך. עורך דין זה יהיה מי שיכול לייצג לקוחות בתחומים אלה ולסייע להם למצות את הדין עם מי שתקף אותם מינית. בזכות מודעות גבוהה שיש כיום לתחום זה יותר אנשים פונים לקבלת ייעוץ וכך מבינים בדיוק מה אירע ומה עבר עליהם.

    מתי כדאי לפנות אל עורך דין תקיפה מינית?

    כאמור, יש לא מעט הגדרות בתחום של עבירות מין ולכן על מנת שלא להתבלבל אלא להבין בדיוק מה קרה ומה אירע צריך להיעזר בשירותים מקצועיים של עורך דין תקיפה מינית שמכיר את התחום, בקיא בו ויש לו ניסיון רב ככל האפשר בייצוג במקרים כאלה או במתן ייעוץ משפטי מותאם אישית. לא תמיד מי שנפגע בכלל מעלה על דעתו שאכן מה שקרה ייחשב בפני החוק כתקיפה מינית ולכן חשוב וכדאי לפנות אל עורך דין שמתמחה בתחום זה, לשתף אותו בפרטי המקרה ולשמוע ממנו מה הוא חושב תהיה הדרך הנכונה ביותר להתמודד עם העניין ולהתנהל איתו.

    העלייה החדה במספר המתלוננים על תקיפות מיניות

    בשנים האחרונות יש מודעות גבוהה להגשת תלונה בגין פגיעה או תקיפה מינית ואנשים מעזים לעשות זאת ומתמודדים מול מי שתקף אותם. בזכות עורך דין תקיפה מינית שיש לו ניסיון וידע בתחום זה אפשר להתחזק ולדעת שפועלים בדרך הנכונה ועורך הדין כמובן יהיה תמיד צמוד ללקוחות שלו וידאג להם לכל אורך הדרך. עורכי הדין גם הם מודעים לכך שהרבה יותר אנשים כיום לא חוששים להתלונן והם מסייעים ככל האפשר.

    במשרד עורכי הדין רונן בנדל מתמחים בליווי וייצוג מקרים של תקיפות מיניות ועבירות מין מכל הסוגים, עם ידע רב ומקצועיות ברמה גבוהה.

    קצת עליי:

    לייעוץ וייצוג מקצועי חייגו או השאירו פרטים:

    077-4447503



      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      לעורך דין וואצאפ
      דילוג לתוכן