לייעוץ התקשרו 077-4447503

    עורך דין אלימות במשפחה

    עורך דין אלימות במשפחה רונן בנדל

    עורך דין אלימות במשפחה מספק שירות ללקוחות אשר נפגעו מאלימות בתוך המשפחה. המחוקק, רשויות האכיפה ובתי המשפט מתייחסים בחומרה רבה לעבירות אלו היכולות לפגוע  במרקם המשפחתי העדין. מדובר על מקרים מורכבים בהם ניתן למצוא פתרונות שונים. מומלץ לערב את עורך הדין כבר כאשר ברור כי מדובר  במקרים קשים. משרד עורכי הדין רונן בנדל מתמחה בתחום וניתן לקבל ממנו מידע חשוב.

    עורך דין אלימות במשפחה – לומד כל תיק ביסודיות

    עורך דין אלימות במשפחה מקבל את התיק ולומד אותו לעומק. הוא מחפש ומוצא דרכים נכונות ויצירתיות לפתרון משברים היכולים להרוס את המשפחה. סך הכול מדובר במערכות יחסים ארוכות הנבנות בהתמדה לאורך שנים. הבעיות הצצות עלולות להחמיר מצב קיים. כך כאשר בן זוג מתעלל נפשית ופיזית בבת הזוג, כולל מניעת כספים ממנה. בעיה חמורה לא פחות ואולי יותר היא פגיעה בילדים קטינים וחסרי ישע שאינם יכולים להגיב ולהתלונן. התלונות מופנות למשטרה, למחלקות רווחה ברשות המקומית ולגורמים נוספים. המשטרה מוגבלת ביכולת התגובה שלה כי צו הגנה  מטעמה יכול להינתן רק לתקופה קצרה. הדרך הטובה יותר היא לפנות לבית משפט היכול לקבוע צו הרחקה מהמתעלל לשלושה חודשים לפחות עם הארכה בהתאם לנסיבות. אלימות אחרת במשפחה הינה כאשר אישה התלוננה לשווא על בעלה. כאן מדובר במשימה מורכבת כי לא תמיד יש עדויות וראיות. הוא במצב קשה כי על פי החוק חבות ההוכחה היא עליו.

    כלים להקלה ופתרון בעיות

    לבתי משפט יש מספר כלים חשובים מועילים. צו הרחקה הינו הליך מקובל. בנוסף אליו ניתן למצוא צווי הגנה וצווים למניעת הטרדה מאיימת.  כן קיימים עונשים כבדים כולל מאסר בפועל במטרה להעניש ולהרתיע את העבריין ואחרים.

    ניהול מוקפד

    משרד עורכי הדין רונן בנדל מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא מקיף וכולל הקשבה והפנמה, תמיכה נפשית, ייצוג יעיל, מחירים נוחים ועוד. מנהל אותו עורך דין בעל ידע רב וניסיון עשיר המגיעים בין היתר ממתן שירותים מוצלחים ללקוחות רבים לאורך זמן ועוד. הוא ישמח לשרת נוספים.

    עורך דין עבירות אלימות

    עורך דין עבירות אלימות משרת לקוחות החשודים בביצוע עבירות פליליות. ניתן למצוא מגוון שלהן כאשר העונשים הנגזרים עליהם מגיעים עד כדי מאסר בפועל. המטלות שהוא מבצע עבור לקוחו רבות ומגוונות ויכולות לסייע  בכל שלב בתהליך החקירות וההעמדה לדין. כדאי שיהיה מעורב כבר כשמתברר כי מדובר במקרים קשים ומורכבים.  משרד עורכי הדין רונן בנדל עוסק בתחום וניתן לקבל ממנו מידע רלוונטי.

    עורך דין עבירות אלימות – מכין דרכי פעולה אפשריים

    עורך דין עבירות אלימות לומד את התיק ביסודיות ועל פי הממצאים והשיחות עם לקוחו מחפש ומוצא דרכי תגובה ופעולה. מדובר על עבירות כמו תקיפה, איומים, המתה, רצח, שוד, פריצה, גניבה, אלימות כלפי קטינים ועוד. הדבר הטוב ביותר העשוי לקרות הוא כאשר הוא מגלה שנגד לקוחו אין ראיות המצדיקות כתב אישום או שהתברר כי נקטו נגדו בדרכי חקירה שאינם חוקיים. הוא יכול, בנסיבות אלו, לבקש שחרורו המיידי ממעצר. במקרים פחות ברורים הוא יכול לסייע בדרכים אחרות. בין היתר להקל בתנאי המעצר, להדריכו לגבי התנהלותו בחקירות המשטרתיות הצפויות לו, ובעיקר מה אסור ומה ניתן לומר. משימה חשובה אחרת היא לייצגו בעת שימוע הנערך לו בפרקליטות שמטרתו היא, בין היתר, לקבוע אם להגיש נגדו תביעה לבית משפט או להימנע ממנה.

    ייצוג בבית משפט

    המשימה החשובה היא ייצוג הולם ונכון בבית משפט. זאת כאשר כל הניסיונות לבטל את התביעה נכשלו. כאן הוא יגייס את כל הידע הניסיון והיכולות שלו לטעון לטובת לקוחו. הוא ינסה להביא ראיות תומכות נוספות כאלו המערערות את הישנות המצויות בתיק, יציג תקדימים משפטיים, המלצות על לקוחו ועוד. זיכוי הינו הצלחה גורפת אבל גם קבלת עונש מופחת מהמרבי הקבוע בחוק יסייע ללקוח.

    שירותי מומחים משפטיים

    משרד עורכי הדין רונן בנדל מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא מקיף וכולל ייעוץ ספציפי לכל מצב, תמיכה נפשית, מחירים נוחים ועוד. מנהל אותו עורך דין בעל ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מהתמחויות, ממתן שירותים מוצלחים ללקוחות רבים לאורך שנים ועוד. הוא ישמח לשרת נוספים.

    קצת עליי:

    לייעוץ וייצוג מקצועי חייגו או השאירו פרטים:

    077-4447503



      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      לעורך דין וואצאפ
      דילוג לתוכן