לייעוץ התקשרו 077-4447503

    עורך דין סמים

    עורך דין סמים רונן בנדל

    עבירות סמים הן עבירות חמורות מאד ויש עבודה ומאמץ של גופים רבים מטעם המדינה להילחם בתופעת השימוש בסמים ולוודא שאין הם מגיעים לידיים של אף אחד. יש סוגים שונים של סמים ולכל אחד השפעה אחרת על ההתנהגות או הלך המחשבה של מי שמשתמש בהם. עבירות סמים יכולות להיות קלות או חמורות ולכן במידה ונתפסים או שמתעורר חשד בקרב המשטרה לפעילות שקשורה בסמים חשוב מאד לפנות אל עורך דין סמים כמה שיותר מהר על מנת שאפשר יהיה להיחלץ מהעניין כמה שיותר מהר ובצורה הטובה ביותר. עיסוק משפטי בסמים נחשב לנפרד ויש עורכי דין שמתמחים ספציפית בתחום זה.

    מתי צריך לפנות אל עורך דין סמים?

    בכל פעם שיש חשד כלפי אדם זה או אחר שעשה שימוש בסמים או היה נוח במקום שבו השתמשו בסמים כדאי לו מאד לפנות אל עורך דין סמים שילווה אותו, יסביר לו את המשמעויות של מה שקרה ויסייע לו מול הערכאות המשפטיות ורשויות אכיפת החוק. החוק אינו סלחן כלפי שימוש בסמים, בוודאי לא מה שמוגדר כסמים קשים או חזקים ולכן עדיף להיות מיוצג ולאפשר לעורך הדין לעשות את העבודה שלו. רק בעזרת עורך דין מקצועי, מנוסה ומיומן אפשר יהיה לצאת מהעניין בצורה סבירה ולהמשיך את החיים השגרתיים עם עזרה או תוך כדי התרחקות מעולם הסמים.

    החשיבות של עבודה עם עורך דין

    נושאי סמים לא מתאימים להיות כאלה שבהם בוחרים להיות מיוצגים עצמאית ויש חשיבות אדירה לייצוג מסודר של עורך דין שיהיה בקיא בפרטי המקרה ויציע את הרעיונות הטובים והמותאמים ביותר עבור כל לקוח שאותו הוא מלווה. עורך דין סמים יהיה בקיא בלשון החוק ויידע איך יהיה הכי נכון וכדאי להתמודד עם כל מקרה ועם כל האשמה שמתעוררת ולכן הוא הכתובת לפנות אליה לקבלת ייעוץ או לשירותים כמו ליווי וייצוג מלא.

    במשרד עורכי הדין רונן בנדל עוסקים בתחום המשפט הפלילי ומכאן שגם בתחום הסמים. כאן תקבלו ייעוץ מקצועי אישי ברמה גבוהה בנוגע למקרה הייחודי שלכם.

    עורך דין סחר בסמים

    שימוש בסמים הוא עבירה חמורה על החוק ומדובר בתופעה שהרשויות במדינה עושות כל שהן יכולות על מנת להילחם בה ולהעלים אותה מהמרחב הציבורי. השימוש בסמים מביא איתו לא מעט התנהגויות שליליות, פשע ואלימות וכל אלה ביחד הופכים את החברה ואת האזור ללא בטוחים ואפילו למסוכנים. הסמים לא פוסחים על אף אחד וגם צעירים יכולים למצוא את עצמם מעורבים בנושאים שקשורים בסמים, בין אם בחרו בכך ובין עם זה נכפה עליהם. על מנת להילחם בהאשמות שווא או להיחלץ ממצב בעייתי חשוב לפנות אל עורך דין סחר בסמים שיוכל לסייע לכל לקוח שפונה אליו ובעזרת הניסיון שלו יוכל להתאים את ההתנהלות לכל אחד.

    מה התפקיד של עורך דין סחר בסמים?

    כשמו כן הוא – מדובר בעורך דין שמתמחה בתחום של שימוש בסמים ויידע בדיוק איך להתנהל מול כל האשמה ובכל מקרה שמגיע לפתחו. אל עורך דין סחר בסמים פונים כאשר נתפסים בעת עסקת סמים, בעת השימוש או תחת השפעה של סמים שונים. הוא זה שיברר לעומק באיזה סם מדובר, האם זו הפעם הראשונה של השימוש בסמים או שכבר יש לאותו אדם היסטוריה של שימוש, מה הנסיבות אשר בגינן התבצע המעצר עצמו ומה המשטרה מתכוונת לעשות בנוגע למקרה הספציפי הזה. עבור כל אדם עורך הדין יחליט איך יהיה הכי נכון להתמודד.

    החשיבות של ליווי עורך דין במקרה של שימוש בסמים

    אין זה מומלץ להתנהל מול המשטרה או רשויות אכיפת החוק לאחר שנתפסים בגין שימוש בסמים או סחר בסמים. עורך דין סחר בסמים יידע לסייע אך ככל שהעניין או המקרה יהיה חמור יותר כך יהיה זה מאתגר יותר למצוא את הדרך לסייע ללקוח לסיים את התהליך ללא כל השפעה או עונש. הדבר הטוב ביותר שכל אדם יכול לעשות עבור עצמו הוא להתרחק מסמים ככל האפשר.

    מחפשים סיוע וייעוץ משפטי בנושא שמים? פנו אל משרד עורכי דין רונן בנדל, עם ניסיון רב בתחום וידע משפטי ומקצועי נרחב.

    קצת עליי:

    לייעוץ וייצוג מקצועי חייגו או השאירו פרטים:

    077-4447503



      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      לעורך דין וואצאפ
      דילוג לתוכן