לייעוץ התקשרו 077-4447503

    עורך דין הטרדות מיניות

    עורך דין הטרדות מיניות רונן בנדל

    התחום המשפטי של הטרדות מיניות נחשב לעשיר ומגוון ויש בו אי אילו דקויות שמבוססות על תחושות סובייקטיביות. בשנים האחרונות יש מודעות גבוהה למעשים או פעולות שמהווים הטרדות מיניות והנושא של בושה או מבוכה מתחיל אט אט להיעלם כך שיש יותר ויותר לא רק מתלוננות אלא גם מתלוננים. עורך דין הטרדות מיניות הוא הכתובת לפנות אליה כאשר חושדים שאכן פעולה או מעשה שבוצעו הם הטרדה מינית וחשוב מאד לזכור בדיוק מה קרה או לשמור עדויות במידה וזה ניתן. עורך הדין יהיה הדמות המתאימה לקבל ממנה ייעוץ בנוגע לדרך הנכונה ביותר להתמודד עם העניין.

    מה עושה עורך דין הטרדות מיניות?

    כאשר אדם זה או אחר יפנה אל עורך דין הטרדות מיניות על מנת לבחון מקרה שקרה לו, עורך הדין ישאל שאלות על מנת להבין לעומק את הסיטואציה שקרתה ונסיבות שונות שקשורות בה. לצורך כך אין משנה אם מדובר בגבר או אישה שמתלוננים ואין זה משנה אם מדובר בגבר או אישה שהמעשים עצמם מיוחסים להם. הטרדה מינית היא הטרדה מינית ולפעמים די בתחושה אישית של מי שההטרדה בוצעה כלפיו על מנת לחוש שנחצה קו אדום ואין לו עניין בכך. עורך הדין יסייע לגבש החלטה איך יהיה הכי נכון וכדאי להתלונן ויציע הצעות מבוססות ניסיון וידע משפטי נרחב.

    החשיבות של פנייה מהירה לעורך דין

    חשוב מאד לפנות אל עורך דין הטרדות מיניות מיד אחרי שקרתה פעולה כזאת או אחרת שנדמה שהיא הטרדה מינית, לרבות אם התחושה האישית של הקורבן היא שאכן בוצעה הטרדה כזאת. לא מומלץ להמתין אלא לפעול בצורה מהירה ואפילו מיידית. במידה ומקבלים דיווח על הטרדה מינית שבוצעה כלפי אדם אחר יש מחויבות אישית ומוסרית לתמוך בו ולעודד אותו לפנות אל גורמים מקצועיים על מנת להבין בדיוק מה קרה ולקבל החלטה איך לפעול.

    במשרד עורכי הדין רונן בנדל מתמחים במשפט הפלילי ובהטרדות מיניות. כאן תוכלו לקבל ייעוץ, ליווי וייצוג מלא בתחום זה בדיסקרטיות מוחלטת ויחס אישי.

    קצת עליי:

    לייעוץ וייצוג מקצועי חייגו או השאירו פרטים:

    077-4447503



      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      לעורך דין וואצאפ
      דילוג לתוכן