לייעוץ התקשרו 077-4447503

    ייעוץ לפני חקירה

    ייעוץ לפני חקירה עם עו"ד רונן בנדל

    התייצבות בתחנת משטרה לצורך חקירה הינה אירוע לא פשוט עבור כל אדם, ובוודאי שעבור מי שזוהי לו הפעם הראשונה. במקרים כאלה ייעוץ לפני חקירה הוא הכרח המציאות, על-מנת לא לבצע טעויות שעלולות להתגלות כמשמעותיות מאוד. הייעוץ לפני החקירה מומלץ מאוד גם למי שחשוד בביצוע עבירה חמורה, ומן הסתם מעוניין לצאת מהחקירה ללא נזקים מיותרים. במשרד עורכי דין רונן בנדל מספקים שירות זה על בסיס ניסיון רחב היקף ובהתאמה מושלמת למאפיינים הספציפיים של כל מקרה.

    מה כולל ייעוץ לפני חקירה?

    • פירוט הזכויות – החוק מחייב את חוקרי המשטרה ליידע כל אדם שמגיע לחקירה לגבי כל זכויותיו. יחד עם זאת יש יתרון ברור לידיעת הזכויות מראש, ועוד יותר מכך להבנה מתי נכון להשתמש בכל זכות (ובפרט בזכות השתיקה, שלעיתים היא מועילה אבל יש גם מצבים שבהם השימוש בה עלול לפגוע באינטרסים של הנחקר).
    • מידע חיוני – פירוט האופן שבו מתנהלת חקירה במשטרה, כך שהאדם ידע בדיוק מה מצפה לו בכל רגע ורגע. כך למשל עורך דין מנוסה יבהיר ללקוח שלו שגם שיחות מסדרון תמימות לכאורה עלולות לשמש כנגדו.
    • פירוט תרגילי חקירה אפשריים – חוקרי משטרה מיומנים מפעילים מגוון רחב מאוד של תרגילים, וגם אנשים חכמים עלולים ליפול בפח. מודעות מראש לכל תרגיל וטריק מפחיתה במידה ניכרת את הסיכון.
    • המלצות ספציפיות – באופן טבעי לכל מי שנחקר במשטרה ישנו מידע שכדאי לו לחשוף בפני החוקרים ומידע שמוטב לו לשמור לעצמו. מרכיב מרכזי בייעוץ לפני החקירה הוא המלצות ספציפיות לגבי מהם פריטי המידע שאותם כדאי לאדם לשתף וגם מהם פריטי המידע שאין סיבה לספק לחוקרים.

    קשב מלא וייעוץ מקיף

    ייעוץ לפני חקירה של עו"ד רונן בנדל, שסיים בהצטיינות את לימודי המשפטים (תואר I + תואר II) ופתח משרד עורכי דין עצמאי כבר ב-1997, מבוסס על קשב מלא לכל אדם. הסיבה לכך היא הרצון של עו"ד בנדל להתאים את הייעוץ למאפיינים הספציפיים של כל מקרה – הן לאישיות של האדם והן לנסיבות שבגינן הוא זומן לחקירה במשטרה. דגש נוסף הוא על ייעוץ מקיף וסבלני כך שהאדם יגיע לתחנת המשטרה כשהוא מוכן לכל תרחיש.

    קצת עליי:

    לייעוץ וייצוג מקצועי חייגו או השאירו פרטים:

    077-4447503



      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      לעורך דין וואצאפ
      דילוג לתוכן