לייעוץ התקשרו 077-4447503

    ייצוג קורבנות עבירה

    כאשר אדם מואשם בעבירה על החוק, הוא ירצה למצוא עורך דין מוביל ומקצועי שיעזור לו להיחלץ מהסיטואציה שנקלע אליה, או לכל הפחות, יעשה כל שביכולתו כדי להקל על העונש הצפוי לו. מהצד השני, יעמוד עורך דין שייצג את קורבנות העבירה, אלה שנפגעו ישירות מאותה עבירה על החוק או שהפשע בוצע כנגדם. ישנם כלים משפטיים כאלה ואחרים אשר עומדים לרשותם בבואם למצות את הדין בין אם מול הנאשם בעבירה ובין אם לצורך השגת פיצויים עבור עצמם. בנוסף עורך הדין שייצג את קורבנות העבירה יגן לא רק על האינטרסים שלהם, אלא גם על שלומם ויצטרך להבטיח את ביטחונם לאורך התהליך, על מנת שלא יפגעו או יתנכלו להם בעקבות הגשת התביעה.

    מי שנפל קורבן לעבירה או פשע יכול, מצד אחד, להשאר מחוץ לתמונה ולאפשר לרשויות אכיפת החוק לבצע את העבודה שלהן בעודם מתמודדים עם הנאשמים. מצד שני, הקורבן יכול וזכאי להישאר מעורב בתהליך, לבחון את האפשרות של הגשת תביעה אזרחית או כספית וכמובן לבקש הגנה על מנת שלא לדאוג לשלומו ושלום יקיריו. לשם כך, עליו לפנות לייעוץ של עורך דין שמתמחה בתחום זה ומכיר את עולם המשפט הפלילי על בוריו. מהניסיון הרב שלו, הוא יבין היטב שייתכן וקורבנות העבירה חשים סכנה, אך גם רוצים להשיג את הצדק עבור עצמם בגין הפשע שבוצע כלפיהם.

    חשוב מאד להעלות את המודעות הציבורית לנושא של ייצוג נפגעי עבירה, שכן מערכות הצדק לא פועלות מספיק מהר והן עומדות תחת עומס רב. אותו העומס גורם לנפגעים רבים לעיתים להתפשר על פחות ממה שמגיע להם, או לא לקבל בכלל פיצויים או תגובה צודקת שתאזן את עוגמת הנפש שחוו. לעומת זאת, עורך הדין המתאים יוכל לזרז הליכים ולהציע פתרונות שיזכו את הקורבן בפיצוי הולם. לא הרבה אנשים חושבים לבחור דווקא באפשרות הזו ובצורה זו או אחרת, היא חולפת מבלי שהם יידעו שהיא אופציונלית עבורם. מכאן שגם הצד שנפל קורבן לפשע יכול וכדאי לו ליצור קשר עם עורך דין פלילי ולהבין לעומק את הסטטוס שלו כקורבן לעבירה.

    קצת עליי:

    לייעוץ וייצוג מקצועי חייגו או השאירו פרטים:

    077-4447503



      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      לעורך דין וואצאפ
      דילוג לתוכן