לייעוץ התקשרו 077-4447503

    ערעור על סגירת תיק

    ערעור על סגירת תיק עם עו"ד רונן בנדל

    עבור אדם שהגיש תלונה במשטרה על כך שבוצעה כנגדו עבירה, סגירת תיק החקירה בשלב כזה או אחר – לפני שבוצעה חקירה, או אחרי חקירה כשהתקבלה החלטה לא להעמיד את החשוד לדין – מהווה פגיעה נוספת על זו שהתרחשה בעת ביצוע העבירה עצמה. על-מנת למצות את הדין, ולחייב את גופי האכיפה לפעול כנגד החשוד, ניתן להגיש ערעור על סגירת תיק. זכות זו נתונה בידי כל נפגע עבירה או נפגעת עבירה, ורצוי לממש אותה בעזרת עורך דין מנוסה. ערעורים מסוג זה הם אחד מתחומי המומחיות של משרד עורכי דין רונן בנדל.

    דגשים חשובים לגבי ערעור על סגירת תיק

    • כתובת – אם סגירת התיק נעשתה ע"י המשטרה (חוקר/ת או תובע/ת), הערר יוגש לפרקליט המחוז או לפרקליטות המדינה. אם התיק נסגר ע"י פרקליטות המחוז, הערר יוגש לפרקליט המדינה (אם עילת הסגירה היא חוסר אשמה / היעדר ראיות), או ליועץ המשפטי לממשלה (אם התיק נסגר בנימוק של היעדר עניין לציבור). בכל מקרה הערעור מוגש באמצעות הגורם שהודיע על סגירת התיק.
    • תקיפת העילה לסגירת התיק – הדגש החשוב ביותר בהגשת ערעור על סגירה של תיק חקירה הוא התייחסות לעילת הסגירה. במקרה שהתיק נסגר עקב "היעדר ראיות", יש להציג ראיות רלוונטיות. בחלק מהמקרים לא נמסרת למתלוננים עילת הסגירה, אבל עורך דין פלילי מיומן יברר זאת ויפעל בהתאם.
    • לוח זמנים – יש להגיש את הערעור תוך 60 יום ממועד קבלת ההודעה על סגירתו של התיק.

    יושרה מוחלטת ורגישות מקסימלית

    הגשת ערעור על סגירת תיק מחייבת נימוקים משכנעים – מפני שלא קל לשנות החלטות גופים כמו משטרת ישראל, פרקליטות מחוז או פרקליטות מדינה. עוד קודם לכן נדרשת יושרה, כדי לטפל במקרה רק כשיש היתכנות אמיתית להצלחה, וכמובן על-מנת לא לנטוע תקוות שווא בלב נפגעי עבירות. עוד תכונה חשובה עבור שירות זה היא רגישות, ואת כל אלה תמצאו אצל עו"ד רונן בנדל, בנוסף לבקיאות מקצועית מעמיקה ומחויבות למצוינות. משרד עורכי דין בנדל פועל מאז 1997, וידוע בכך שהוא נלחם עבור כל לקוח ולקוחה.

    קצת עליי:

    לייעוץ וייצוג מקצועי חייגו או השאירו פרטים:

    077-4447503



      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      לעורך דין וואצאפ
      דילוג לתוכן