לייעוץ התקשרו 077-4447503

    מחיקת כתב אישום

    מחיקת כתב אישום אצל עו"ד רונן בנדל

    תהליך משפטי אורך לא מעט זמן ובמהלכו מבוצעות פעולות כאלה ואחרות שקשורות לנאשם או לתיק עצמו. בכל שלב יש את מה שאפשר לבצע או שלא ועורכי הדין שמכירים את ההליך מתחילתו ועד סופו ויש להם ניסיון בליווי וייצוג לקוחות – יידעו בדיוק מה אפשר לעשות ומתי. גם מחיקת כתב אישום יכולה להתבצע בשלבים כאלה ואחרים של התהליך ואם עורך הדין של הלקוח הנאשם ימצא ראיות או הוכחות לכך שהלקוח שלו אכן חף מפשע ולא ביצע את העבירה המדוברת הוא יפעל ככל יכולתו וככל שמאפשר העיתוי מבחינת התהליך על מנת לטהר את שמו של הלקוח שלו.

    הידע הדרוש לשם מחיקת כתב אישום

    לא כל עורך דין יהיה בעל הידע והניסיון הדרושים לשם בדיקת האפשרות למחוק כתב אישום נגד הנאשם. מדובר בתחום המשפט הפלילי ועל עורך הדין להיות בעל ניסיון רב בנושא זה. עליו להכיר לעומק את התהליך הפלילי ואת אופן הביצוע שלו ולכן מחיקת כתב אישום היא מה שמחייב עורך דין מקצועי, אסרטיבי וכזה שיהפוך עולמות למען הלקוח שלו. זה צריך להיות השיקול בעת חיפוש אחר עורך דין ואכן מה שלפיו עורך דין יימדד הוא מידת המסירות שלו ללקוח שלו והרצון לעשות כל מה שאפשר על מנת להוציא את הצדק לאור, לרבות מחיקת כתב האישום כנגד הלקוח שלו.

    הרגישויות הרבות של המשפט הפלילי

    מה שחשוב לדעת על המשפט הפלילי הוא ההשלכות שיש לטווח הארוך לנושא של המשפט עצמו הן על הצד הנאשם והן על הקורבן. לא בכדי יש שאיפה לגרום לכל אדם לנהוג בדרך הישר ולו על מנת שלא לקלקל את החיים של עצמו או של אחרים. למרות שעורך דין מקצועי ומנוסה יידע מתי צריך לנסות להגיש בקשת מחיקת כתב אישום אך לא תמיד אפשר להתבסס על אפשרות זו ולכן עורך הדין יציע את דרך ההתמודדות הטובה ביותר.

    משרד עורכי הדין רונן בנדל הוא משרד שעוסק במשפט הפלילי על כל הסוגים שבו, עם יחס אישי לכל לקוח ומקצועיות גבוהה.

    קצת עליי:

    לייעוץ וייצוג מקצועי חייגו או השאירו פרטים:

    077-4447503



      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      לעורך דין וואצאפ
      דילוג לתוכן