לייעוץ התקשרו 077-4447503

    עורך דין פלילי ברמלה

    עורך דין פלילי ברמלה רונן בנדל

    עורך דין פלילי ברמלה מייצג לקוחות אשר נחשדים בביצוע עבירות פליליות. מומלץ לשכור שירותיו מיד כשברור כי מדובר באשמות קשות ומורכבות. הוא יכול לייעץ לסייע בסיטואציות שונות הנוצרות בתהליך החקירות וההעמדה לדין. הוא מכיר את הנושא לעומק ויכול לגבש דרכי פעולה מתאימים. משרד עורכי הדין רונן בנדל עוסק בתחום וניתן לקבל ממנו מידע מפורט וחשוב.

    עורך דין פלילי ברמלה – מבצע שורה של משימות

    עורך דין פלילי ברמלה אמור לבצע מטלות מורכבות שונות עבור לקוחו. כל אחת מהן יכולה להועיל לו רבות. כך בעת המעצר ולקראת חקירות, בעת השימוע הנערך לו מול הפרקליטות, בעת הדיונים בבית המשפט וכדומה. הוא ילמד על התיק מתוך עיון בממצאים ובחומרי החקירה. הוא, בהחלט, יכול בנסיבות מסוימות להגיע למסקנה  שהראיות לא הושגו על פי החוק או שאינן מבוססות. בנקודת זמן כזאת הוא יכול לבקש ביטול האישום ושחרור לקוחו. במקרים מורכבים אחרים וכאשר החשדות מבוססים יותר, הוא יכול לבקש הקלות בתנאי מעצר, לבקש שחרור למעצר בית, לתדרך את הלקוח לקראת חקירות ולהנחות אותו על הדברים שהוא יכול לומר בחקירות וממה להימנע מלומר. הוא יכול לבקש עבורו הסדר טיעון שמטרתן הינה ביטול עבירות פליליות והמרתן למנהליות. זאת במטרה למנוע הגשת תביעה לבית הדין. המשותף לכל הפעולות האלו הינה, בין היתר,  התמיכה הנפשית שהלקוח מקבל בשעות קשות אלו.

    ייצוג בבית משפט

    ייצוג במשפט הינו חשוב מאוד כי כאן מגיעים לזמן אמת. הוא יטען לטובת לקוחו, ינסה למצוא ראיות חדשות המזכות אותו, תקדימים משפטיים התומכים בטיעוניו, יגיש המלצות חיוביות עליו ועל אופיו ויעשה הכול כדי לזכותו או לפחות להקלה מהעונש המרבי הקבוע בחוק.

    משרד ידוע ומבוקש

    משרד עורכי הדין רונן בנדל מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא מקיף וכולל ייעוץ סבלני, הקשבה והפנמה, ייצוג איכותי, מחירים נוחים ועוד. מנהל אותו עורך דין בעל ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מהתמחויות והשתלמויות, ממתן שירותים מוצלחים ללקוחות רבים לאורך זמן ועוד. הוא ישמח להעמיד את התשתית הקיימת ואת יכולותיו וכישוריו לטובת נוספים.

    עו"ד פלילי ברמלה

    עו"ד פלילי ברמלה מטפל בתיקי לקוחות אשר נחשדים בעבירות פליליות. ניתן למצוא שורה של עבירות כאלו אשר העונשים בגינן כבדים עד כדי מאסר בפועל. הוא מכיר את התחום לעומק ויודע להציע אופציות יצירתיות לטיפול והגנה. הוא יכול לסייע בקבלת הקלות שונות ללקוחו לאורך התהליך. משרד עורכי הדין רונן בנדל מתמחה בתחום וניתן לקבל ממנו מידע רב.

    עו"ד פלילי ברמלה – מסור ויעיל

    עו"ד פלילי ברמלה הינו מוכשר ויודע למצוא פתרונות יצירתיים למצבים מורכבים אליהם נקלע הלקוח. הוא יודע לנהל משא ומתן מול גורמים משטרתיים ובפרקליטות כדי להגיע להסכמות חשובות. חשוד בפלילים נעצר בעת ביצוע עבירה או לאחר שמצטברות ראיות מחשידות נגדו. במסגרת המעצר הוא אף נחקר כדי לברר את החשדות. המטרה היא למצוא ראיות מפלילות בכדי להמליץ לפרקליטות להגשת כתב אישום נגדו. עומדת לו הזכות לקבלת ייעוץ מפרקליט היכול להגיב לשורה של מעשים. למשל, לקרוא את חומר החקירה ולמצוא מהלכים לא חוקיים כנגדו, לגלות שהראיות אינן חזקות ועוד. כאן הוא יכול לבקש שחרורו לאלתר. בנסיבות אחרות בהם האשמות כבדות, הוא יכול לנסות לבקש הקלות בתנאי המעצר, להיות נוכח בשימוע שנערך לו בפרקליטות לקראת העמדה לדין, לבקש הסדר טיעון אשר במסגרתו העבירות המיוחסות הופכות מפליליות למנהליות, ואז תימנע הגשת תביעה לבית משפט.  הוא יכול לבצע פעולות נוספות.

    ייצוג משפטי

    ייצוג משפטי נדרש כאשר, בכל אופן, קיימת החלטה להגיש תביעה פלילית. כאן הוא יטען לטובתו וינסה להצביע על ראיות המערערות על חומרת העבירות. במקרים רבים הוא יכול לבקש עבורו הקלות מהעונש המקסימאלי הקבוע בחוק. כך למשל מאסר על תנאי, המרת מאסר לעבודות שירות ועוד.

    משרד עם שירות הוגן

    משרד עורכי הדין רונן בנדל מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי והוגן עם יחס אישי. הוא מקיף וכולל ייעוץ ספציפי לכל מצב, הקשבה ותמיכה נפשית, ייצוג, מחירים נוחים ועוד. מנהל אותו עורך דין בעל ידע רב וניסיון מצטבר המגיעים מהתמחויות והשתלמויות, ממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים לאורך זמן ועוד. הוא ישמח להעמיד את התשתית הקיימת במשרדו לטובת נוספים.

    קצת עליי:

    לייעוץ וייצוג מקצועי חייגו או השאירו פרטים:

    077-4447503



      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      לעורך דין וואצאפ
      דילוג לתוכן