לייעוץ התקשרו 077-4447503

    עורך דין פלילי בחיפה

    עורך דין פלילי בחיפה רונן בנדל

    עורך דין פלילי בחיפה משרת לקוחות אשר נחשדים בביצוע עבירות פליליות. שירותיו ניתנים בעיר ובסביבותיה ובעצם, לכל מי שנזקק להם. הוא יודע לטפל בכל סוגי העבירות כולל בחמורות ביותר. מעורבותו חשובה ומספקת מעטפת תומכת, מקצועית ומיומנת לחשוד ולבני משפחתו המצויים בתקופה קשה ומורכבת. משרד עורכי הדין רונן בנדל מתמחה בתחום וניתן לקבל ממנו מידע חיוני וחשוב ביותר.

    עורך דין פלילי בחיפה – מגבש המלצות לטיפול בתיק

    עורך דין פלילי בחיפה לומד לעומק את התיק על פי מסמכי הראיות הנמצאים בו ומשיחות עם הלקוח. על פי המידע הנ"ל הוא מגבש דרכי פעולה נכונים ואפשריים. הלקוח נעצר בעת ביצוע עבירה פלילית או לאחר שהצטברו ראיות מחשידות נגדו. עם מעצרו הוא זכאי לייעוץ של עורך דין היכול לסייע רבות בכל שלב בתהליך. אחד הנושאים החשובים הינו ייעוץ לקראת חקירות במשטרה מטרתן לבסס חשדות. כאן הוא ינחה אותו על הדרך להתנהל, מה לומר ומה אסור לו לומר. צריך לזכור כי העדויות שהוא מוסר עלולות לשמש נגדו בעתיד ולחבל במאמצי זיכויו. בנוסף יכול לבקש הקלות בתנאי המעצר ועוד. נושא חשוב אחר הוא ייצוגו בעת שימוע הנערך לו בפרקליטות. לאחר השימוע יוחלט אם להעמידו לדין או לבטל אשמתו. במקרים מסוימים הוא יכול לנסות להגיע להסדר טיעון מולה. במהלכו יהפכו החשדות הפליליות למנהליות בתמורה לתשלום החוב בתוספת קנסות וכדומה. המהלך ימנע הגשת תביעה לבית המשפט.

    ייצוג משפטי

    ייצוג בבית משפט חייב להיעשות היטב. הרצון הוא לזכות את הנאשם או לפחות לקבלת עונש מופחת מהמרבי הקבוע בחוק. כאן ינסה עורך הדין למצוא ראיות חדשות המערערות את הקיימות, להביא תקדימים משפטיים, להציג המלצות עליו ועוד.

    ניהול מוקפד

    משרד עורכי הדין רונן בנדל מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי המלווה יחס אישי. הוא מקיף וכולל, ייעוץ, הקשבה והפנמה, תמיכה נפשית, ייצוג איכותי, מחירים נוחים ועוד. מנהל אותו עורך דין בעל ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מהתמחויות והשתלמויות, ממתן שירותים מוצלחים ללקוחות רבים לאורך שנים ועוד. הוא ישמח לשרת נוספים.

    עו"ד פלילי בחיפה

    עו"ד פלילי בחיפה מטפל בתיקי לקוחות שנחשדים בביצוע עבירות פליליות. המשימות המוטלות עליו מורכבות כי מדובר בעבירות חמורות שהעונשים המרביים עליהם הוא מאסר. הוא יכול לסייע ללקוחו בדרכים שונות לאורך כל תהליך החקירות וההעמדה לדין. חשוב שיהיה מעורב כבר בראשית התהליך כדי שיוכל לנהל את לקוחו ולהשפיע לטובה על התוצאות העתידיות האפשריות. משרד עורכי הדין רונן בנדל מתמחה בתחום וניתן לקבל ממנו מידע רב.

    עו"ד פלילי בחיפה – מיומן ויעיל

    עו"ד פלילי בחיפה פועל באופן יסודי ויעיל. הוא מכיר את החוקים הקיימים, דרך התנהלות המשטרה, הפרקליטות ובתי המשפט ויודע לזהות נקודות חשובות לטובת לקוחו. כך ממבט מקיף והתמקדות בפרטים הוא יכול למצוא דרכים להגן על לקוחו. ניתן למצוא מגוון של עבירות פליליות כמו: תקיפה, איומים, המתה, רצח, שוד, פריצה, גניבה, לשון הרע, עבירות מין, סמים ואחרות. החשוד נעצר לאחר שנתפס בעת ביצוע עבירה או שהצטברו נגדו ראיות כבדות. הוא זכאי לייעוץ משפטי. עורך הדין יכול לסייע בנושאים שונים כמו הקלה בתנאי מעצר, הדרכה לקראת חקירות משטרתיות שנועדו לבסס האשמות. יש חשיבות שלא יאמר דברים מסוימים בהן. עורך הדין אף יבקש לייצגו בהליך שימוע בפרקליטות שלאחריו יוחלט אם להגיש נגדו כתב אישום או להימנע מכך. משימה חשובה אחרת היא ניסיון הגיע להסדר טיעון שימנע הגשת תביעה לבית משפט. במסגרתו יומרו העבירות מפליליות למנהליות והלקוח ישלם את חובו בתוספת קנסות וכדומה.

    ייצוג משפטי מעולה

    ייצוג משפטי מבריק יסייע רבות. עורך הדין ינסה להציג ראיות חדשות המערערות את הקיימות, יציג תקדימים משפטיים תומכים, יביא עדויות והמלצות על אופיו החיובי וינסה לטעון עבורו. זיכוי נחשב להצלחה גורפת אבל כל עונש הנמוך מהמרבי בחוק ייחשב כהצלחה.

    ניהול מוקפד

    משרד עורכי הדין רונן בנדל מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא מקיף וכולל, ייעוץ, תמיכה משפטית ונפשית, ייצוג מעולה, מחירים נוחים ועוד. מנהל אותו עורך דין בעל ידע רב וניסיון מצטבר המגיעים בין היתר ממתן שירותים מוצלחים ללקוחות רבים לאורך שנים ועוד. הוא ישרת בשמחה נוספים.

    קצת עליי:

    לייעוץ וייצוג מקצועי חייגו או השאירו פרטים:

    077-4447503



      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      לעורך דין וואצאפ
      דילוג לתוכן