לייעוץ התקשרו 077-4447503

    בית מעצר הדרים

    עצור או עצורים בבית מעצר הדרים? במקרה שבו אתה או בן משפחתך מצוי במעצר מומלץ מאוד להיוועץ עם  עורכי דין שעיקר עיסוקם הינם בתחום הפלילי (נדרש ניסיון רב ולחוות לא מעט תיקי פשע). בעת המעצר בבית המאסר בית מעצר הדרים אנו נדאג שתמצאו את זכויותיכם המגיעים לכם ע”פ חוק, משרד עורכי דין רונן בנדל מייצג ומספק לכם את כל המידע שאתם זקוקים לו ומלווה עצורים בבתי מעצר בכל רחבי הארץ ובעולם. ככל שתתקשרו מהר נוכל למצות את זכויותיכם. תוכלו לברר איתנו את כל הפרטים של העצור ומצבו.

    בית מעצר בית מעצר הדרים טלפונים כתובות ועוד..

    רצוי מאוד שיהיה מי שייגן על הנאשם בפלילי ו/או העצור! עו”ד פלילי רונן בנדל עובד 24 שעות ביממה בליווי ושחרור עצורים מבתי מעצר בכל רחבי הארץ וכן אנו מספקים את השירות גם מחוץ לישראל. אנו מבינים את גודל החשיבות והזמינות הנדרשת ואת מצוקתם של הנאשמים ובני משפחתם.

    לפניכם כל המידע על בית מעצר הדרים לבירורים, ,שעות פתיחה זימון ביקור, בית מעצר הדרים ממוקם באבן יהודה.

    טלפון כללי 074-7836420
    טלפון לזימון ביקור 074-783-7777
    ימי ביקור ושעות א’, ב’, ד’ 8:00-15:00 ו’ 8:00-13:00
    פקס כללי 08-919-3460
    ימים ושעות לזימון ביקור ג’ ו-ד’ 8:30-14:00
    כתובת ת.ד 165, אבן יהודה. מיקוד: 405000

    עורכי דין רונן בנדל עובדים 24 שעות ביממה על מנת לספק את המענה המהיר שהעצורים ובני משפחתם זקוקים לו, כאשר הינכם זקוקים לשירותו של עורך דין מעצרים או ייצוג פלילי משרדו של רונן בנדל עומד לשירותכם ועומד בראש המשרדים הוותקים בתחום הפלילי. ייצוג נאשמים בפליליים כגון: עבירות מין, אינוס, רצח, הריגה, מעשה קונדס, עבירות אלימות קשות, סחר בנשים, סחר בילדים, שימוש בסמים, הימורים, אלכוהול ועוד.. כאן נדרש עורך דין עם ניסיון רב שייגן עליכם. ייצוג וליווי נאשמים בעבירות חומרות.

    שחרור עצורים בבית מעצר הדרים סיוע מיידי!

    משרד עורכי דין בנדל מודע לחשיבות הזמן והתגובה המהירה הנדרשת עבור העצור ו/או המואשם בפלילי. ולכן אנו זמינים 24 שעות ביממה וצוות המשרד ערוך להגעה מהירה בכל אזור בארץ ובעולם.

    דרישת זכויות העצור ע”פ חוק! שחרור עצורים מבית מעצר הדרים

    במידה ואתם מואשמים בעבירה חמורה והינכם מועכבים במעצר – רצוי שתחייגו עוד עכשיו על מנת שתדעו את זכויותיכם ע”פ חוק! אנו זמינים לכל שאלה.

    קצת עליי:

    לייעוץ וייצוג מקצועי חייגו או השאירו פרטים:

    077-4447503



      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      לעורך דין וואצאפ
      דילוג לתוכן