לייעוץ התקשרו 077-4447503

    עורך דין אלימות במשפחה

    עורך דין אלימות במשפחה רונן בנדל

    עורך דין אלימות במשפחה מספק שירות ללקוחות אשר נפגעו מאלימות בתוך המשפחה. המחוקק, רשויות האכיפה ובתי המשפט מתייחסים בחומרה רבה לעבירות אלו היכולות לפגוע  במרקם המשפחתי העדין. מדובר על מקרים מורכבים בהם ניתן למצוא פתרונות שונים. מומלץ לערב את עורך הדין כבר כאשר ברור כי מדובר  במקרים קשים. משרד עורכי הדין רונן בנדל מתמחה בתחום וניתן לקבל ממנו מידע חשוב. 077-4447503

    עורך דין אלימות במשפחה – לומד כל תיק ביסודיות

    עורך דין אלימות במשפחה מקבל את התיק ולומד אותו לעומק. הוא מחפש ומוצא דרכים נכונות ויצירתיות לפתרון משברים היכולים להרוס את המשפחה. סך הכול מדובר במערכות יחסים ארוכות הנבנות בהתמדה לאורך שנים. הבעיות הצצות עלולות להחמיר מצב קיים. כך כאשר בן זוג מתעלל נפשית ופיזית בבת הזוג, כולל מניעת כספים ממנה. בעיה חמורה לא פחות ואולי יותר היא פגיעה בילדים קטינים וחסרי ישע שאינם יכולים להגיב ולהתלונן. התלונות מופנות למשטרה, למחלקות רווחה ברשות המקומית ולגורמים נוספים. המשטרה מוגבלת ביכולת התגובה שלה כי צו הגנה  מטעמה יכול להינתן רק לתקופה קצרה. הדרך הטובה יותר היא לפנות לבית משפט היכול לקבוע צו הרחקה מהמתעלל לשלושה חודשים לפחות עם הארכה בהתאם לנסיבות. אלימות אחרת במשפחה הינה כאשר אישה התלוננה לשווא על בעלה. כאן מדובר במשימה מורכבת כי לא תמיד יש עדויות וראיות. הוא במצב קשה כי על פי החוק חבות ההוכחה היא עליו.

    כלים להקלה ופתרון בעיות

    לבתי משפט יש מספר כלים חשובים מועילים. צו הרחקה הינו הליך מקובל. בנוסף אליו ניתן למצוא צווי הגנה וצווים למניעת הטרדה מאיימת.  כן קיימים עונשים כבדים כולל מאסר בפועל במטרה להעניש ולהרתיע את העבריין ואחרים.

    ניהול מוקפד

    משרד עורכי הדין רונן בנדל מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא מקיף וכולל הקשבה והפנמה, תמיכה נפשית, ייצוג יעיל, מחירים נוחים ועוד. מנהל אותו עורך דין בעל ידע רב וניסיון עשיר המגיעים בין היתר ממתן שירותים מוצלחים ללקוחות רבים לאורך זמן ועוד. הוא ישמח לשרת נוספים. 077-4447503

    עורך דין אלימות במשפחה מקצועי

    עבירות אלימות במשפחה מקבלות התייחסות מחמירה במיוחד. המשפחה היא מעגל האנשים הקרובים ביותר, המסגרת בה אדם צריך להרגיש חופש ותחושת ביטחון. כאשר ישנה אלימות במשפחה, כל הבסיס הראשוני והחשוב ביותר מתערער. בתוך המשפחה ישנם גם יחסי תלות בין ילדים להוריהם וגם הסתמכות של כל אחד מבני הזוג על האחר כך שהדברים הם מורכבים במיוחד. כאשר עבירה כלשהי נעשית בתוך המשפחה ההתייחסות אליה חמורה ביחס לאותה עבירה שאינה במסגרת המשפחה. כך למשל, עבירת תקיפה של אדם נחשבת לעבירה מסוג עוון והענישה יכולה להיות עד שנתיים מאסר. תקיפה במשפחה נחשבת עבירת פשע שהענישה עליה היא מעל שלוש שנות מאסר. לכן, אם אדם חשוד בעבירת אלימות במשפחה חשוב לפנות אל עורך דין אלימות במשפחה בשלב מוקדם ככל האפשר.

    מדוע חשובה פניה מוקדמת אל עורך דין אלימות במשפחה

    בשל ההתייחסות המחמירה של החוק לעבירות משפחה והנטייה של מערכת האכיפה והמשפט לקבל את גרסת המתלונן/ת במלואה עוד לפני כניסה לעומקם של דברים, חשוב שהחשוד יפנה להתייעצות עם עורך דין אלימות במשפחה מוקדם ככל האפשר, עוד לפני שנפתחת החקירה נגדו. פעמים רבות עבירות אלימות במשפחה נעשות בין מבצע העבירה לנפגע/ת העבירה ללא עדים, במיוחד אם יש לעבירה היבט מיני. כך אין עדויות לאופן ביצוע העבירה והאם בכלל נעשתה. זו מילה של המתלוננת נגד מילתו של החשוד. גם אם בחלק גדול מהמקרים התלונה מוצדקת, נמצאו גם מקרים בהם גירושין מכוערים הובילו להגשת התלונה. לכן, הנחיות מצד עורך הדין כיצד להתנהל בחקירה, מה לומר ואיך לא למסור מידע מיותר הן חשובות מאוד.

    בחשד לעבירת אלימות במשפחה פנו לעורך דין מומחה בתחום

    עבירות אלימות במשפחה כוללות מגוון עבירות בדרגות חומרה שונות. לא כל אותן עבירות נעשות במסגרת המשפחה הגרעינית. ישנם מצבים בהם מדובר על המשפחה המורחבת וחשוב להבין את התמונה במלואה ולחקור דברים לעומק. לכן, אם אתם חשודים בעבירת אלימות במשפחה אל תחכו ופנו אל עורך דין אלימות במשפחה שיש לו ניסיון רב בייצוג חשודים ונאשמים בעבירות אלה, ידע ובקיאות רבה בחוקים וישנה חשיבות גם לפן האישי: שתתנהלו בפתיחות מול עורך הדין ותרגישו עימו בנוח.

    משרד עו"ד רונן בנדל מתמחה במשפט הפלילי ומייצג במקצועיות רבה חשודים ונאשמים במגוון עבירות. מוזמנים ליצור קשר.

    עבירות אלימות במשפחה

    עבירות אלימות במשפחה – טיפול

    בניגוד לעבר הרחוק כיום יש מודעות גבוהה לנושאים שקשורים לאלימות בכלל ולאלימות בתוך המשפחה בפרט והחברה עושה מאמצים גדולים להוקיע מתוכה כל גילוי אלימות מכל סוג שהוא. עבירות אלימות במשפחה נחשבות לחמורות במיוחד בשל ההבנה הבסיסית שהבית והמשפחה אמורים להיות המקום הכי טוב ובטוח עבור כל אדם באשר הוא ובשום אופן אין לאפשר למקום הכי מגן ובטוח להיות זה שיהווה סכנה עבור מי מבני המשפחה. אלימות בתוך המשפחה יכולה להיות פיזית, מילולית, נפשית או רגשית ואפילו אלימות כלכלית וחשוב מאד לדעת מה לעשות ואיך להתמודד עם כל מקרה שכזה.

    איך מתמודדים עם עבירות אלימות במשפחה?

    יכול להיות שמי בני המשפחה יחוש שהוא חי בסביבה אלימה וגם יכול להיות שיהיה מדובר באדם מחוץ למשפחה המדוברת שיהיה סבור שמתקיימים עבירות אלימות במשפחה אחרת שהוא מקורב אליה. כך או כך – חשוב מאד לפעול ולא להעלים עין, זאת על מנת שאם אכן יתגלה שמדובר באלימות – אפשר יהיה להצליח לטפל בזה בצורה מושכלת ובלי שהעניין יחמיר או יגיע לכדי פגיעה ממשית וחמורה. חשוב לפנות לגורמי הרווחה באזור המגורים או לקבל ייעוץ מקצועי מעורך דין שעוסק בתחום זה או מעובדים סוציאליים. בזכות המודעות הגבוהה שיש אנשים רבים בוחנים כל חשד שמתעורר אצלם ומנסים לסייע ככל יכולתם כאשר הם מגלים סימן לאלימות בכל מקום.

    המשמעות הקריטית של אירועי אלימות במשפחה

    שום חברה מתוקנת לא יכולה להרשות לעצמה את ביצוען של עבירות אלימות במשפחה וחייבים להוקיע כל מקרה כזה ולהעניש בגינו בחומרה. ברוב המקרים עבירות אלה תהיינה מבוססות על ניצול לרעה של כוח או סמכות (מבוגר כלפי ילד, צד מפרנס אל מול הצד שההכנסה שלו נמוכה יותר) ובשום משפחה אף אחד לא צריך לחיות בחשש שמא הוא לא עושה מספיק או שעליו להשתפר והוא נתון לאיומים.

    חושדים במקרה של אלימות במשפחה? פנו ללא עיכוב לעורך הדין רונן בנדל וקבלו ייעוץ מקצועי פרטני ודיסקרטי איך יהיה הכי נכון לפעול ומה לעשות.

    קצת עליי:

    לייעוץ וייצוג מקצועי חייגו או השאירו פרטים:

    077-4447503



      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      לעורך דין וואצאפ
      דילוג לתוכן