לייעוץ התקשרו 077-4447503

    עבירות סייבר

    עורך דין דיני אינטרנט

    עבירות הסייבר ותיקות כמו רשת האינטרנט עצמה. כבר בשנות התשעים של המאה הקודמת הפכו הונאות רשת, פריצה למחשבים ולחשבונות דוא”ל לחיזיון נפוץ. היום, בראשית העשור השלישי של המאה ה-21 כשאנחנו כבר עמוק ב’עידן הדיגיטלי’, עבירות מחשב תופסות נפח הולך וגדל במפת הפשיעה, ובהתאמה גם באכיפה וההתדיינות המשפטית. לכן כדאי ומומלץ לפנות לרונן בנדל – עורך דין דיני אינטרנט.

    טכנולוגיה וחוק – עורך דין דיני אינטרנט

    אחת הבעיות הגדולות של התמודדות עם עבירות מחשב היא שכמעט תמיד הטכנולוגיה מקדימה את החוק וקיים מרחב גדול של עמימות שבחסותו מתנהלות עבירות. הן החוק הפלילי והן החוק האזרחי מתבססים על מסד שברובו גובש לפני עשרות שנים ולא לקח בחשבון את יכולת השעתוק הדיגיטלית והוויראלית ואת העובדה שמרבית העולם יתנהל ממערכות מידע ממוחשבות שמרכזות את כל הפעילות הכלכלית וחשופות לסכנת פריצה או השתלטות מרחוק. המחוקקים בכל העולם מנסים להתמודד עם הבעיה הזו בעזרת עדכונים תכופים של החוק וחקיקה של חוקים חדשים, כמו למשל דיני האינטרנט שמנסים לעשות סדר ולהכניס רגולציה בתחום סבוך כמו המסחר האלקטרוני.

    כך שהטיפול המשפטי בעבירות מחשב הן בפן הפלילי והן בתביעות נזיקין מורכב מאוד ובשונה מתחומים בהם הנתיבים המשפטיים מאוד ברורים וצרים, בתחום זה יש כר גדול גם לחדשנות משפטית ולכן ליכולת המקצועית והמשפטית של עורך הדין שמייצג (הן את הנאשם והן התובע) יש משמעות יוצאת דופן שבתחומים אחרים פוגשים פחות. בעולם עבירות המחשב ‘החשיבה מחוץ לקופסה’ היא הסטנדרט ורק מעט מאוד עורכי דין יודעים לתת באפקט הזה מענה אופטימלי ללקוחות – אחד מאותם עורכי דין ייחודיים הוא עורך הדין רונן בנדל.

    עורך דין דיני אינטרנט –  ייעוץ משפטי

    האקרים או גורמים בעלי כוונת זדון עלולים לחדור למחשבים ולגרום לוירוסים. אבטחת מידע הינה אחת המשימות הגדולות כיום בעולם הטכנולוגי. אבטחת מידע מפני נוזקות, כוללת בתוכה הן אבטחת מידע מפני חדירה למחשב על מנת לגנוב ממנו נתונים, והן אבטחת מידע מפני נוזקות שנועדו לשבש את פעילותו התקינה. כאן נכנס לתמונה הפן המשפטי שיוצר את הקשר בין סייבר ואבטחת מידע לעו״ד.

    הן פריצות למחשבים על מנת לשבש את פעילותם, והן פריצה למחשבים על מנת לגנוב תוכן המאוחסן על המחשב למטרות כופר, או למטרות זדוניות נוספות, נכללות תחת ההגדרה של נוזקות סייבר;החוק מתייחס בחומרה לעברות סייבר ואבטחת מידע. עורך דין המתמחה בתחום הסייבר צריך להכיר לעומק את סוגי העבירות, את חומרתן ואת העונשים הקבועים בחוק עבור כל אחת מהן בהתאם למידת הנזק שהן יוצרות.

    מומחה במשפט טכנולוגי – רונן בנדל

    למין אמצע שנות התשעים עורך הדין רונן בנדל מייצג חשודים ונאשמים בעבירות מחשב. בשלהי שנות התשעים עורך הדין בנדל אפילו ייצג את החשודים במקרה הראשון בו ישראלים נחשדו בפריצה למחשבי ה-FBI. במהלך השנים רונן בנדל למד את התחום ואף עשה תואר שני במשפט טכנולוגי. בשונה מרבים הוא טרח ללמוד ולהבין גם האספקטים הטכנולוגיים הקשורים לאבטחת מידע בסייבר והיום נחשב לאחד המומחים הגדולים בישראל לפן המשפטי של אבטחת מידע ופריצות למחשבים. עבירות מחשב הרבה פעמים קשורות גם לשאלה של זכויות יוצרים ושאלת הזכות לשימוש בטכנולוגיה כזו או אחרת, גם בתחום זה עורך הדין רונן בנדל נחשב לבר סמכא.

    קצת עליי:

    לייעוץ וייצוג מקצועי חייגו או השאירו פרטים:

    077-4447503



      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      לעורך דין וואצאפ
      דילוג לתוכן