לייעוץ התקשרו 077-4447503

    עורך דין פלילי מוביל לכל עניין משפטי במרכז הארץ

    המשפט הפלילי הוא אבן היסוד של החוק בארץ (ולא רק בישראל כמובן). תחת הגדרה זו נכללות עבירות רבות מאוד, במגוון רחב של תחומים: עבירות רכוש, עבירות סמים, עבירות סייבר, עבירות מין, עבירות אלימות ועוד. המכנה המשותף לכל העבירות האלה הוא שהמדינה ממלאת את תפקיד התובעת, גם אם העבירה בוצעה כנגד אדם פרטי. בהתאם יש מקרים רבים שבהם רצוי מאוד לשכור את שירותיו של עו"ד פלילי במרכז. עו"ד רונן בנדל הוא עורך דין פלילי עם ניסיון של למעלה מ-25 שנים, בהן רכש ידע משפטי רחב היקף במיוחד.

    באילו מקרים רצוי לשכור את שירותיו של עו"ד פלילי במרכז?

    * זימון לחקירה במשטרה – כל חקירה במשטרה היא תמיד אירוע שיש בו לחץ, ולמעשה כדאי להגיע לתחנה דרוכים ולהבין שלחוקרים יש אינטרסים שונים לגמרי מאלה שלכם. שימו לב: גם אם החוקרים מבטיחים לכם שאין לכם מה לחשוש, כדאי לכם לחשוש. היערכות מושכלת, בעזרת עורך דין פלילי מנוסה, מפחיתה למינימום את הסיכון לטעויות.

    * דיון הארכת מעצר – במקרה כזה עורך דין פלילי במרכז יתייצב לצדכם ויפעל על-מנת לשכנע את השופט לדחות את בקשת המשטרה להארכת המעצר. ההבדל בין מעצר לבין חלופה אחרת דרמטי, ולכן החשיבות הרבה של קבלת סיוע מאיש מקצוע מיומן.

    * מיצוי זכויות כנפגעי עבירה – החוק מקנה שורה ארוכה של זכויות לנפגעי ונפגעות עבירות שונות. המערכת לא תמיד ששה לסייע במימוש הזכויות, ולכן כדאי להצטייד בעורך דין מטעמכם גם במקרה כזה.

    * הסרת מגבלות עקב רישום פלילי – שירות נוסף שמספקים עורכי דין פליליים במרכז הוא מחיקת רישום פלילי, שעלול להגביל אתכם בסיטואציות שונות.

    מתי לפנות לעורך דין פלילי?

    המלצה נוספת לגבי שכירת שירותיו של עו"ד פלילי במרכז היא מועד הפנייה: מוקדם ככל האפשר. רצוי מאוד לא להשאיר שום דבר ליד המקרה, אלא לפעול על סמך אסטרטגיה מגובשת כבר מהרגע הראשון. עו"ד רונן בנדל מקפיד על זמינות גבוהה, על-מנת לסייע לכל לקוחותיו באופן אופטימלי. דגש נוסף במתן כל שירות הוא שקיפות מוחלטת, לרבות הסברים ברורים בגובה העיניים ביחס לכל דרך פעולה אפשרית.

    קצת עליי:

    לייעוץ וייצוג מקצועי חייגו או השאירו פרטים:

    077-4447503





      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      לעורך דין וואצאפ
      ×

      שיחת ווטסאפ

      דילוג לתוכן