לייעוץ התקשרו 077-4447503

    הגנה משפטית גלובלית במקרים של צווי מעצר בינלאומיים

    מאז הופעת הגלובליזציה והמעבר הפשוט בין המדינות, כמו גם, ריבוי האזרחויות המותרות להחזקה של אדם, העולם התפתח לכיוונים שונים, בין אם מבחינה כלכלית, חברתית, חינוכית וכדומה. למרות ההתפתחויות החיוביות הרבות שיצרה הגלובליזציה לאורך ההיסטוריה, ישנם גם אנשים אשר ניצלו אותה לרעה – פושעים אשר נמצאו אשמים ונידונו למאסר או לעונשים אחרים במדינה מסוימת, לפעמים החליטו להגר למדינה אחרת על מנת לנסות ולהתחמק מעונש. מסיבה זו, המדינה עלולה להוציא צו מעצר בינלאומי כנגד אותו אדם, על מנת להפוך אותו למבוקש גם במדינות אחרות ולבקש הסגרה של הפושע הנמצא במדינה אחרת למדינת המקור בה נשפט.

    כיצד תדעו אם קיים נגדכם צו מעצר בינלאומי

    במידה והואשמתם בפשע והחלטתם שהדרך הטובה ביותר להתמודד עימו תהיה להגר למדינה אחרת, חשוב לעצור לרגע ולהתייעץ עם עורך דין. עורך דין פלילי מיומן יכול לברר האם קיים נגדכם צו מעצר בינלאומי ובאילו מדינות, שכן, לא בכל מדינה קיימים הסכמי הסגרה עם כל שאר מדינות העולם. לדוגמא, בשל היחסים הדיפלומטיים הרעועים, לישראל אין הסכמי הסגרה עם מספר מדינות ערב. התייעצות עם עורך דין היא חשובה מאין כמותה, שכן, עורך הדין יכול גם לחקור את הליכי החקירה והמעצר אותם עברתם ולוודא כי הם נעשו בצורה הוגנת. למשל, אם לא הקריאו בפניכם את הזכויות שלכם כשנעצרתם, מדובר בהפרה של הזכויות שלכם אשר עורך הדין יוכל להשתמש בה על מנת לערער על ההליכים במלואם.

    עבדו עם עורך דין להבטחת החופש שלכם

    בדיקה המבררת האם קיים נגדכם צו מעצר בינלאומי יכולה להיות חשובה גם אם אתם אנשים חופשיים ללא אישומים בפלילים שמתכננים לנסוע למדינה אחרת, אך אולי עברתם על החוק כאשר ביקרתם באותה המדינה או במדינה אחרת במסגרת טיול קודם שלכם. חשוב לזכור כי החוקים והתקנות משתנים פר מדינה ואינם אחידים בכל העולם, לכן, גם דברים קטנים שהם חוקיים בארץ עלולים לגרום לכם להיות מואשמים בעבירה פלילית במדינה אחרת. פנייה אל עורך דין מוביל בתחום הפלילים כמו משרד עורכי הדין רונן בנדל, יכולה לסייע לכם להסדיר את כל אותן החששות ולטייל בבטחה בין מדינות.

    קצת עליי:

    לייעוץ וייצוג מקצועי חייגו או השאירו פרטים:

    077-4447503



      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      לעורך דין וואצאפ
      דילוג לתוכן