לייעוץ התקשרו 077-4447503

    ייצוג מול מח"ש

    ייצוג מול מח"ש ע"י עורך דין מוביל

    המחלקה לחקירת שוטרים בוחנת כל מקרה או תלונה בגין התנהלות לא נכונה של שוטרים בעת מילוי תפקידם. חוקרי המחלקה יבחנו לעומק כל תלונה שמגיעה בנוגע לשוטר או שוטרת שחרגו מהסמכות או התפקיד שלהם, לא ביצעו את המוטל עליהם או התנהלו בצורה שלא מאפיינת את קוד ההתנהלות המחמיר של שוטרי משטרת ישראל. לכל שוטר שמזומן לחקירה מגיע לקבל ייצוג מול מח"ש על מנת לוודא בצורה מקצועית ואובייקטיבית מה טיבן של התלונות המדוברות, כמו גם כדי לוודא שהחקירה מתבצעת לא משוא פנים ובצורה אובייקטיבית החותרת לחקר האמת של המקרה המדובר.

    החשיבות של ייצוג מול מח"ש

    כיום המחלקה לחקירות שוטרים היא חלק מהפרקליטות במדינה והיא עוסקת בעבירות שבוצעו לכאורה על ידי שוטרים ושוטרות, עבירות שהעונש בגינן עולה על שנה אחת של מאסר בפועל. ברובם המוחלט של המקרים עוסקת המחלקה בתלונות שקשורות לטוהר המידות ולשימוש מופרז בכוח של שוטר או שוטרת כנגד אזרחים במקרים או נסיבות כאלה ואחרים. ייצוג מול מח"ש מתבצע על ידי עורכי דין שמכירים את התנהלות המשטרה ואת המטרות אשר לשמן הוקמה מח"ש מלכתחילה ולכן קבלת ייעוץ קודם לחקירה, כמו גם ייצוג במהלך החקרה יכולים להקל מאד על הנושא שעל הפרק ואף למנוע נקיטת צעדים כנגד השוטר הנחקר. מכאן שחשוב מאד לפנות לעורך דין לשם ייצוג.

    החשיבות של ייצוג אישי ומקצועי

    גם שוטר שבטוח בצדקת דרכו צריך לקבל ייעוץ בטרם יגיע לחקירה במח"ש וכדאי לו גם להיות מיוצג על ידי עורך דין שמכיר את הנושא ויש לו ניסיון במקרים של ייצוג מול מח"ש. כך הוא יכול להיות בטוח שההליך כנגדו יהיה חוקי, מוסדר ותקין והוא יוכל להעלות את טענות הנגד ככל ויש לו. כך הנושא שבגינו הוא מוזמן לחקירה או בירור יוכל לחלוף בצורה טובה ויעילה והקריירה שלו במשטרה לא תוכתם.

    עורך הדין רונן בנדל מתמחה ומנוסה בייצוג שוטרים מול מח"ש וכדאי לקבל ממנו ייעוץ במידה ומקבלים זימון לחקירה או בירור.

    ייצוג מול מח"ש

    קצת עליי:

    לייעוץ וייצוג מקצועי חייגו או השאירו פרטים:

    077-4447503



      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      לעורך דין וואצאפ
      דילוג לתוכן