לייעוץ התקשרו 077-4447503

    ייצוג מקצועי בעבירות סמים עם מומחיות וניסיון

    היחס של החברה בישראל, ובעצם גם במדינות אחרות, לסמים משתנה כל הזמן. יחד עם זאת החוק לא השתנה, וגם מדיניות המשטרה עדיין עלולה להיות נוקשה. לא רק המשטרה: גם הפרקליטות ובתי המשפט נוטים לא פעם להחמיר עם מי שנחשדים או מואשמים בביצוע עבירות על פקודת הסמים המסוכנים. כדי לא לשלם מחיר יקר מדי בדמות מאסר ממושך, מומלץ לפנות אל עורך דין סמים, ועוד המלצה היא לבחור איש מקצוע ותיק ומיומן. עו"ד רונן בנדל הוא עורך דין פלילי עם ניסיון של למעלה מ-20 שנים, כולל בתחום עבירות הסמים.

    למה חשוב לפנות אל עורך דין סמים?

    * כי על-פי החוק גם כמות קטנה עלולה להיחשב כמסחרית – ולכן העבירה שבה תואשמו לא תהיה "החזקת סם לצריכה עצמית", אלא "החזקה שלא לצריכה עצמי" – עבירה שהעונש המרבי עליה הוא 20 שנות מאסר.

    * כי עורך דין מיומן יכול להצביע על ליקויים בעבודת המשטרה – כך שלמשל ראיות כנגדכם לא יהיו קבילות בבית המשפט מפני שהושגו בניגוד לחוק.

    * כי עורך דין מנוסה יכול לגבש עבורכם עסקת טיעון נוחה – בזכות ההיכרות עם המערכת והבקיאות בחוק. בדרך זו נחסך מכם גם עונש כבד וגם הליך משפטי ארוך ותובעני.

    * כי ייעוץ על בסיס מומחיות אמיתית ימנע מכם לעשות טעויות – כבר בשלב החקירה במשטרה.

    מחויבות למצוינות

    עו"ד רונן בנדל השלים את לימודי המשפטים באוניברסיטת ת"א בהצטיינות. את אותה מחויבות למצוינות הוא מביא לידי ביטוי בטיפול בכל תיק הנוגע לעבירת סמים שמגיע לידיו. השירות כולל ייעוץ לקראת החקירה במשטרה, ייצוג בפני שופט מעצרים אם המשטרה מבקשת לעצור את האדם , התנהלות מול הפרקליטות על-מנת לבחון היתכנות לעסקת טיעון נוחה, ובמידת הצורך גם ייצוג בפני בית המשפט אם התיק יגיע לכדי משפט. בתור עורך דין סמים עם ניסיון רחב היקף, יודע עו"ד בנדל לגבש את האסטרטגיה המיטבית בהתאם לנסיבות הספציפיות, חוזק הראיות (אם ישנן), התנהלות המשטרה, הנסיבות האישיות של החשוד או הנאשם ועוד. השירות ניתן בזמינות גבוהה ובשקיפות מלאה.

    קצת עליי:

    לייעוץ וייצוג מקצועי חייגו או השאירו פרטים:

    077-4447503





      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      לעורך דין וואצאפ
      ×

      שיחת ווטסאפ

      דילוג לתוכן