לייעוץ התקשרו 077-4447503

    ייצוג משפטי רגיש ומקצועי בעבירות מין

    עורך דין עבירות מין הוא עורך דין שמטפל בתחום רגיש במיוחד. הטיפול בתיקי עבירות בעלות אופי מיני, הן כשמייצגים חשוד או נאשם והן כשמסייעים לקורבן למצות את הזכויות, מחייב בקיאות מקצועית מעמיקה מאוד. זהו אחד מתחומי המומחיות של עו"ד רונן בנדל, שהחל לפעול בתחום המשפט הפלילי לפני למעלה מ-25 שנים.

    עורך דין עבירות מין נפוצות ועונשי המקסימום הקבועים בחוק

    * אונס – זוהי עבירת המין החמורה ביותר בספר החוקים, והעונש המרבי עליה הוא מאסר בפועל של עד 16 שנים, ואפילו 20 שנות מאסר כשמדובר על "אונס בנסיבות מחמירות": אונס קבוצתי, אונס שכלל התעללות, אונס של קטינה מתחת לגיל 16 שלא הסכימה למעשה (גם אם הסכימה, זהו עדיין אונס, אבל לא "בנסיבות מחמירות), אונס תחת איומי נשק ועוד.

    * בעילה אסורה בהסכמה – מצב אחד הוא בעילה של נערה בת 14 עד 16. מצב שני שנכלל תחת הגדרה זו הוא בעילה של נערה בת 16-18 תוך ניצול יחסי מרות או תלות (לרבות חינוך / השגחה). בשני המצבים עונש המאסר המרבי הוא 5 שנים. עבירת מין אחר תחת הגדרה זו היא בעילת אישה בוגרת שנמצאת תחת יחסי מרות (במקום עבודה, בצבא וכו'), ועל עבירה זו העונש המקסימלי הוא 3 שנות מאסר בפועל.

    * מעשה מגונה – ההגדרה של עבירה זו היא מעשה בעל אופי מיני שמטרת עשייתו הייתה סיפוק, גירוי או ביזוי. ההבדל ביחס לאונס או בעילה הוא שהמעשה המגונה לא כולל חדירה. חשוב להדגיש שהמעשה המיני יכול להתבצע באדם אחר, ויכול לכלול למשל עינוג עצמי אבל בפומבי. העונש המרבי הוא בין שנת מאסר אחת ל-7 שנים, בהתאם לנסיבות המעשה.

    * החזקת תועבה ופרסומה – יצירת תועבה כמו פורנוגרפיה בהשתתפות ילדים מובילה לעד 7 שנות מאסר. על פרסום סרטונים כאלה העונש המרבי הוא 5 שנות מאסר. על החזקה "בלבד" ניתן להטיל שנת מאסר אחת.

    מקצועיות ורגישות

    עורך דין עבירות מין נדרש כאמור גם למקצועיות גבוהה וגם לרגישות מרבית. עם עו"ד רונן בנדל תוכלו לדעת בוודאות שהשירות יהיה גם מקצועי וגם אישי, גם נחוש וגם קשוב.

    קצת עליי:

    לייעוץ וייצוג מקצועי חייגו או השאירו פרטים:

    077-4447503





      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      לעורך דין וואצאפ
      ×

      שיחת ווטסאפ

      דילוג לתוכן