לייעוץ התקשרו 077-4447503

    ייצוג פלילי מקצועי ומסור לתושבי באר שבע

    המשפט הפלילי הוא ענף רחב יריעה. למעשה, כל עבירה שבה אם מוגש כתב אישום התובעת היא המדינה הינה עבירה פלילית. כשמול האזרח הפרטי ניצבת המדינה, באמצעות הפרקליטות ומשטרת ישראל, יש באופן טבעי צורך באיש מקצוע מיומן שיעמוד לצד אותו אדם ויעזור לו למצות את זכויותיו בהתאם לחוק. זוהי מהות התפקיד של עורך דין פלילי באר שבע, ועו"ד רונן בנדל ממלא אותו מתוך מחויבות אמיתית למצוינות.

    תחומי המומחיות של עורך דין פלילי באר שבע

    * עבירות סמים – ובפרט ייצוג חשודים ונאשמים בעבירת סחר בסמים, אשר נחשבת חמורה והעונש המרבי עליה הוא 20 שנות מאסר בפועל. חשוב להדגיש שאדם שנתפס עם סם בכמות גדולה – "גדולה" במובן של חורגת מהרף הקבוע בפקודת הסמים – נחשב ע"י החוק באופן אוטומטי כמי שסוחר בסם, גם אם למשטרה אין שום הוכחה שתכנן לבצע עסקאות.

    * עבירות אלימות – לרבות אלימות במשפחה ובנסיבות מחמירות אחרות.

    * סייבר ואינטרנט – גם תחום זה, שבאופן טבעי תופס נפח הולך וגדל בעידן הטכנולוגי שבו אנחנו חיים, נחשב לחלק מהמשפט הפלילי. במקרים אלה נדרשת בקיאות טכנולוגית לצד ידע משפטי.

    * שחרור ממעצר – עורך דין פלילי בבאר שבע נלחם למען לקוחותיו כך שלא ייאלצו לשהות פרקי זמן מיותרים במעצר, גם במהלך החקירה במשטרה וגם לאחר הגשת כתב אישום.

    * מחיקת רישום פלילי – שירות שנועד לאפשר לאדם לפתוח דף חדש, בלי שהעבר שלו ירדוף אותו או יגביל אותו.

    * ייצוג נפגעי עבירה – סיוע למי שנפגעו ע"י עבירה פלילית למצות את כל הזכויות המגיעות להם, הן במסגרת ההליך המשפטי נגד העבריין והן פיצויים.

    מחויבות למצוינות

    עורך דין פלילי באר שבע ממלא כאמור תפקיד חיוני עבור כל מי שפונה אליו לעזרה. בהתאם על עורך הדין להביא לידי ביטוי קודם כל בקיאות, הן לגבי החקיקה והן לגבי הפסיקה שעשויה לייצר תקדימים שיפעלו לטובת הלקוח או הלקוחה. לאחר מכן נדרשת גם מסירות, לאורך כל ההליך הפלילי ובכל אינטראקציה מול הרשויות. עם עו"ד רונן בנדל מובטחים לכם גם בקיאות מעמיקה וגם מסירות מכל הלב, ובאופן כללי מחויבות למצוינות.

    קצת עליי:

    לייעוץ וייצוג מקצועי חייגו או השאירו פרטים:

    077-4447503



      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      לעורך דין וואצאפ
      דילוג לתוכן