לייעוץ התקשרו 077-4447503

    כשצריך את הטוב ביותר – עורך דין פלילי מומלץ לצידך

    חשד לעבירה פלילית יכול להוביל לתהליך ארוך וממושך אשר במקרים רבים נגרר למשפט, תהליך מסורבל ומורכב בפני עצמו. החל מאותו רגע בו אדם נעצר בחשד לעבירה חייו משתנים. עצם החשד לעבירה מהווה אות קין ולא רק בתחושה של החשוד אלא הדבר יהיה מתועד במערכת המשטרה, זאת גם אם התיק נסגר ללא הגשת כתב אישום. חשוב לפנות אל עו"ד פלילי מומלץ כבר ברגע שבו נעצרתם ועוד לפני תחילת החקירה. לחקירה יש השפעה רבה על הדרך בה יתנהלו הדברים, האם יהיה מקום להמשיך את הטיפול בהגשת כתב אישום או לא. עו"ד פלילי מומלץ יבחן את הדברים היטב וינחה את החשוד כיצד להתנהל בחקירה כדי להקטין למינימום את הסיכויים להגשת כתב אישום.

    מעורבותו של עו"ד פלילי מומלץ בהליכים שונים

    כאשר אתם פונים אל עו"ד פלילי מומלץ כבר בשלבים המוקדמים של טרום חקירה, הדבר אומר שהוא יהיה מעורב כעת בכל דבר ויעמוד לצידכם. ישנם למשל לא מעט מקרים בהם המשטרה מעוניינת להאריך את מעצרם של החשודים בימים נוספים מעבר ל 24 השעות  הראשונות. כל הארכה שהיא מעבר לכך דורשת אישור בית המשפט. עורך דין מטעם החשוד יעלה טיעונים במטרה למנוע את אותו המשך מעצר או לפחות להמיר אותו למעצר בית. עורך הדין יהיה מעורב כמובן בהליכים מתקדמים יותר לאחר ההחלטה על הגשת כתב אישום כמו שימוע לפני הגשת כתב אישום, ניסיון להגיע להסדר מותנה מול התביעה וכמובן ייצוג בבית המשפט אם נדרש.

    איך לבחור את עורך הדין?

    גם אם נעצרתם לחקירה, זוהי זכותכם המלאה שלא להתחיל בה עד שתמצאו את עור הדין המתאים שיעמוד לצידכם. זוהי זכות המעוגנת בחוק והמשטרה צריכה להמתין עד להתייעצות שלכם עם עורך הדין. לכן, אל תמהרו לבחור עורך דין. בדקו היטב מיהו האדם שהולך להיות אחד המשמעותיים ביותר עבורכם בתקופה זו בה מתנהלים ההליכים נגדכם. בחרו עו"ד פלילי מומלץ המתמחה במשפט הפלילי עם דגש על סוג העבירה המיוחס. עורך הדין צריך להיות בעל ידע רב בחוקים הרלוונטיים, להכיר פסיקות המהוות תקדימים משפטיים בנושא, להיות בעל יכולת ניהול מו"מ מעולה וגם יכולת ליטיגציה מצוינת.

    עו"ד רונן בנדל מתמחה במשפט הפלילי ונחשב לאחד מעורכי הדין המובילים בארץ בתחום. משרדו ייצג חשודים ונאשמים במשפטי מורכבים ועשה זאת בהצלחה. מוזמנים ליצור קשר.

    קצת עליי:

    לייעוץ וייצוג מקצועי חייגו או השאירו פרטים:

    077-4447503



      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      לעורך דין וואצאפ
      דילוג לתוכן