לייעוץ התקשרו 077-4447503

    ליווי משפטי מלא בהליכי מעצר ושחרור

    מעצר הוא חוויה מפוקפקת מאוד לכל אדם, גם אם התנסה בכך בעבר. עצם שלילת החירות, והעובדה שתנאי המעצר בישראל קשים, עלולים להשפיע לרעה על חשוד בביצוע עבירה כזו או אחרת, ולגרום לו לבצע טעויות בחקירות. זהו שלב רגיש מאוד בהליך הפלילי, כשהחוק מתיר לעצור אדם לפרק זמן של עד 30 ימים בסך הכל עוד לפני הגשת כתב אישום (וללא מגבלת זמן מעשית לאחר הגשת כתב אישום). בהתאם עורך דין מעצרים הוא סמכות מקצועית הניצבת לצד האדם ברגע קריטי. זהו אחד מתחומי המומחיות של עו"ד רונן בנדל.

    חשיבות השירות של עורך דין מעצרים

    * התייצבות מול נציג המשטרה – בכל דיון בבקשת הארכת מעצר, בין אם למספר ימים ובין אם עד תום ההליכים, כדאי מאוד שמול נציג המשטרה יעמוד אדם שמייצג אתכם ונלחם עבורכם. עורך דין מיומן יודע לזהות פגמים בהתנהלות המשטרה נגדכם, לערער על קביעת המסוכנות שבגינה המשטרה מבקשת מעצר וגם להציג בפני השופט נסיבות אישיות שיובילו לשחרור ממעצר.

    * צמצום תנאים מגבילים למינימום ההכרחי – תועלת נוספת של ייצוג משפטי בדיון הארכת מעצר היא מניעת הטלת הגבלות משמעותיות. בין התנאים המגבילים האפשריים: מעצר בית, איסור יציאה מהארץ ועוד.

    * הצגת חלופות מעצר – בין השאר על-מנת לממש פוטנציאל שיקומי כבר בשלב הנוכחי.

    * הפחתת סכום הערבות – במקרים שבהם השחרור מהמעצר מותנה בהפקדת ערבות כספית, של האדם עצמו או של צד ג', יפעל עורך הדין כדי להפחית את הסכום באופן משמעותי.

    זמינות גבוהה וחושים חדים

    עו"ד רונן בנדל הוא איש מקצוע ותיק, שמסייע למי שהמשטרה מבקשת להאריך את מעצרם על בסיס הניסיון הרב שצבר, כולל בתחום ספציפי זה. השירות של עורך דין מעצרים מטבע הדברים חייב להינתן בזמינות גבוהה מאוד, ולא פחות מכך תוך הפעלת חושים חדים על-מנת לאתר במהירות בקיעים בחומר הראיות או בהתנהלות המשטרה אשר יובילו לשחרור ממעצר. גם להיכרות ארוכת השנים של עו"ד בנדל עם המערכת יש תרומה ליכולת שלו להוביל לתוצאות הרצויות, כולל במקרים מורכבים.

    קצת עליי:

    לייעוץ וייצוג מקצועי חייגו או השאירו פרטים:

    077-4447503



      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      לעורך דין וואצאפ
      דילוג לתוכן