לייעוץ התקשרו 077-4447503

    ליווי משפטי מקצועי בתיקים מורכבים של עבירות אלימות

    עבירות אלימות נחשבות עבירות חמורות, במיוחד כאשר הדרך בה נעשתה הפגיעה באדם אחר כוללת הפעלת כוח רב נגדו. ישנן הגדרות משפטיות שונות לעבירות אלימות, בין אם זו תקיפה, חבלה בנסיבות מחמירות ועוד. ההבדלים שיכולים להיות דקים בין סוג  מסוים של אלימות לבין סוג אחר יכולים לעשות גם הבדל משמעותי בהתייחסות לעניין בבית המשפט. לכן, עורך דין עבירות אלימות המייצג את החשוד או הנאשם צריך להיות בקיא בתחום, להכיר היטב את החוקים הנוגעים לעבירות אלימות ואת ההגדרות המדויקות של כל אחד מסוגי העבירות. כך יוכל להביא לפחות להקלה בסעיפי  האישום ובעונש.

    באיזה שלב לפנות אל עורך דין עבירות אלימות

    כאשר מדובר על עורך דין עבירות אלימות במישור הפלילי, כלומר זה המייצג את החשוד או הנאשם, חשוב שהפניה אליו תהיה מוקדמת ככל האפשר. ישנה הסכמה רחבה מאוד לגבי חשיבות מיגור האלימות עד כמה שניתן ועל כך שהדבר ייצור חברה סבלנית וטובה יותר, כזו שיש בה אמון גם בין אנשים זרים. עם זאת, עד כמה שנעשים מאמצים למיגור האלימות, עבירות אלימות עדיין מהוות חלק מחיינו. עבירות אלה יכולות להביא לפציעות, צורך בטיפול רפואי, שיקום ולעיתים גם אלה נזקים לצמיתות. עם זאת, עדיין מגיעה לחשוד הגנה, וישנם לעיתים מצבים בהם התלונה היא תלונת שווא או שלפחות מחמירה בהרבה ביחס לעבירה שבוצעה בפועל. לכן, לחשוד חשוב לפנות לעורך הדין עוד לפני החקירה כדי שיתנהל בה בצורה הטובה ביותר, כזו שתגדיל את הסיכוי לסגירת התיק עוד בשלב זה.

    עבירת אלימות במשפחה: עבירה שהחוק מחמיר איתה במיוחד

    אם עבירות אלימות באופן כללי נחשבות חמורות, עבירות אלימות במשפחה נחשבות חמורות הרבה יותר. כאן הפגיעה היא באנשים הקרובים ביותר, אלה שאמורים לחוש ביטחון מוחלט במחיצת הפוגע שיכול להיות הורה או בן זוג. ישנם גם יחסי תלות בין ילדים להוריהם כך שכאן הכל מקבל התייחיסות מחמירה יותר ביחס לעבירת אלימות דומה שאינה בתוך במשפחה. לכן, במקרים אלה, בחרו עורך דין עבירות אלימות שיש לו ניסיון רב  גם בעבירות אלימות במשפחה והצליח להביא לזיכוי או הקלה גם בעבירות אלה.

    משרד עו"ד רונן בנדל מתמחה במשפט הפלילי ומייצג חשודים ונאשמים במקצועיות רבה גם במקרים קשים ומורכבים. מוזמנים ליצור קשר.

    קצת עליי:

    לייעוץ וייצוג מקצועי חייגו או השאירו פרטים:

    077-4447503



      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      לעורך דין וואצאפ
      דילוג לתוכן