לייעוץ התקשרו 077-4447503

    ליווי משפטי מקצועי ומקיף במקרים של מעצר

    מעצר הוא מהלך הנוגד את אחד העקרונות החשובים במדינה דמוקרטית והוא הזכות לחופש. לכן הוא אמור  להתבצע רק אם באמת יש סיבה טובה לכך ואם ההליך נגד החשוד או הנאשם לא יכול להימשך כל עוד הוא חופשי או כאשר הוא מהווה סכנה, בין אם לציבור באופן כללי, לאדם או קבוצת אנשים מסוימת (למשל  משפחה) ובין אם לעצמם. דיני מעצרים מרכזים את כל החוקים הנוגעים לענייני מעצר, מפרטים את סוגי המעצרים השונים ואיך הם אמורים להתבצע. עורך דין פלילי חייב להיות בקיא בתחום כדי לסייע למרשו בשחרור ממעצר.

    דיני מעצרים: סוגי המעצרים שישנם

    כאמור, במסגרת דיני מעצרים מפורטים כל החוקים הנוגעים למעצרים. ישנם שני סוגי מעצרים. מעצר ימים הוא סוג המעצר האפשרי כאשר חשוד נמצא בשלבי חקירה. מעצר זה יהיה למספר ימים בכל פעם, כאשר ניתן לעצור בכל פעם עד 15 יום וסה"כ עד 30 יום בכל התקופה. כל הארכה צריכה לקבל את אישור בית המשפט, כאשר עורך דינו של החשוד יעשה כל שניתן כדי לשכנע את בית המשפט שהדבר אינו נחוץ. סוג מעצר שני הוא מעצר עד תום ההליכים שיכול להתבצע לאחר הגשת כתב אישום. כאן משך המעצר יכול להיות ארוך, עד סיום כל ההליכים נגד הנאשם. לכן גם כאן עורך הדין יעשה כל שניתן כדי לשכנע את בית המשפט לא לאשר זאת או לפחות להמיר את המעצר במעצר בית.

    איך לבחור עורך דין פלילי שיהיה לצידכם בכל הנדרש?

    אחד האנשים המשמעותיים בחייו של אדם החל מהרגע בו נעצר לחקירה ראשונית הוא עורך דין פלילי שילווה וייצג אותו בכל שלב. חשוב לבחור עורך דין שמתמחה בפלילים ושזהו תחום ההתמקדות שלו. כך יהיה מומחה בכל הנוגע למשפט הפלילי, כולל דיני מעצרים. יהיה לו ניסיון רב בהליכים השונים לרבות שחרור ממעצר אך כמובן בהליכים רבים אחרים כמו ייצוג בשימוע לפני כתב אישום, ניהול מו"מ עם התביעה להשגת הסדר מותנה וכמובן ייצוג בבית המשפט. חשוב שלעורך הדין יהיה ניסיון רב והצלחה מוכחת בייצוג בסוג העבירה המיוחס בין אם זו עבירת אלימות, סמים או חלילה רצח.

    משרד עו"ד רונן בנדל מתמחה במשפט הפלילי. הוא מייצג בהצלחה רבה חשודים ונאשמים גם במצבים מורכבים. מוזמנים ליצור קשר.

    קצת עליי:

    לייעוץ וייצוג מקצועי חייגו או השאירו פרטים:

    077-4447503



      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      לעורך דין וואצאפ
      דילוג לתוכן