לייעוץ התקשרו 077-4447503

    מומחים במשפט צבאי – ייצוג בעבירות סמים בצבא

    עבירות סמים נעות על פני סקאלה רחבה מאוד, החל מאחזקת סמים קלים לשימוש עצמי ועד סחר בסמים קשים. גם הענישה יכולה לנוע מעונש ללא מאסר ועד מעל 20 שנות מאסר במקרים של סחר בסמים. אם באזרחות ישנן עבירות אשר מקבלות התייחסות סלחנית יחסית כמו אחזקת סמים קלים לשימוש עצמי, במיוחד אצל אנשים ללא עבר פלילי, כאשר עבירה זו מתרחשת במהלך השירות הצבאי, כאשר לא מדובר רק על חיילים בסדיר אלא גם חיילים בקבע, אזרחים עובדי צה"ל ואף חיילי מילואים, ההתייחסות לכל עבירת סמים היא חמורה הרבה יותר. לכן, אם נתפסתם בכל עבירת סמים בצבא, אל תיגשו לחקירה ללא התייעצות עם עורך דין סמים בצבא המורשה ללוות ולייצג חיילים.

    מתי לפנות אל עורך דין סמים בצבא

    כדאי מאוד מלפנות אל עורך דין סמים בצבא אשר יעמוד לצידכם בשלב מוקדם ככל האפשר. כאמור, מומלץ מאוד לעשות זאת עוד לפני החקירה. האופן בו פועלת משטרה צבאית צריך להיות דומה לאופן בו פועלת המשטרה האזרחית. גם במסגרת הצבא זכותכם לשמור על זכות השתיקה עד התייעצות עם עורך דין והדבר צריך להיאמר לכם בשלב המעצר. ישנה חשיבות רבה להתנהלות בזמן החקירה, הן לאופן בו תתנהגו והן לדברים הנאמרים במסגרת החקירה, שצריכים להיאמר בצורה מושכלת ומחושבת ללא מסירת מידע מיותר ועודף שישמש נגדכם בהמשך.

    איך לבחור את עורך הדין?

    כאשר אתם מחפשים עורך דין פלילי שייצג אתכם בשל עבירת סמים בצבא, חשוב לבחור עורך דין סמים בצבא אשר יש לו ניסיון רב בייצוג חיילים בשל חשד או האשמה בעבירות סמים שונות. עורך דין המורשה לייצג וללוות חיילים ועושה זאת במשך שנים יהיה בקיא בדיני הצבא שהם כאמור שונים מן החוקים התקפים באזרחות, במיוחד בכל הקשור לסמים. הצבא מנסה להילחם בכל הכוח בשימוש בסמים בשל ההשלכות שיש לכך על תפקוד החיילים. לכן, אל תתפשרו ואל תמהרו בבחירת עורך הדין. וודאו שזה עורך דין מנוסה ושמאחוריו מקרים שהסתיימו בזיכוי מוחלט או לפחות הקלות ניכרות בהאשמות ובעונש.

    משרד עו"ד רונן בנדל מתמחה במשפט הפלילי, כולל במשפט הפלילי הצבאי. הוא מיצג חשודים ונאשמים במקצועיות רבה גם בעבירות שנעשות בזמן השירות. מוזמנים ליצור קשר.

    קצת עליי:

    לייעוץ וייצוג מקצועי חייגו או השאירו פרטים:

    077-4447503



      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      לעורך דין וואצאפ
      דילוג לתוכן