לייעוץ התקשרו 077-4447503

    מומחים במשפט צבאי – ייצוג בעבירות סמים למשרתים

    שימוש בסמים אינו חוקי במדינת ישראל, אך כאשר מדובר באזרח רגיל שמחזיק כמות קטנה של סם או נמצא כמשתמש, רוב הסיכויים שרשויות החוק יבליגו על העניין כל עוד האזרח אינו נתפס מחזיק בכמויות מסחריות לצורך סחר בסמים. בצבא לעומת זאת, על החייל להיות בעירנות מרבית בכל עת במילוי תפקידו, לכן, מפאת החשיבות שבאיסור על שימוש בסמים בצה״ל, עבירות סמים בצבא הן חמורות הרבה יותר. עם זאת, עם עזרה של עורך דין צבאי סמים ועבירות הקשורות בהם יטופלו על הצד הטוב ביותר.

    עורך דין צבאי סמים ועבירות סמים בצבא

    גם עם עזרתו של עורך דין צבאי סמים, בין אם שימוש או סחר בהם, אינם חוקיים, לא באזרחות ובעיקר לא בצבא. למרות זאת, הסתייעות בעורך הדין מגדילה משמעותית את הסיכוי לביטול כתב האישום נגדכם או לפחות להפחתת העונש. עורך הדין הבקיא בדין הפלילי והצבאי, מכין אתכם לקראת החקירה של המשטרה הצבאית, על מנת שתגיעו עם ידע מקדים של סוג השאלות אותן תישאלו, על מה מותר לכם לענות ומתי להשתמש בזכות השתיקה וכן, כיצד לשמור על שפת גוף ניטרלית על מנת לא להיראות אשמים. חקירות משטרתיות, בין אם בצבא או באזרחות, יכולות להיות מלחיצות מאוד והתגובות של הנאשם במידה והוא לחוץ, גם אם אינו אשם, עלולות לגרום לחוקר לחשוד שהוא משקר.

    בחרו את עורך הדין המתאים ביותר לעבוד עמו

    תמיד חשוב לוודא כי עורך הדין בו אתם נעזרים הוא בעל המומחיות המתאימה, כך למשל, עורך דין צבאי סמים הוא עורך דין פלילי לכל דבר, כאשר הוא מחזיק בהתמחות בדין הצבאי ולו ניסיון בפתירת תיקים הקשורים לעבירות סמים, הן מול מערכת המשפט הצבאית והן מחוצה לה. מחפשים עורך דין פלילי מוביל לטיפול בהאשמה בעבירת סמים בצבא? הכירו את משרד עורכי הדין רונן בנדל. מדובר במשרד מומחה לדין הפלילי, בעל התמחות אקסלוסיבית וניסיון רב גם בדין הצבאי. פניה אל המשרד מבטיחה טיפול מסור ומקצועי בכל תיק ותיק, עבודה נחושה ומיומנת, זמינות גבוהה, שקיפות מלאה ומענה לכל שאלה.

    קצת עליי:

    לייעוץ וייצוג מקצועי חייגו או השאירו פרטים:

    077-4447503



      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      לעורך דין וואצאפ
      דילוג לתוכן