לייעוץ התקשרו 077-4447503

    עורך דין ייצוג אסירים

    עורך דין ייצוג אסירים – ליווי אסירים

    אסיר שנמצא בבית הכלא ומרצה את עונשו בגין עבירה שביצע יצטרך מדי פעם להיפגש עם עורך דין ייצוג אסירים בכל מיני נושאים. עורך הדין, שבדרך כלל כבר יכיר אותו ואת המקרה שעל הפרק ייצג אותו בכל פנייה של הרשויות אליו, יתלווה אליו אם יצטרך, למשל, להעיד בבית המשפט בנוגע למקרה שהוא היה עד לו או מעורב בו ובכל מצב שבו האסיר ירצה ייעוץ משפטי בנוגע למצב הפרטני שלו הרי שעורך הדין שלו יהיה הכתובת לכך. באופן טבעי אסירים הם לא בני אדם חופשיים שרשאים להתנהל בצורה רגילה ונורמלית ולכן חשוב לוודא שעורך הדין בקיא בנושא של ייצור אסיר.

    התפקיד המאתגר של עורך דין ייצוג אסירים

    יש אנשים שיש בהם כעס כלפי אסירים, כן עצם היותו של אדם אסיר בבית הכלא מצביעה באופן חד משמעי על כך שאכן הוא ביצע פשע או עבירה חמורה על החוק. יש מקרים שבהם יהיה מדובר בעבירה משמעותית שחלקים נרחבים מהחברה יסלדו ממנה והמחשבה האינטואיטיבית תהיה הרעיון של שלילת זכויות מוחלטת מאותו אסיר. עורך דין ייצוג אסירים בעצם יקשיב להם, ישמע מה יש להם להגיד ובמקרים רבים ייצג אותם וידבר בשמם מול מקבלי החלטות או ערכאות משפטיות. כאשר יהיה מדובר באסירים ממקרה מתוקשר יתכן והייצוג לא יתקבל בצורה חיובית על ידי החברה.

    החשיבות של מתן ייצוג הולם לכל חלקי האוכלוסייה

    גם מי שהוכח מעל לכל ספק שהוא האשם בביצוע עבירה על החוק ואכן החל לרצות עונש מאסר מקבל זכויות כאלה ואחרות, גם אם הן נחשבות לבסיסיות. פגישות או ייעוץ עם עורך דין ייצוג אסירים הוא אחת מהזכויות האלה ויש לא מעט מקרים שבהם לאחר התחלתה של תקופת המאסר התבררו פרטים נוספים אודות המשפט שבו נקבע כי אותו אדם אשם ויישלח למאסר וכך הוא עשוי להיות משוחרר מוקדם מן הצפוי.

    במשרד עו"ד רונן בנדל עוסקים במשפט הפלילי ומציעים בין היתר ייצוג אסירים בצורה פרטנית ומקצועית. לקבלת פרטים נוספים חייגו למספר 077-4447503

    עורך דין ייצוג אסירים

    קצת עליי:

    לייעוץ וייצוג מקצועי חייגו או השאירו פרטים:

    077-4447503



      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      לעורך דין וואצאפ
      דילוג לתוכן