לייעוץ התקשרו 077-4447503

    ערעור על פרופיל צבאי

    ערעור על פרופיל צבאי – כך תגדילו את סיכויי הערעור

    הפרופיל הצבאי הוא מספר דו ספרתי שיש לו חשיבות גבוהה מאד עבור המיועדים לשירות ביטחון והוא זה שיקבע לאילו תפקידים הם יוכלו להשתבץ ולאילו לא. כאשר אנשי המקצוע שמבצעים את המיונים של הצעירים לקראת הגיוס קובעים את הפרופיל הם לוקחים בחשבון אינספור פרמטרים ונתונים שיכולים להשפיע על התפקוד הצבאי או להפריע לביצוע תפקיד זה או אחר ובסיומו של שקלול מורכב נקבע הפרופיל. יש אפשרות להגיש ערעור על פרופיל צבאי, בין אם באופן עצמאי ובין אם בעזרת עורך דין שמכיר את המערכת ואת הדרך שבה נקבע הפרופיל וכך לשנות את הגזירה ולהשיג פרופיל גבוה או נמוך יותר.

    מתי כדאי לשקול להגיש ערעור על פרופיל צבאי?

    יש צעירים שמחכים בקוצר רוח לצו הראשון והמיונים לקראת הגיוס על מנת לקבל פרופיל כמה שיותר גבוה שיעזור להם להגיע לתפקידי לוחמה או תפקידים משמעותיים אחרים. לעומתם יש את מי שירצה דווקא פרופיל נמוך יותר מכל סיבה שהיא. חשוב מאד לפעול בצורה חוקית, לדווח אך ורק מצבים אמיתיים ולא לשקר על מנת להטות את הפרופיל כמו שרוצים. השירות הצבאי חייב להתבצע על פי צרכי הצבא והם אלה שיעמדו בעדיפות העליונה. ערעור על פרופיל צבאי צריך להתבצע לאחר הפעלת שיקול דעת משמעותי ולאחר קבלת ייעוץ מקצועי בנוגע להשלכות של שינוי הפרופיל.

    החשיבות של פרופיל מדויק ונכון

    בתוך הפרופיל הצבאי מגולמים נתונים חשובים ומשמעותיים אודות הצעיר המיועד לשירות ביטחון ולכן חשוב מאד שהפרופיל יהיה מדויק ויבטיח שאכן הוא יופנה למיונים או לתפקידים שהולמים את הכישורים או התכונות שלו. כך גם הוא עצמו וגם הצבא יוכלו להרוויח. ערעור על פרופיל צבאי צריך להתבצע במקרים שבהם הפרופיל שנקבע באמת לא נכון או לא מתאים מכל סיבה שהיא וכאמור – צריך להתבצע לאחר קבלת ייעוץ פרטני בנוגע להשלכות של הערעור.

    רוצים לדעת אם לערער על הפרופיל שקיבלתם? התייעצו קודם עם עו"ד רונן בנדל, עו"ד צבאי עם ידע מעמיק וניסיון עם התנהלות מול הצבא.

    ערעור על פרופיל צבאי

    קצת עליי:

    לייעוץ וייצוג מקצועי חייגו או השאירו פרטים:

    077-4447503



      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      לעורך דין וואצאפ
      דילוג לתוכן