לייעוץ התקשרו 077-4447503

    פתרונות משפטיים מהירים ואמינים לשחרור ממעצר

    כאשר אתם נמצאים כחשודים בביצוע עבירה, ישנם מצבים בהם למשטרה מותר להחזיק אתכם במעצר במשך מספר שעות, טרם החקירה והגשת כתב האישום נגדכם. מטרתו של המעצר הוא לוודא כי אינכם יכולים לברוח מזרועות החוק או לשבש את החקירה בזמן שהיא מתבצעת. עם זאת, עם סיוע של עורך דין שחרור ממעצר הוא אפשרי. עורך הדין בקיא בלשון החוק ויכול לזהות כל הליך שנעשה נגדכם אשר נוגד את החוק – למשל, החוק קובע כי הזמן בו נמצא החשוד במעצר לא יעלה על 24 שעות, כאשר עם אישור מיוחד, המעצר יכול לקבל הארכה ל-48 שעות. במידה ומצאתם את עצמכם במעצר במשך שלושה ימים מבלי לעמוד בפני שופט, מדובר בפעולה לא חוקית אשר יכולה לבטל את ההאשמות נגדכם באופן כולל.

    כיצד מסייע עורך דין שחרור ממעצר

    סיוע של עורך דין הוא חשוב ומשמעותי בכל תיק משפטי, אך כאשר מדובר בפלילים ועל אחת כמה וכמה במעצרים, עורך דין לצדכם יכול להוות שינוי משמעותי של המשוואה. במידה ואתם מוצאים את עצמכם מעורבים בסיטואציה פלילית, חשוב להכיר את הזכויות שלכם ולדווח על כל הפרה לעורך הדין שלכם. לדוגמא, בידיכם קיימת הזכות להתייעץ עם עורך דין בכל שלב, לכן, מלבד הארכה בלתי מוצדקת של המעצר שלכם, במידה ועצרו אתכם או לקחו אתכם לחקירה בעוד שמנעו מכם את הזכות להתייעץ עם עורך דין שחרור ממעצר הוא אפשרי וכן, מדובר בהליכים שאינם חוקיים ועלולים לגרום לביטול גורף של ההאשמות נגדכם.

    עבדו עם הטובים ביותר

    אם מצאתם את עצמכם במעצר ואתם זקוקים לסיוע של עורך דין שחרור ממעצר, פנייה אל עורך דין פלילי מוביל תשרת את האינטרסים שלכם ברמה הגבוהה ביותר. חשוב לפנות אל עורך דין מיומן ומנוסה, כמו משרד עורכי הדין רונן בנדל, על מנת לוודא כי אתם מקבלים את כל הזכויות שלכם כעצורים וכחשודים וכן, להכין אתכם כהלכה לחקירה המשפטית על מנת אולי אפילו למנוע הגשה של כתב אישום. פנייה אל המשרד מבטיחה עבודה משפטית מיומנת ונחושה ושמירה קפדנית על הזכויות שלכם.

    קצת עליי:

    לייעוץ וייצוג מקצועי חייגו או השאירו פרטים:

    077-4447503



      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      לעורך דין וואצאפ
      דילוג לתוכן