לייעוץ התקשרו 077-4447503

    עורך דין הטרדות מיניות

    עורך דין הטרדות מיניות רונן בנדל

    התחום המשפטי של הטרדות מיניות נחשב לעשיר ומגוון ויש בו אי אילו דקויות שמבוססות על תחושות סובייקטיביות. בשנים האחרונות יש מודעות גבוהה למעשים או פעולות שמהווים הטרדות מיניות והנושא של בושה או מבוכה מתחיל אט אט להיעלם כך שיש יותר ויותר לא רק מתלוננות אלא גם מתלוננים. עורך דין הטרדות מיניות הוא הכתובת לפנות אליה כאשר חושדים שאכן פעולה או מעשה שבוצעו הם הטרדה מינית וחשוב מאד לזכור בדיוק מה קרה או לשמור עדויות במידה וזה ניתן. עורך הדין יהיה הדמות המתאימה לקבל ממנה ייעוץ בנוגע לדרך הנכונה ביותר להתמודד עם העניין. צלצלו 077-4447503

    מה עושה עורך דין הטרדות מיניות?

    כאשר אדם זה או אחר יפנה אל עורך דין הטרדות מיניות על מנת לבחון מקרה שקרה לו, עורך הדין ישאל שאלות על מנת להבין לעומק את הסיטואציה שקרתה ונסיבות שונות שקשורות בה. לצורך כך אין משנה אם מדובר בגבר או אישה שמתלוננים ואין זה משנה אם מדובר בגבר או אישה שהמעשים עצמם מיוחסים להם. הטרדה מינית היא הטרדה מינית ולפעמים די בתחושה אישית של מי שההטרדה בוצעה כלפיו על מנת לחוש שנחצה קו אדום ואין לו עניין בכך. עורך הדין יסייע לגבש החלטה איך יהיה הכי נכון וכדאי להתלונן ויציע הצעות מבוססות ניסיון וידע משפטי נרחב.

    החשיבות של פנייה מהירה לעורך דין

    חשוב מאד לפנות אל עורך דין הטרדות מיניות מיד אחרי שקרתה פעולה כזאת או אחרת שנדמה שהיא הטרדה מינית, לרבות אם התחושה האישית של הקורבן היא שאכן בוצעה הטרדה כזאת. לא מומלץ להמתין אלא לפעול בצורה מהירה ואפילו מיידית. במידה ומקבלים דיווח על הטרדה מינית שבוצעה כלפי אדם אחר יש מחויבות אישית ומוסרית לתמוך בו ולעודד אותו לפנות אל גורמים מקצועיים על מנת להבין בדיוק מה קרה ולקבל החלטה איך לפעול.

    במשרד עורכי הדין רונן בנדל מתמחים במשפט הפלילי ובהטרדות מיניות. כאן תוכלו לקבל ייעוץ, ליווי וייצוג מלא בתחום זה בדיסקרטיות מוחלטת ויחס אישי. 077-4447503

    עורך דין תקיפה מינית

    עורך דין תקיפה מינית

    לשון החוק מגדירה לא מעט מעשים או פעולות כתקיפות מיניות ולא תמיד ברור לאזרח מן השורה האם מעשה שבוצע כלפיו או עליו הוא אכן תקיפה מינית. לשם כך צריך לקבל ייעוץ מקצועי של עורך דין תקיפה מינית בעל ידע וניסיון בתחום של עבירות מין והוא גם הכתובת לקבל ממנה רעיונות איך יהיה הכי נכון לפעול או להתנהל בהמשך הדרך. עורך דין זה יהיה מי שיכול לייצג לקוחות בתחומים אלה ולסייע להם למצות את הדין עם מי שתקף אותם מינית. בזכות מודעות גבוהה שיש כיום לתחום זה יותר אנשים פונים לקבלת ייעוץ וכך מבינים בדיוק מה אירע ומה עבר עליהם.

    מתי כדאי לפנות אל עורך דין תקיפה מינית?

    כאמור, יש לא מעט הגדרות בתחום של עבירות מין ולכן על מנת שלא להתבלבל אלא להבין בדיוק מה קרה ומה אירע צריך להיעזר בשירותים מקצועיים של עורך דין תקיפה מינית שמכיר את התחום, בקיא בו ויש לו ניסיון רב ככל האפשר בייצוג במקרים כאלה או במתן ייעוץ משפטי מותאם אישית. לא תמיד מי שנפגע בכלל מעלה על דעתו שאכן מה שקרה ייחשב בפני החוק כתקיפה מינית ולכן חשוב וכדאי לפנות אל עורך דין שמתמחה בתחום זה, לשתף אותו בפרטי המקרה ולשמוע ממנו מה הוא חושב תהיה הדרך הנכונה ביותר להתמודד עם העניין ולהתנהל איתו.

    העלייה החדה במספר המתלוננים על תקיפות מיניות

    בשנים האחרונות יש מודעות גבוהה להגשת תלונה בגין פגיעה או תקיפה מינית ואנשים מעזים לעשות זאת ומתמודדים מול מי שתקף אותם. בזכות עורך דין תקיפה מינית שיש לו ניסיון וידע בתחום זה אפשר להתחזק ולדעת שפועלים בדרך הנכונה ועורך הדין כמובן יהיה תמיד צמוד ללקוחות שלו וידאג להם לכל אורך הדרך. עורכי הדין גם הם מודעים לכך שהרבה יותר אנשים כיום לא חוששים להתלונן והם מסייעים ככל האפשר.

    במשרד עורכי הדין רונן בנדל מתמחים בליווי וייצוג מקרים של תקיפות מיניות ועבירות מין מכל הסוגים, עם ידע רב ומקצועיות ברמה גבוהה. 077-4447503

    קצת עליי:

    לייעוץ וייצוג מקצועי חייגו או השאירו פרטים:

    077-4447503



      מידע נוסף בנושא

      עורך דין הטרדה מינית

      הנושא הטרדה מינית קיבלת מודעות גבוהה בשנים האחרונות ויש חשיבות גבוהה לכך שכל אדם, גברים ונשים כאחד, מבוגרים וצעירים כאחד, ירגישו בטוחים כאשר הם שוהים במרחב הציבורי והחברתי. לאף אדם אין את הזכות או הרשות להפר מרחב אישי של אדם אחר, לגעת בו ללא רשותו או להביע כלפיו אמירות בעלות אופי מיני או פוגעני. כאשר לא יודעים או לא בטוחים מה אירע ומה צריך לעשות הכתובת המקצועית היא עורך דין הטרדה מינית שמכיר את התחום, מנוסה ובקיא בו ויוכל לתת ייעוץ מקצועי פרטני אחרי שישמע כל מקרה שקרה.

      במה יכול לסייע עורך דין הטרדה מינית?

      הנושא של הטרדה מינית קשור מאד לתחושות סובייקטיביות ולכן מה שנדמה לאדם אחד כהטרדה מינית לא בהכרח יתפרש כך בעיניו של אדם אחר. מכאן החשיבות של קבלת ייעוץ משפטי מטעם עורך דין הטרדה מינית על מנת שיסביר בדיוק מה המשמעות של הדברים ואיך יהיה הכי נכון וכדאי להתמודד איתם. לפעמים יספיק מכתב התרעה, יש מקרים חמורים שבהם יהיה צורך לפנות למשטרה ולהגיש תלונה ובעיקר – חשוב לתת תמיכה ועידוד למי שמעלה את הנושא, מתלונן ולא נבוך או מתבייש. בזכות כל אותם אלה שמתלוננים ולא מתביישים (למרות קושי רב להיחשף) הנושא ממשיך לקבל מודעות כל הזמן וללא הפסקה.

      איך יודעים אל איזה עורך דין לפנות?

      הנושא של הטרדות מיניות קשור לתחום המשפט הפלילי ולא כל עורך דין עוסק בתחום זה. גם בתוך המשפט הפלילי יש כמה וכמה תתי סעיפים וחשוב מאד לברר ולוודא שעורך דין שפונים אליו הוא אכן עורך דין הטרדה מינית בעל ידע, ניסיון ו-ותק בתחום, מה שיבטיח שהוא יידע איך להתמודד עם כל נושא שעולה ולהציע דרכי התמודדות וטיפול שתהיינה נכונות ומותאמות ללקוח או הלקוח וימצו את הדין עם מי שגרם להם לכל סוג של תחושה לא נוחה. עו"ד רונן בנדל מציע שירותי ייעוץ וייצוג בנושא הטרדות מיניות והוא הכתובת לפנות אליה כדי להבין בדיוק איך להתמודד עם כל מקרה.

      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      לעורך דין וואצאפ
      דילוג לתוכן