לייעוץ התקשרו 077-4447503

    בית מעצר ירושלים

    נעצרתם בבית מעצר ירושלים? אם וכאשר הינך או בן משפחתך במעצר ו/או תחת חקירה משטרתית בתחנת המשטרה בירושלים עורך דין פלילי רונן בנדל יוכל לסייע במהירות. כמו כן נדרש ניסיון רב במשפט הפלילי ותיקי פשע חמורים. בעת המעצר בבית המאסר בית מעצר ירושלים אנו נוודא שהעצור יקבל את כל הזכויות המגיעות לו ע”פ חוק.

    משרדנו מייצג נאשמים בפלילי בתיקי פשע מסובכים אשר עלולים להביא לעונש כבד. עו”ד רונן בנדל ומספק לעצור ולבני משפחתו את כל המידע הנדש בעת המעצר ועל כל תהליך החקירה. המשרד עוסק בתחום הפלילי מעל 25 שנה ומספק שירות וליווי עצורים בכל בתי המעצר בישראל. חשוב מאוד לא להתמהמה ולתקשר עם עורך דין פלילי בהקדם תוכלו לברר איתנו את כל הפרטים לגבי העצור ומצבו.

    בית מעצר בית מעצר ירושלים טלפונים כתובות ועוד

    החוקרים יעשו הכל בכדי להשיג הודעה מהנאשם בפלילי ולפעמים נמצאו אנשים חפים מפשע מודים ומאשרים מידע שאינו תואם לנעשה. ולכן רצוי מאוד  שיהיה מי שייגן על הנאשם בפלילי ו/או העצור! משרדו של עורך דין רונן בנדל עובד בכל רחבי הארץ ובכל בתי המעצר בעולם – השירות הינו סביב השעון 24 שעות ביממה בליווי ושחרור עצורים, במידה והעצור נמצא בחו”ל אנו עולים על טיסה עם מטרה ברורה לזכות אותו ולשחרר אותו. עורכי דין רונן בנדל עזר להרבה עצורים ונאשמים בפלילי בארץ ובעולם ומספק שירות וסיוע מהיר גם מחוץ לישראל. במשרד מבינים את גודל החשיבות והזמינות הנדרשת ואת מצוקתם של הנאשמים ובני משפחתם.

    לפניכם כל המידע על בית מעצר ירושלים לבירורים, ,שעות פתיחה זימון ביקור.

    טלפון כללי 074-783-6820
    טלפון לזימון ביקור 074-7837777
    ימי ביקור ושעות ימי ב’ וד’ 08:30-13:00
    פקס כללי 08-9193162
    ימים ושעות לזימון ביקור ימים א’ ו-ג’ 09:00-11:00.
    כתובת ת.ד 782, ירושלים.

    ייתכן שינויים בזמני הביקור נדרש לחייג ולבדוק טלפונית מול תחנת המשטרה או בית מעצר ירושלים.  אנו זמינים עבורכם 24 שעות ביממה וזאת בכדי לסייע לעצורים והנאשמים בפלילי הזקוקים לסיוע SOS ומנגד לסייע ולהרגיע את בני המשפחה, עורכי דין פליליים רונן בנדל סייע ומסייע לנאשמים רבים בשחרור ממעצר בישראל ובחו”ל.

    כמו כן משרד עורכי דין רונן בנדל עומד בראש המשרדים המובילים בישראל בתחום הפלילי.

    ייצוג נאשמים ושחרור מבתי מעצר באישומים חמורים כגון: שידול למין, אינוס בנסיבות מחמירות, עבירת מין, אישום בגין רצח, הריגה ופגיעה גופנית באדם, מעשי קונדס, עבירות אלימות קשות במשפחה, סחר בילדים, סחר בנשים, מכירת סמים, שימוש בסמים – עורך דין פלילי לעבירות סמים, הימורים משחקים לא חוקיים, משחקים אסורים, מכירת אלכוהול לילדים ועוד..  עורך דין עם ניסיון רב בתחום הפלילי יוכל להגן על הנאשם בפלילי. ייצוג וליווי נאשמים באישומים קשים.

    שחרור עצורים בבית מעצר ירושלים סיוע מיידי!

    משרדנו משקיע את מירב המאמצים בכדי לספק לכם את המענה המהיר ולהגיע למקומות שונים בעולם וכל זה בכדי לספק את המענה המהיר  לעצור שזקוק לסיוע דחוף. וזאת בהתאם לחשיבות הזמן והתגובה המהירה הנדרשת עבור העצור ו/או המואשם בפלילי.

    הגנה על העצור ומיצוע זכויות העצור ע”פ חוק! שחרור עצורים מבית מעצר ירושלים

    במידה ואתם מואשמים בעבירה חמורה והינכם מועכבים במעצר – רצוי שתחייגו עוד עכשיו על מנת שתדעו את זכויותיכם ע”פ חוק! אנו זמינים לכל שאלה.

    קצת עליי:

    לייעוץ וייצוג מקצועי חייגו או השאירו פרטים:

    077-4447503



      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      לעורך דין וואצאפ
      דילוג לתוכן